Mulla ei oo kavereita :(

Sydänsärkyy

Moi. Oon 11v vitosluokkaa käyvä tyttö, jolla ei oo kavereita. Tai no mulla oli 2, mut toinen suuttui tyhjästä ja sit meiän välit meni poikki... Ja toinen muutti ja vaihto samalla koulua.
Mua pelottaa taas joululoman jälkeen, et oonko taas ilman kaveria. Meillä on niin pieni koulu, et kaikilla on kaveri/kavereita, ja mun on tosi vaikee ystävystyä.
Mikä mussa on vikana? :'(
Itkin ennen tätä lomaa, ja vieläkin, iltaisin tän takia. Mietin nytkin, et onko mussa jotain vikaa. Mun isä ei tiiä tästä mitää, se luulee varmaa et mul on kavereita. Mun äiti tietää tästä, mut se sanoo aina: "Ei sieltä voi löytää kavereita. Ja en tiedä sitten mitä teet, joudut vain luultavasti olla yksin".
Oikeesti en ymmärrä. Vapaa-ajalla oon kotona, en mee ulos enkä oo kenenkää kans. Tai kyl mä meen kesäl ulos, mut ei huvita mennä yksin.
Oon kärsiny yksinäisyydestä ja nettikiusaamisesta tosi kauan. Se viiltää mun sydäntä. Aina ku meen kouluun, ja tiiän et mul ei oo kaverii, mun sydän haluis pysähtyä. Oon myös ollu myös ennen joululomaa tosi lievästi masentunu, mutta en kertonu kenellekkään. Olen lintsannu koulustaki tän takia... Tiiän ei sais, mut en halunnu kärsiä. Ja yks tyttö vihaa mua, ja se nälvii ja syrjii, joskus jopa puhunu paskaa musta jollekki. Kukaan ei tiiä tästä... Tai no mun äiti ehkä vähän, mut se ei tiiä et miltä musta tuntuu.
Kertokaa mulle nyt, et mitä mun pitäis tehä... :(

1

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvimaassa

      Heippa!Mielestäni sun pitäisi kyllä kertoa vanhemmille tästä yksinäisyydestä ja miltä tuntuu.Millanen luokka teillä on,pienikö?sitä tärkeempää olis luoda hyvä luokkahenki ja että ketään ei syrjitä siks olis hyvä puhua myös opelle.Sinussa ei ole vikaa olet varmasti hyvä kaveri kaikille mutta tosiystävän löytäminen ei aina osu kohdalle,sellaisen voi löytää myöhemmin tai vaikka harrastuksista.Äitisi pitäisi kyllä puuttua enemmän tähän kaveriasiaan muuta kuin toteamalla että asialle ei voi mitään.Vanhemmat voisivat olla enemmän yhteydessä luokkalaisten vanhempiin ja sitä kautta tutustua ja kyläillä.Voisitko ajatella pyytäväsi jotain kaveria teille kylään tai onko muilla luokilla jotain mukavia tyyppejä?Entä sitten harrastusmahollisuudet sieltäkin vois löytää kavereita,vanhemmat vois auttaa siinäkin.Nettikiusaamiseen pitää puuttua heti ja siitä pitää sanoa vanhemmalle että siihen voidaan puuttua.Sulla on oikeus puolustaa itseäsi jos sinua nälvitään voit napakasti sanoa takaisin että lopettaa kiusaamisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1864
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe