Naturistihieroja

kehonlämpö-m06

Olisi hienoa jos löytyisi naturistihenkinen hieroja.
Saisi olla hierottavana aivan alasti, myös hieroja voisi olla alasti, kehon lämpö ja kosketus tuntuisi ilman häiritseviä vaatekappaleita. En tarkoita mitään seksipalveluihin viittaavaa, seksiä saa muutenkin ihan tarpeeksi. Hyvää hierontaa missä kumpikin läsnä aidoimmillaan.

17

2761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikseialasti

      Kyllähän jierottava voi ottaa myös alushousut pois, ei estettä.

    • Puhutaan Tantra hieronnasta

      • kehonlämpö_m-06

        Niin no löytyisköhän sellaista hierojaa 06 alueelta?


      • Bugi67

        Wellness tropical kuopio platinum. ExoticWellness 1001 nights blogi se on kaikki hinta ja mitä tarkoita


    • kehonlämpö_m06

      Entäpä täällä etelä-pohjanmaalla?
      Löytyykö tantrahierojaa?

    • rentous_ja_seuraus

      "Saisi olla hierottavana aivan alasti, myös hieroja voisi olla alasti, kehon lämpö ja kosketus tuntuisi ilman häiritseviä vaatekappaleita. En tarkoita mitään seksipalveluihin viittaavaa, seksiä saa muutenkin ihan tarpeeksi."

      Niinpä, mutta siinä oiken perusteellisesti rentoutuessa ja mielyttävässä ihokosketuksessa saattaavat kaikki nippelit kovettua.

      Lukemani mukaan jotkin miehet voivat saada siemensyöksynkin hyvässä tantrahieronnassa, vaikka sauvaansa ei ole koskettukaan.

      • kehonlämpö_m06

        Joo kyllä, mutta se ei ole itsetarkoitus eikä päämäärä, vaan rentoutuminen ja hyvä hieronta koko kehon lihaksistolle.


      • kehonlämpö_m06

        Ei sit vissiin löydy Seinäjoenseudulta?


      • SanonSuoraan

        Kuulostaa oudolta haaveelta. Varsinkin hierojan osalta. kaikkee sitä ihmisen päässä liikkuukin...fantasioita ilmeisesti. Sanot, että saat seksiä muutenkin....eikö se riitä kuitenkaan kehonlämpöösi...siten kuulostaa vähän oudolta.


      • kehonlmpö_m06

        Alastomuus ei ole minulle tabu enkä tee siitä fantasiaa, vaan ihan yksinkertaisesti nautin siitä. Alastomuus ei ole mielestäni seksiä eikä se että kaksi ihmistä on lähekkäin alsti, tarkoita automaattisesti sitä että tilanne johtaa seksiin. Mutta fakta on se että läheisyys tuntuu aivan erilaiselta jos on alasti ja kun kumpikin siihen luontevasti suhtautuu on rentoutuskin kokonaisvaltaisempi.


      • Andy56

        Olen varannut tantra-kokemuksen, se oli hämmästyttävä tunne, ja kun minä ja vaimoni päätimme tehdä tantran kirouksen, tämä on todella muuttanut mielemme. Wellness tropical kuopio platinum ja nyt uusi osoitessa pyörönkaari 3


    • SellaastaTantraa

      Ei taida löytyä sellaista hierojaa Seinäjoen alueelta. On sen verran pidättyväistä ja konservatiivista seutua. Joskus tuntuu, että isäntämiehn olisi melkein paree olla pitkät kalsarit jalassa...

    • menkäävisvaanmankelilla

      haha kyllä on kaipaus joillain kovaa...

    • hierottava

      Kyllä 03 alueelta löytyy, kokemusta on. Oli todella rentouttava ja laukaiseva kokemus, tosin hierojan vehje oli niin iso, ettei tahtonut poskeen mahtua. Mutta oli hän osaava käsistään. Ja aika edullinenkin. Taisi olla sitä Tantraa?

    • warriori

      Itse käyn yhdellä yli 40 vuotiaalla naishierojalla kokovartalohieronnassa kerran viikossa. Ja häntä ei haittaa ollenkaan vaikka olen täysin alasti hänen hierottavana.
      Ja hän kyllä hieroo pakaratkin myös.
      Syynä on se, että hän tekee myös kuppausta (jos ette tiedä mitä se on niin google on keksitty) jossa asiakas on myös täysin alasti. Muuten vaatteet voivat olla aika veressä.

      Pikkuvinkki: Kannattaa katsoa sellainen hieroja joka antaa kokovartalohierontaa pakaroita myöten. Ja kun löydätte hyvän hierojan niin kannattaa käydä aina sillä.

      • Jeesi

        Missä päin suomee tämä kyseinen nainen hieroo?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe