Menimme salaa kihloihin ja

tiukastiperheeseen

muutin salaa miehen taloon. Olisi tullut ilmiriita miehen exän kanssa ja lasten siitä että ovat saaneet uuden äitipuolen elämäänsä joka pisti remonti kyntiin saman tien. Kaikki entiset sisutukset pois yök kauheita, kummallinen maku ex vaimolla ja lapsilla. Nyt tulee kaunista ja kallista. Uusi laki ja järjestys astui isän kotiin nyt, uusi äiti määrää nyt tahdin ja menot ja meinigit. Jokaiselle on omat työt ja velvollisuudet ja riidoista istumme pöydän ääreen ja minä toimin tuomarina joka ratkasee kulloinkin kyseessä oelvan riidan mikä on kaikille parasta. Kännykät suljetaan kello 17 ja telkkua saa katsella 1 tunnin joka ilta. Näin kasvaa miellyttäviä ja ahkeria lapsia, oli sitten omia tai ei, minä päätän. Ja exällä ei ole oikeutta tulla meille. Eikä määrätä meitä eikä udella asioitamme, vaan antaa meille rauha perheytyä ja meidän lasten kanssa tutustua ja miettiä yhteiselon merkitystä ja miten meistä tulisi paremmin perhe ja lapset uskoutuisivat minulle kaikissa asioissa, jotta jonain päivänä voivat sanoa minua äidiksi. Jos exälä on ongelmia voi kääntyä minu puoleeni niin ratkaisen senkin meidän hyväksi.

3

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISÄ1

      Lopeta jo nämä älyyttömät aloitukset joissa ei päätä ei häntää ! Ja mitä ex:iin tulee niin eipä heille kuulu toisten koti ja suhteet eli ei tarvii välittää ex:tä !
      Ja oliko tarve mennä kihloihin koska rakastat käskyttämistä käskemisen vuoksi ilman tarkoitusta

    • HulluksiOnMennyt

      Taas tätä samaa roskaa!

      Apua ei löydy?

    • Pitkäänniemeen

      Mene hoitoon olet pahasti sairas ihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe