yksin reissuun,matkakaveri perui. Mitäs nyt

järjetöntä

eli meillä maaliskuussa matka krabille,ja nyt on matkakaveri perunu matkan ettei lähekkään..
olin yhteydessä matkatoimistoon,niin sanoivat että mulle tulee extra maksua 400e,kun menen yksin huoneeseen.sen ymmärrän ja hyväksyn.
MUTTA ne sanoivat myös että heidän ensin täytyy tarkistaa hotellilta että hyväksyvät sen että olen yksin huoneessa,jos eivät hyväksy niin minunki matka kyseiseen hotelliin peruuntuu.Tuohon kuulostaa jo aivan hirveeltä. en oo ikinä kuullu tuomosta.
saahan hotelli minusta kuiten rahat ja extraakin.
kaveripariskunta lähtee myös,eli niiden kanssa lähen reissuun.

Miltäs teistä kuulostaa toi peruuntuminen,vai hyväksyykö todennäkösesti hotelli kuiten että oon yksin huoneessa.

18

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järjellinen

      Hyvä Järjetöntä, on järjetöntä kirjoittaa tänne, kun enemmänkin järjellistä olisi vaikka pirauttaa hotelliin.

      • matkallavaan

        Hyvä järjellinen järjetön.Ei se ole niin helppo pirautella ja kysellä tällaisia asioita suoraan hotellista koska siellä päässä ei monetkaan hotellin henkilökuntaan kuuluvat puhu englantia.
        Sitä ihmettelen miksi yksin ei voisi päästä hotellihuoneeseen jos siitä on kuitenkin maksanut täyden hinnan.


    • kaverikanshelpompaa

      Olisko mitenkään mahdollista, että kyselisit uuden kaverin mukaas? Aina joku vois innostua reissuun lähdöstä ja ehkä voisitte sopia, että vaan huone jaetaan niin ei tule kummallekkaan sen suurempia paineita olla kaveria?

    • Järjetön

      Oon yrittäny saada kaveria mut kuukauden päästä pitäs matka olla maksettuna.. niin se tyssää siihen. Menis pelkälä nimenvaihdoksela jos joku lähtis.

    • Miksi ei hyväksyisi?

      Voithan asian tarkistaa vaikka joltakin hotellien varaussivulta.
      esim agoda.fi
      Laitat siihen matkustaja määräksi 1 hlö.
      Monilla (lähes kaikilla ) hotelleilla on myös oma varausohjelma sivuillaan.

      Päivämäärillä ei sinänsä väliä. Matkatoimisto on voinut varata koko hotellin sesongiksi.

      Hyvää matkaa.

    • Järjetön; laitahan yhteystietosi, mulla loma maaliskuussa, nainen, voisin lähteä.

    • Laitahan yhteystietosi, voisin lähteä, loma maaliskuussa, matkaseura puuttuu. Olen nainen.

      • järjetöntä

        anteeks mut en luota ko en tiiä et mikä oot tai ootko mies vai nainen näin netis...


    • AloneIsBestWayTravel

      En ole kuullutkaan että hotelli vaatisi että huoneessa asuisi 2 henkilöä. Maksat siis sen 400 egee joka oli ystäväsi osuus ja nauti lomastasi, saat ainakin tehdä juuri sitä mitä itse haluat. Ja koska todennäköisesti olet valmismatkalla niin hotelissa asuu taatusti muita suomalaisia jos yksinäisyys peloittaa.

    • höpöhöpöjä

      Kummalliseen sääntöön olet onnistunut törmätä! Olen matkustellut kyllä pitkin ja poikin ja ristiin ja rastiin, yksin, enkä koskaan ole tavannut moista! Maksan huoneesta ylimääräistä, sillä selvä. Koskaan ei ole kyselty eikä ihmetelty miksi yksin sen varaan. Minkälainen hotelli se oikein on? Onko niillä kenties syytä epäillä, että yksin matkustava yksin asuva nainen suunnittelee jotain bordellitoimintaa huoneessaan!!?

      • EnpäJatka

        Turkissa kaikki yksin matkustavat suomalaiset naiset.......


    • tuituitui

      Mikä toimisto, ei kai vaan tuitui

    • järjetöntä

      ruotsin ving on matkatoimisto..samaa boolaagia tjäreborgin kans..
      .en ole itekkään koskaan kuullut että matkayhtiö soittelee hotellille että hyväksyykö ne jos yksin tulee huoneeseen. maksanhan kuiten extraa jo huoneesta,sehän on normikäytäntö,sen tiedän..

    • kokemuksesta

      Vaihde sellaiseen hotelliin, jotka hyväksyvät yksinmatkaajat..en ole tosin tuohon koskaan törmännyt. Joskus 4 hengen huoneistoon tulikin vain 3. Siitä meni 1 tyhjän vuoteen lisä, ei muuta.

      • järjetöntä

        en mie ala enää vaihtamaan hotellia..kun kaveri pariskuntaki menee samaan hotelliin,jonka kanssa lähen reissuun.
        tiistaihin mennessä selviää lähteekö yks nainen mulle kaveriksi,jos se saa työhommat sumplittua sillain..
        vingiin oon ollu pari kertaa yhteydessä asian tiimoilta,niin ekalla kerralla ei sanonu vingin nainen mitään tuomosesta,sano vaan että ilmottaa heile sit heti että tekevät mulle uuden lipun.
        toisen kerran ko soitin niin eri virkailija sano että mukamas varmistavat hotellilta että hyväksyykö yksin matkustavan...


      • Heh,,,,, saat anteeksi,,,,,,, juu kyl nainen olen, matkakamua vaan olin vailla ,kun loma edessä. Mut ei haittaa, kaikkeen/kaikkiin ei voi tääl chatissa luottakkaan. Olen jo 2 viikon matkan varannu, yksin reissuun ja kyl eurot kelpaa, vaik ei matkakamua, lisävuoteesta vaan maksu. Hyvää lomaa, kyl ne huolii sut matkalle, vaik yksin majotutkin, ja tuttua seuraa mukana.


      • järjetöntä
        Amli kirjoitti:

        Heh,,,,, saat anteeksi,,,,,,, juu kyl nainen olen, matkakamua vaan olin vailla ,kun loma edessä. Mut ei haittaa, kaikkeen/kaikkiin ei voi tääl chatissa luottakkaan. Olen jo 2 viikon matkan varannu, yksin reissuun ja kyl eurot kelpaa, vaik ei matkakamua, lisävuoteesta vaan maksu. Hyvää lomaa, kyl ne huolii sut matkalle, vaik yksin majotutkin, ja tuttua seuraa mukana.

        mihin päin lähdet?


    • Kanarialle, Inglesiin, talvilomat siellä viettänyt jo monena vuotena. 4.3 lähtö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe