Menkojen vuoto niukkaa ja vuotojen väli 5-6 vk

Hamsteri01

Eli siis mulla on alkanut 2014 tai 2015 kuukautiset ja ne on ollut alusta asti tosi pitkällä välillä eli vuodon jälkeen aika kun alkaa uudet menkat on jotai 3-4 viikkoa normaalisti, mutta välillä 5-6:kin viikkoa. Minusta se on vähän liian paljon. Kuitenkin vuoto itse on iha normaali. Vuoto alkaa runsaasti ja niukentuu päivien myötä ja mahakin on kipee että joutuu ottaa buranaa melkein koko aika ettei tarvitsisi maata sängyssä vaan koko päivää. Mutta nyt kun ne alkoi 27-28. Joulukuuta se oli normaalia niukempi verta ei tullut melkein yhtään vielläkään vaikka on jo perjantai eli jotai 3-4 päivää alkamisesta. Ymmärrän että pari ekaa päivää saattaa olla niukempi kunnes se alkaa varsinaisesti mutta mua pelottaa että jos jotain on vikana koska tosi helposti jos on vaikka pääkipee niin mietin syöpää. Ja tämä ei helpota yhtään oloa. Vuoto on ollut tänään ruskeaa mikä kai on lukemani mukaan ihan normaalia.
Voisiko joku kertoa mikä on mahdollisesti vikana kun noi välit on niin isot ja miksi mun vuoto on noi niukkaa vaikka normisti ei ole
(Olen käynyt gynellä joka sanoi että tämä on ihan normaalia ja että menkkani ei ole viellä tasoittunut, mutta en ole siltikään varma, koska se käynti oli joskus kesälomalla.)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamsteri01

      Olen siis 15 ja menkat alkoi joskus kun olin 13-14 eli kun olin varmaan kasin alussa syyskuussa kun täytin 14. Onko tämä normaalia??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe