Voiko vanhempi mies haluta nuorta naista?

eiworujdaskvzcklllllnml

Olen 22-vuotias nuori nainen ja olen seksin suhteen hyvin kokematon. En tiedä miksi, mutta ajatus miehekkäästä, kokeneesta ja hellästä vanhemmasta miehestä (sanotaanko noin 30-40-vuotiaasta) kiihottaa ihan älyttömästi.

Mietin vain, että voiko vanhempi mies nähdä ikäiseni naisen seksuaalisesti haluttavana. Entä onko kokemattomuus turn off?

39

4330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä voi 😉ja kokemattomuus on vain plussaa

    • xrt77

      Kokemattomuus vain plussaa. Ois ihanaa rakastella sua hellästi! M39. E-mail: [email protected]

    • Erilaisuus1

      Mulla on 26v itseäni nuorempi naisystävä.

      • tinakauha

        Mulla on 30 v nuorempi...
        Ja löylykauhamiehelle: käykö kateeksi?


      • kauhaton
        tinakauha kirjoitti:

        Mulla on 30 v nuorempi...
        Ja löylykauhamiehelle: käykö kateeksi?

        tinakauhan ja löylykauhan taistelu :D löylykauha sai viimein haastajan


      • Nainenisollanllä

        Ha ha ha…! Ei voi olla nauramatta...


    • jkkljölkh

      Työnnä löylykauha perseesees homo runkkari

    • Missä päin suomea asut? Kyllä kiinostas kovasti.

    • Kyllä 52v isoa jakarvaista miestäkin nuoret naiset kiinnostaa

    • iiioao

      Ajatteletko niin että saat vanhemmalta ja kokeneelta mieheltä turvan seksissä kun olet kokematon ettei hän satuta sinua?

      Kaikilla on omat mieltymykset eikä koskaan pidä ajatella mitä mieltä muut on jos pidän jostain erikoisemmasta tai olenko outo kun haluan vanhempaa. Tässä maailmassa ei ole semmoista mikä olisi jollekin turnoff ja näin sen pitääkin olla.

    • Aatoksissain

      Olen 64 vuotias ja kyllä minuakin kiinnostais nuori nainen. Pitäisin kuin kukkaa kämmenellä halisin ja hyväilisin pitkän kaavan mukaan esileikkinä.

    • aappz

      Nuoret parikymppiset miehet ovat siinä vaiheessa kun seksissä on tarkoitus päästä pukille ja kehua kavereille minkälaisen naisen kaatoi. Vanhemmat miehet tuovat juuri tuon hellyyden mikä on tärkeämpää naiselle kun on kokematon ja ujo.

      Sama se oli itselläni. Nyt reilu kolmekymmentä tuo ihan eri halut seksiin. Haluaa nautintoa tantraa on opeteltu naisen kanssa ja kokeilla fantasioita.

      • Nainenisollanllä

        Ha ha ha!!!! Risu-ukolle vaan terkkuja :D


    • Vähänennenkyyneleitä

      Jos se Danny vastais tähän ja Erika??????

    • reino124

      Kyllä kiinnostaa, mulla tuttu 25v nuori nainen jonka kans noin kerran kuussa rakastellaan ja tykätään molemmat :) ( ite oon 53v)

    • reino124
    • Moi!Otahan neito yhteyttä kokeneeseen&hellään ja osaavaan 44v mieheen yhteyttä.Mailiosoite on:[email protected]

    • loylykauha-persiiseen

      no...mikä ettei

    • Tingtinga

      Ainahan kokemattomat nuoret naiset kiinnostaa

    • Naistenmies83

      Lol mitä vonkaajia heti ilmesty. Ap:n idea ei varmaan ollut, että hän hakee sitä vanhempaa miestä randomeistä ällöttävistä suomi24:n äijistä :) Itse olen harrastanut seksiä 14 vuotta nuoremman kanssa, ja kyllä vielä nuorempikin menisi. Jos ajattelen suhdetta, niin kyllä voisin harkita, jos olisi sellainen fiksu nainen. Mitään teinivuosiinsa juuttunutta keskenkasvuista kersaa en kyllä kestäisi muuta kuin sängyssä. Kyllähän sellaista katselee ja tekee monenmoista fyysistä mieluusti, kunhan ei tartte mistään jutella. Mutta kyllä siis varmasti n. 20 vuotias voi löytää 30-40 vuotiaita miehiä, jotka ovat aidosti kiinnostuneita. Kannattaa vain valita aika tarkasti, koska usea heistä haluaa vain sitä nuorta pimperoa.

      Kokemattomuudella ei ole miehelle kyllä varmaan yleensä mitään väliä. Kokemattomalta saa surkeaa seksiä, siitä ei pääse mihinkään, mutta mieshän se tekevä osapuoli yleensä on, monen kokeneenkin kanssa, koska naisista on niin suuri osa haluttomia, joten sinällään kokemattomuus ei niin haittaakaan. Kun ottaa makkaraa sisuksiin, niin ei siihen mitään kokemusta tartte. Sängyllä makaaminen on helppoa ja polvillaan kontillaan oleminenkaan ei ole rakettitiedettä. Suihinotossa kokemuksessa on hyötyä, mutta kunhan vähän seuraat miehen reaktioita, niin kyllä siinäkin pärjäät. Ota vain syvälle ja jos syö spermat, niin mies antaa kyllä paljon anteeksi ja on niin tyytyväinen oli se suihinotto muuten millainen tahansa.

      Mutta näillä vinkeillä toivottavasti löytyy kunnollinen. Suurin osa hyvistä tuon ikäisistä on varattuja, joten yritä etsiä sellaista, jolla on juuri mennyt parisuhde poikki ja jolla ei ole lapsia.

    • Minä haluan ainakin. Kokematon, kokemusta voimme hankkia aina yhdessä.
      Tai sen kanssa jonka valitset.
      -
      Kirjoittele...

    • Seksiaddi

      Ikä on lukuja,,, Itselläni ei ole juurikaan ollut itseäni nuorempaa naisystävää. Olen 54 ja olen viimevuotisen aikana huomannut,että nuoret naiset ovat olleet kiinnostuneita minusta. Ravintoloissa en juurikaan käy kuin joskus syömässä. Porukat liian kännissä pääsääntöisesti,,,ainakin seksiä metsästävät.

    • voivoiälärupeaukkojenpa

      Kyllä voi. EVOLUUTIO on aina toiminut niin. Että jälkeläisten tehokas tuottaminen, on aina , ollut hyödyllinen. Ja ainut, selviytymiskeino .Kansakunnan, selviytymiseksi. Mutta?? KUN EVOLUUTIO Marssittaa esiin. " Kokeneen" ja Pöyhkeän "ehkä" "tyhjäntoimittajan" JOKA EI ole SE OIKEA "alfauros" Koskaan, ehkä ollutkaan. Mutta nuorta naista unelmoi.

    • Varhaisihmiselta perittyjen geenimuunnelmien takia miehen silmissä haluttavin nainen on parhaassa jälkeläistuottoiässä oleva nainen, eli melko nuori, ehkä 15 - 18 -vuotias. Koska kyse on ennen kaikkea naisen jälkeläistuotannosta, miehen suuntaus ei paljon muutu miehen vanhetessa, mutta vanhemmasta miehestä tällainen tuntuu jo lapselliselta.

      Ensimmäisen avioliiton naiset ovat Suomessa keskimäärin noin 3 vuotta miestä nuorempia, toisen avioliiton naiset keskimäärin noin 10 vuotta nuorempia.

      • No tämä nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä minua on aina oman ikäinen kiinnostanut eniten. Toki skaala on pikkuhiljaa laajennut alaspäin, mutta kyllä 15-18 vuotiaat ovat olleet poissa jo aikoja sitten. Skaala ei ikinä kuitenkaan mennyt siten, että yli 20 vuotiaat olisivat siitä pois tippuneet.

        Evoluutio ei mitenkään tue sitä että pylsitään mahdollisimman nuoria. Siinä hommassa on myös evoluution kannalta haitallisia asioita. Toki karuissa olosuhteissa varmaan nuorempikin kelpaa, mikä taas on evoluution mukaista.

        Evoluutio on todennäköisesti mukautunut kiinnostukseen lähellä samaa ikää olevia kohtaan, että ihmisryhmissä tulisi mahdollisimman vähän riitatilanteita, jotka johtavat populaation pienenemiseen. Samaan aikaan kuitenkin miehet ovat olleet vaarallisissa tehtävissä ja miehiä on ollut huomattavasti vähemmän. Täten myös aikuisiälle (20 vuotta lähtien) päässeet naiset kiinnostavat myös vanhempia miehiä. Oman ikäistä seuraa ei välttämättä naispoloiselle löytynyt. Miehellä saattoi karummissa oloissa olla suurikin naiskatras, josta pitää huolta. Paremmissa oloissa sitten tilanne oli vähän toinen, ja ihminenhän käyttäytyy luonnostaan ihan erilailla yltäkylläisyydessä kuin karuissa olosuhteissa.


      • Zapeli kirjoitti:

        No tämä nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä minua on aina oman ikäinen kiinnostanut eniten. Toki skaala on pikkuhiljaa laajennut alaspäin, mutta kyllä 15-18 vuotiaat ovat olleet poissa jo aikoja sitten. Skaala ei ikinä kuitenkaan mennyt siten, että yli 20 vuotiaat olisivat siitä pois tippuneet.

        Evoluutio ei mitenkään tue sitä että pylsitään mahdollisimman nuoria. Siinä hommassa on myös evoluution kannalta haitallisia asioita. Toki karuissa olosuhteissa varmaan nuorempikin kelpaa, mikä taas on evoluution mukaista.

        Evoluutio on todennäköisesti mukautunut kiinnostukseen lähellä samaa ikää olevia kohtaan, että ihmisryhmissä tulisi mahdollisimman vähän riitatilanteita, jotka johtavat populaation pienenemiseen. Samaan aikaan kuitenkin miehet ovat olleet vaarallisissa tehtävissä ja miehiä on ollut huomattavasti vähemmän. Täten myös aikuisiälle (20 vuotta lähtien) päässeet naiset kiinnostavat myös vanhempia miehiä. Oman ikäistä seuraa ei välttämättä naispoloiselle löytynyt. Miehellä saattoi karummissa oloissa olla suurikin naiskatras, josta pitää huolta. Paremmissa oloissa sitten tilanne oli vähän toinen, ja ihminenhän käyttäytyy luonnostaan ihan erilailla yltäkylläisyydessä kuin karuissa olosuhteissa.

        >> Kyllä minua on aina oman ikäinen kiinnostanut eniten.<<

        Oman käyttäytymisen selvittäminen ei ole tilastollisesti merkittävä. Tutkimus käyttää vahintään muutaman kymmenen henkilön otosta, mutta yleensä suurempia.

        >>Evoluutio ei mitenkään tue sitä että pylsitään mahdollisimman nuoria.<<

        En ole näin sanonutkaan. Ainoa kriteeri on odotettavissa oleva jälkeläistuotto. Kaikkein nuorimmat eivät yksinhuoltajana pärjää niin hyvin kuin hiukan vanhemmat ruoanhankinnassa ja hoidossa, joten heidän jäleläistuottonsa on huonompi kuin hiukan vanhempien. Kannattaa paritella mieluummin 15 - 18 -vuotiaan kuin alle 15-vuotiaan kanssa. Totta kai myös vanhemman kanssa, mutta noin 15 - 18 -vuotiaalla lienee suurin jälkeläistuotto.

        >>Toki karuissa olosuhteissa varmaan nuorempikin kelpaa, mikä taas on evoluution mukaista.>>

        Ihmiskunnan historiassa olemme hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta eläneet karuissa olosuhteissa. Siksi perintögeenimme ovat suuntautuneet toimintaan karuissa oloissa. Nykyinen yltäkylläisyys ei ole vielä kerinnyt sopeuttaa meitä uusiin oloihin ja valikoida geenimuunnelmiamme uudelleen. Genomin muutos on hyvin hidasta verrattuna kulttuurin muutokseen.

        >>Evoluutio on todennäköisesti mukautunut kiinnostukseen lähellä samaa ikää olevia kohtaan, että ihmisryhmissä tulisi mahdollisimman vähän riitatilanteita, jotka johtavat populaation pienenemiseen.>>

        Näemme, että miehen yritys kohdistuu koko ajan vanhempiin naisiin, mutta ei läheskään niin paljon vanhempiin, kuin miehen oma ikä kasvaa. Miehen kiinnostus hiukan vanheneviin naisiin voi johtu siitä, ettei nuoriin enää kannata uhrata yritystään. Se kun ei kannata, koska nuoret naiset eivät ole kiinnostuneet ylivanhoista miehistä.

        Jotta heräävä kiinnostus omaikäisiä vanhempia naisia kohtaan olisi evoluution luoma sopeuma, vanhempien naisten jälkeläistuoton pitäisi olla suurempi kuin nuorten. Näin ei ole.

        Evoluution muodostaman halun määrän ja todellisen käyttäytymisen väliin jää mahdollisuuksien muokkaama alue, jonka tarkkaa suuruutta emme voi tuntea. Numeerista varmaa tietoa saa todellisesta käyttäytymisestä, mutta haluamuksia joutuu mittaamaan pääasiassa kyselytutkimuksilla, joihin sisältyy vakavia vinoumia.


      • Evoluutiota
        Zapeli kirjoitti:

        No tämä nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä minua on aina oman ikäinen kiinnostanut eniten. Toki skaala on pikkuhiljaa laajennut alaspäin, mutta kyllä 15-18 vuotiaat ovat olleet poissa jo aikoja sitten. Skaala ei ikinä kuitenkaan mennyt siten, että yli 20 vuotiaat olisivat siitä pois tippuneet.

        Evoluutio ei mitenkään tue sitä että pylsitään mahdollisimman nuoria. Siinä hommassa on myös evoluution kannalta haitallisia asioita. Toki karuissa olosuhteissa varmaan nuorempikin kelpaa, mikä taas on evoluution mukaista.

        Evoluutio on todennäköisesti mukautunut kiinnostukseen lähellä samaa ikää olevia kohtaan, että ihmisryhmissä tulisi mahdollisimman vähän riitatilanteita, jotka johtavat populaation pienenemiseen. Samaan aikaan kuitenkin miehet ovat olleet vaarallisissa tehtävissä ja miehiä on ollut huomattavasti vähemmän. Täten myös aikuisiälle (20 vuotta lähtien) päässeet naiset kiinnostavat myös vanhempia miehiä. Oman ikäistä seuraa ei välttämättä naispoloiselle löytynyt. Miehellä saattoi karummissa oloissa olla suurikin naiskatras, josta pitää huolta. Paremmissa oloissa sitten tilanne oli vähän toinen, ja ihminenhän käyttäytyy luonnostaan ihan erilailla yltäkylläisyydessä kuin karuissa olosuhteissa.

        Kylläpä Zapelilta paloi käämi. Luonto on luonut asetelman juuri näin ja sitä eivätihmisten mielipiteet muokkaa.

        Jos miettii edes hetken miksi naiset hullaantuvat vallasta ja rahasta sekä vanhemmista miehistä niin syy on yksinkertainen: mies jolla on kyseisiä ominaisuuksia pystyy turvaamaan tulevien lasten elämän. Siitä se kaikki on kiinni.


    • Minuakin kiinostaa nuorinainen,Onko pirkanmaalla halukkaita naisia.
      S-posti nimimerkin takaa.

    • Janette04

      Minä olen itse 13v tyttö ja mesofiili. Eli ei ole epänormaalia. Laita s-posti mulle!

      • tietämä

        Mikä on mesofiili


    • sitisen

      No ilman muuta, mutta minulla just toisinpäin, tahtoo haluta vanhempaa naista, minulla aina ollut seksikumppanina vanhempi nainen 5-11 vuotta vanhempia matureja kuin minä, nyt oon 53 v

    • Johan johan. Ajattelette vain itseänne. Tiedän kyllä. Paeta vuorelle. Tämä leiri ei teitä kaipaa,,,

    • Voi haluta ja taitaa aika monet halutakin itseään nuorempaa, ainakin itsestä tuntuu siltä. Omasta mielestä monella kakskymppisellä miehellä seksissä on tärkeintä vaan se paneminen ja kaikenlaiset temput. Parasta seksiä oon saanut yli 30 kymppiseltä mieheltä siis sellasta että mun halut ja mieltymykset otettiin huomioon eikä seksi jäänyt pelkäksi pikapanoksi

    • Olen nyt 47v. Nuorin nainen, johon minulla on ollut seksisuhde, on 24v. Mukavaa todeta kuinka paljon nuori nainen voikaan nauttia tälläisen "vanhemma" herrasmihen seurasta. Ehkä kuitenkin tärkeämpää on löytää avoin ja aktiivinen, sekä pidemmästä intiimistä tuokiosta pitävä nainen.
      Menen Lahteen loppuviikoksi, tapaankohan siellä kenties jonkun uuden tuttavuuden...
      frog47(at)suomi24.fi

    • kuumakauha

      Jumalauta !!!!! NYT haluan löylykauhan perseeseen -HETI !!!!

    • Jghkk

      Kyllä voi haluta nuorta naista vanhempi mies t.mies33

    • No mielestäni ihan ok valinta vanhempi mies. Sillä hän on paljon hellempi, hätäilemätön ja sinua ajatteleva. Elämän kokemusta, koulua yleensä löytyy. No sekin että kaikenlaisia pyrkyreitä on ns. superselittäjiä.. mutta ne täytyy eroittaa pitkällä tutustumisella eikä muutaman mailin vaihdolla mennä tapaamiseen. Itse olen nuorekas -50 mies ja ois kiva tutustua vastaavanlaiseen nuoreen naiseen ihan kaiken merkeissä. T: melancock

    • JannuBoy

      Kuka mies nyt ei haluais nuorempaa naista? Mullekin kelpais kyl vaik ei sil iällä nyt niin kauheasti oo merkitystä.... Ite oon 37v kohtuu nuorekas jannu ja mulle voi laittaa spostia jos jotain naista sattuis jostain kumman syystä tämmöi hemmo kiinnostamaan.... [email protected]

    • Tarmotuomo

      Olen 50 ja muutaman plussan päällekki ja minulla on 24 v naisystävä jonka kanssa vietämme viriiliä yhdessäoloa sekä muutenkin meillä on yhdessä oikein antoisaa.
      Ystäväni on saanut itsenikin nuortumaan ja olen kokenut suhteessa että vielä ei ole "parasta ennen päivämäärä kohdallani umpeutunut".
      Voin suositella..vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. ja ja saunas löylykauhalle käyttöö löytyy riittämiin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1747
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1003
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      921
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe