Ks:
https://www.stara.fi/2011/04/14/fbin-salaiset-asiakirjat-ufo-kaappasi-ja-silpoi-8-000-lehmaa/
Nyt kaikki palstalaiset ideoimaan vastatoimia !!
Karjansilvonta on saatava loppumaan !
97
1192
Vastaukset
- kosminen__koordinaattori
Näin asia on ! Ja tämän globaalin karjatalouden uhan torjumisen ohjeet on kirjattu
Pennistonin binääreihin !
Rendlesham ei sattumalta eikä suotta ole yksi maailman parhaiten aidoksi todettu
ufokeissi . Sen varassa on myös Telluksen karjatalouden tulevaisuus !
Nyt tosiaan, kaikki palstalaiset, niin skepot kuin hörhötkin:
Hiiteen kinastelu liiterihärpäkkeistä, supin silmistä , suokaasuista , silmien muljauttelusta ja valopallojen lentosuunnista !
NYT KAIKKI JOUKOLLA BINÄÄRIKOODIEN SALOJA RATKAISEMAAN !!! - mettäpökkö
tai... onko liikaa susia - penskas uskalla mennä ees kouluun jalkasin. 4-Wheeler ja lupa, mutta
- trullien-puuhia
Ei luultavasti saada loppumaan. Tuo on selvästi trullimummojen toimintaa, trullit näköjään liikkuvat ufoilla tai joillain relativistisilla vehikkeleillä.
- Utareetkunniaan
Aloittaja suosittelee etelapohjalaisten suosikkiharrasteen lopettamista.
Ei tule ainakaan taalla Lapualla onnistumaan talla vuosisadalla.- pelätti
Utaretutkija Nerg päivystämään laitumelle. Eiköhän se syvänmerenkrotti säikytä innoikkaimmatkin karjansilpojakandidaatit kauas takaisin ulkoavaruuteen..
- karjatilallinen
Varmaan parhaat palat naudoista ovat päätyneet emoaluksien pakastevarastoihin.
Onko muuten tietoa, käyttävätkö alieenit karjansilvonnassa apuna tekoälyrobotteja, kuten niiden pellontallauksessa väitetään käyttävän ?- JaakkoLepääRauhassa
Kummallisia ovat parhaat palat alieneille, hanurit, utareet ja silmät. Mutta makuja on monia ja avaruuteen mahtuu kokki jos toinenkin.
- Veteranfan
Täytyyhän UFOjenkin syödä välillä jotain muuta kuin niitä "valoenergia" mömmöjä ???
- korvatkynttilässä
Naudan korvaan asetetut korvakynttilät tarjoavat viimeisimpien tutkimusten mukaan 100% suojan.
- Fossiiliufo
Komppaan täysin nimimerkkiä kosminen kommentaattori. Aika unohtaa erimielisyydet ja keskittyä ratkaisemaan dialogin kautta tätä mysteeriä. Pitäisin kuitenkin mukana tässä ufotyttöjen pimppikarvat ja niiden värisyydeen. Se motivoi kovasti tähän työhön ja tukee mysteerien paljastamista.
- projektori_
Tämän karvaprojektin vetäjäksi sopisi parhaiten Antonio Villas Boas.
- guieriurfv
projektori_ kirjoitti:
Tämän karvaprojektin vetäjäksi sopisi parhaiten Antonio Villas Boas.
Entäs Vesuvio Angoras Pythons?
- arvioija
guieriurfv kirjoitti:
Entäs Vesuvio Angoras Pythons?
Täytyy vertailla Vesuvion ja Antonion ansioluetteloita.
Tässä Antonion.
http://www.helsinki.fi/~tskarvon/antonio.html - arvioija
arvioija kirjoitti:
Täytyy vertailla Vesuvion ja Antonion ansioluetteloita.
Tässä Antonion.
http://www.helsinki.fi/~tskarvon/antonio.htmlAntonion ansioluettelo näkyy nykyään olevan saatavilla vain englanniksi:
http://www.conspiracyarchive.com/UFOs/boas-abduction.htm
- Avaruudentutkija
Aivan mahtavaa, legendaarinen nimimerkki "kosminen koordinaattori" pysäytti meidät vaaran hetkellä ja yhdisti joukot. Hän tuli paikalle juuri kun oli eniten tarvetta ja vihelsi pelin poikki! Liika erimielisyys syö dialogilta voimat mysteerien ratkonnassa. Maapallon lihaisa tukevaisuus on uhattuna, emmekö enää voi jatkossa hiljentyä joulukinkun ääressä kuten muinaiset astronautit-teoreetikot uskovat? Tosiaan on aika lopettaa kiistely ja selvittää tämä mysteeri! Kaikki tutkimussuunnat voidaan pitää käynnissä ja raportoida niistä täällä. Taas kerran loistavaa yhteispeliä palstalaisilta!
- Avaruudentutkija
VCO kirjoitti:
Tarkoitatko, että kun naudat on kulutettu loppuun, niin sikakaan ei enää ole turvassa?
Juuri tätä tarkoitin. Näin dialogin kautta mysteerit tarkentuvat! On viitteitä että ufojen ruokahalu on muuttumassa. Avoinna on se, onko kyseessä muutos yhden rodun ruokavaliossa vai onko maanpiirissä uuden meille vieraan rodun edustajia.
- CCO
VCO kirjoitti:
Tarkoitatko, että kun naudat on kulutettu loppuun, niin sikakaan ei enää ole turvassa?
Olen aina epäillyt, ettei sikanautasäilyke ole ihmisruokaa. Se on ilmeisesti kehitetty siirtymäkaudelle alienien siirtyessä naudoista sikoihin. Maapallon eliöstö poikkeaa varmasti heidän kotiplaneettansa eliöstöstä ja siksi radikaalit ruokavaliomuutokset saattaisivat aiheuttaa ruoansulatusvaivoja ja runsasta suolikaasujen eritystä, joka on ahtaassa avaruusaluksessa varsin kiusallista.
- HänOnBack
CCO kirjoitti:
Olen aina epäillyt, ettei sikanautasäilyke ole ihmisruokaa. Se on ilmeisesti kehitetty siirtymäkaudelle alienien siirtyessä naudoista sikoihin. Maapallon eliöstö poikkeaa varmasti heidän kotiplaneettansa eliöstöstä ja siksi radikaalit ruokavaliomuutokset saattaisivat aiheuttaa ruoansulatusvaivoja ja runsasta suolikaasujen eritystä, joka on ahtaassa avaruusaluksessa varsin kiusallista.
Sujuvasti sujuu yksinpuhelu varaktorilta näköjään edelleen! Ja binäärikoodit on edelleen kiusanaan ja viljapeltokuviot hellakoukkuineen. :)
Sulla on "himppasen" paha pakkomielle pitää tätä palstaa hallussasi ja käskyvallassasi, mitä saa kirjoittaa ja mihin uskoa. Pelkäät samaan aikaan kuollaksesi, että tietyt nimimerkit tulevat sinut TAAS karkoittamaan täältä. Hyökkäys on puolustuksen tukipylväs ja olet lisännyt aktiivisuuttasi.
Oikein lupsakkaa kevättalvea ihanana harrastuksesi parissa, joka varmasti tuolla tahdilla käy ihan työstä. Minä en jaksa sairaskertomuksiasi lueskella. - 1000nimimwaris
Se on vahvistunut jo kauan aikaa sitten että wanha waris on myös pennistonpoika. Nyt se on innoissaan, kun sille ei kukaan jaksa vittuilla enää tuosta trollaamisestaan.
- vaikutonalien
HänOnBack kirjoitti:
Sujuvasti sujuu yksinpuhelu varaktorilta näköjään edelleen! Ja binäärikoodit on edelleen kiusanaan ja viljapeltokuviot hellakoukkuineen. :)
Sulla on "himppasen" paha pakkomielle pitää tätä palstaa hallussasi ja käskyvallassasi, mitä saa kirjoittaa ja mihin uskoa. Pelkäät samaan aikaan kuollaksesi, että tietyt nimimerkit tulevat sinut TAAS karkoittamaan täältä. Hyökkäys on puolustuksen tukipylväs ja olet lisännyt aktiivisuuttasi.
Oikein lupsakkaa kevättalvea ihanana harrastuksesi parissa, joka varmasti tuolla tahdilla käy ihan työstä. Minä en jaksa sairaskertomuksiasi lueskella.Kynttilät korvissa sitä taas puskista trollataan?
- CCO
HänOnBack kirjoitti:
Oikein lupsakkaa kevättalvea ihanana harrastuksesi parissa, joka varmasti tuolla tahdilla käy ihan työstä. Minä en jaksa sairaskertomuksiasi lueskella.Pyyhihän pölyt kristallipallistasi. En ole Varaktori alias Superheterodyne alias VCO. Tunnen kyllä Varaktorin jo kohta kymmenen vuoden takaa, mutta olen ihan toinen mies.
En kuitenkaan Harry Lime. Ai niin, se olikin kolmas mies. Shannonhan se olikin toinen mies.
Minua eivät "tietyt nimimerkit" ole ikinä karkoittaneet, eivätkä karkoita. Pitkästymine palstan huonoon tasoon karkoittaa.
Viimeksi kun kävin, Hellakoukku haastoi minut sanalliseen mttelöön ja luikki itse parin istunnon jälkeen karkuun. Eipä ole kyseistä nimmaria juurikaan sen koomin näkynyt. Pervopappana silloin kirjoittelin. Oli ihan helliksen minulle antama nimi, kuten helliksen nimikin vuosia sitten minun antamani. - CCO
CCO kirjoitti:
Pyyhihän pölyt kristallipallistasi. En ole Varaktori alias Superheterodyne alias VCO. Tunnen kyllä Varaktorin jo kohta kymmenen vuoden takaa, mutta olen ihan toinen mies.
En kuitenkaan Harry Lime. Ai niin, se olikin kolmas mies. Shannonhan se olikin toinen mies.
Minua eivät "tietyt nimimerkit" ole ikinä karkoittaneet, eivätkä karkoita. Pitkästymine palstan huonoon tasoon karkoittaa.
Viimeksi kun kävin, Hellakoukku haastoi minut sanalliseen mttelöön ja luikki itse parin istunnon jälkeen karkuun. Eipä ole kyseistä nimmaria juurikaan sen koomin näkynyt. Pervopappana silloin kirjoittelin. Oli ihan helliksen minulle antama nimi, kuten helliksen nimikin vuosia sitten minun antamani.Ai niin, kuuluisa ja kunnioitettu Metsuri jäi pois. Palstan fiksuin ainakin siinä mielessä, että ainoana ennusti Higgsin bosonin massan ennen sen löytymistä melko tarkasti. Joku vinkui vielä jälkeenpäin, että kyllä se oli oikea kontaktihenkilö, eikä Varaktori.
Tosin Higgsin hiukkasen etsintää seuranneet tiesivät siinä vaiheessa todennäköisen holkkuman, mutta yllättävän lähelle silti. - villakäärme
Se nyt näkee varaktoreita taas milloin missäkin. Varaktori "pitää palstaa hallussaan ja käskyvallassaan", julistaa hän taas tuolla omintakeisella paatoksellaan.. Varaktori on tuhonnut suomalaisen ufotutkimuksen.. jne. Melkoisen mahtava yksilö, täytyy sanoa.. Aina tietyssä sairautensa vaiheessa kaikki kirjoittajat muuttuvat varaktoriksi tuolle varaktofoobikolle. Toivottavasti pitää luulonsa netissä eikä esim. tiuski läheisilleen, jos niitä on, heidän olevan varaktorin kätyreitä ellei peräti varaktoreja. Tai menetä mahdollista työpaikkaansa julistaen kaikkien pientenkin vastoinkäymisten olevan varaktorin syytä.
Toistetaan vielä kerran jo monesti aikaisemmin ihmetelty seikka; Kuinka ihmeessä ja mistä johtuen voi ihminen noin traumatisoitua yhdestä nimimerkistä? Mitä on täytynyt tapahtua? Tiettävästi minkäänlaista fyysistä konfrontaatiota ei ole tapahtunut varaktorin ja varaktofobin välillä. Kuinka varaktofobin mieli, "sielu" on voinut noin pirstoutua? - CCO
villakäärme kirjoitti:
Se nyt näkee varaktoreita taas milloin missäkin. Varaktori "pitää palstaa hallussaan ja käskyvallassaan", julistaa hän taas tuolla omintakeisella paatoksellaan.. Varaktori on tuhonnut suomalaisen ufotutkimuksen.. jne. Melkoisen mahtava yksilö, täytyy sanoa.. Aina tietyssä sairautensa vaiheessa kaikki kirjoittajat muuttuvat varaktoriksi tuolle varaktofoobikolle. Toivottavasti pitää luulonsa netissä eikä esim. tiuski läheisilleen, jos niitä on, heidän olevan varaktorin kätyreitä ellei peräti varaktoreja. Tai menetä mahdollista työpaikkaansa julistaen kaikkien pientenkin vastoinkäymisten olevan varaktorin syytä.
Toistetaan vielä kerran jo monesti aikaisemmin ihmetelty seikka; Kuinka ihmeessä ja mistä johtuen voi ihminen noin traumatisoitua yhdestä nimimerkistä? Mitä on täytynyt tapahtua? Tiettävästi minkäänlaista fyysistä konfrontaatiota ei ole tapahtunut varaktorin ja varaktofobin välillä. Kuinka varaktofobin mieli, "sielu" on voinut noin pirstoutua?Pakkomielteinen defenssi ja sen tuoma turhautuminen halutaan suunnata johonkin tiettyyn kohteesen. Se on yksinkertaisen ihmisen ratkaisu.
HänOnBack kirjoitti:
Oikein lupsakkaa kevättalvea ihanana harrastuksesi parissa, joka varmasti tuolla tahdilla käy ihan työstä. Minä en jaksa sairaskertomuksiasi lueskella.Kaikille varmaankin tuli selväksi ettei nimimerkki CCO ole meikäläinen, vaan palstalla pitkään vaikuttanut vakiokirjoittaja.
- päivväkaffeet-UfoBeibe
hmm... uudelleenkatto just ton The Signs -elokuvan... viljat menny lakoon ja... jännä oli kun, josko reta läikkyyy vai eikö sun pöytäliinalle
- koodikoordinaattori
On ihmeellistä, että selvästi ulkoavaruudellisen intelligentsian olemassaoloon uskovat
henkilöt suhtautuvat palstalla negatiivisesti erääseen ufotutkimuksen luotettavimpaan dokumenttiin, Rendlesham Forestin ufotapaukseen vuodelta 1980, etenkin tapauksen
oleellisimpaan sisältöön lukeutuvaan , kersantti Jim Pennistonin telepaattisesti
vastaanottamaan ulkoavaruudelliseen binäärikoodisanomaan.
Sanomaan , jonka tulkinta saattaisi ratkaista ufotutkijoiden vuosituhantisen ongelman: ufojen olemuksen todellisen luonteen !
Se, että skeptikot suhtautuvat asiaan halveksien, ei liene kenellekään ole yllätys.
Mutta se, että selvästi ulkoavaruudellisen intelligentsian olemassaoloon uskovat
puhuvat asian yhteydessä herjaavasti "pennistonpojista", sekä muita alatyylisiä
ilmaisuja käyttäen, on suorastaan järkyttävää !
Nämä herjat on heitetty selvästi ilman, että binäärikoodien sisältöön on edes yritetty vakavalla mielellä perehtyä.
Harras toiveeni on, että kaikki ufologiasta kiinnostuneet vaivojaan säästämättä paneutuisivat binäärikoodien tulkintatyöhön.
Tehtävä ei tule olemaan helppo, mutta takuulla yrittämisen arvoinen !- Mieti-Nyt-Hetki
Ootko koskaan laskenut, kuinka paljon elämästäsi olet käyttänyt tuon tyhjän lässyttämiseen tällä palstalla? Mitä arvelet, moniko lukee tai edelleen nauraa tälle puoli vuosikymmentä kestäneelle pilailullesi? Anna kun vastaan. -Sinä ja sinä.
Olisiko syytä vaikka mennä ulkoilemaan tai jotakin, mikä tukisi hataraa mielenterveyttäsi? Varaktorihan sinä olet. Ei kahta noin hullua ole samalla palstalla. Se olisi tilastollisesti todella harvinaista. Vaikka sinut on muualta potkittu pois, niin ei tämä ole ainoa paikka maailmassa sinullekaan, etkä tule saamaan minkäänlaista kruunua päähäsi näistä kirjoituksista. Et taivaspaikkaa etkä royalteja. Ainoa kuka on rakastunut ulosantiisi on sinä itse.
Ymmärrän toimintasi, jos olet vakavasti kehitysvammainen tai masentunut liikuntavammapotilas. Ymmärrän, mutta en hyväksy surkeaa käytöstä ja jatkuvaa valehtelua enkä trolleja. Apua sinulle lienee turha enää tarjota. Olet liian syvällä avun ulottumattomissa. - koodikoordinaattori
Syvällä olet itse, skeptismin pohjattomassa suossa.
Painu skeptismin helvettiin, paikkasi ei ole ufotutkijoiden parissa, sinä saatanallinen ahdaskatseinen sekasikiö ! - sydärihumis
Mieti-Nyt-Hetki kirjoitti:
Ootko koskaan laskenut, kuinka paljon elämästäsi olet käyttänyt tuon tyhjän lässyttämiseen tällä palstalla? Mitä arvelet, moniko lukee tai edelleen nauraa tälle puoli vuosikymmentä kestäneelle pilailullesi? Anna kun vastaan. -Sinä ja sinä.
Olisiko syytä vaikka mennä ulkoilemaan tai jotakin, mikä tukisi hataraa mielenterveyttäsi? Varaktorihan sinä olet. Ei kahta noin hullua ole samalla palstalla. Se olisi tilastollisesti todella harvinaista. Vaikka sinut on muualta potkittu pois, niin ei tämä ole ainoa paikka maailmassa sinullekaan, etkä tule saamaan minkäänlaista kruunua päähäsi näistä kirjoituksista. Et taivaspaikkaa etkä royalteja. Ainoa kuka on rakastunut ulosantiisi on sinä itse.
Ymmärrän toimintasi, jos olet vakavasti kehitysvammainen tai masentunut liikuntavammapotilas. Ymmärrän, mutta en hyväksy surkeaa käytöstä ja jatkuvaa valehtelua enkä trolleja. Apua sinulle lienee turha enää tarjota. Olet liian syvällä avun ulottumattomissa.Nyt kyllä poltat niitä korvakynttilöitäsi molemmista päistä. Himmaa vähän.
- Candle-in-thö-wind
sydärihumis kirjoitti:
Nyt kyllä poltat niitä korvakynttilöitäsi molemmista päistä. Himmaa vähän.
Tottakai polttaa, ja se on edullistakin. Kun kaalissa käy läpihuiku, niin riittää yksi pitkä kynttilä jonka voi työntää läpi koko kuupasta ja sytyttää molemmista päistä.
- Avaruudentutkija
Tämä on dialogin ilotulitusta! Mysteerit vääntyvät auki kuin väsyneet salvat, kirkas analyysi puhdistaa palstaa kuten paikaltaan punnerrettu joki Aigeaan tallit! Toinen toistaan väkevämpiä kommentaattoreita ottaa osaa mysteerien sipulin kuorimiseen ja millä tavalla! On muutettava kommentaattoreiden arviointi skaalaa. Aluksi järeään sarjaan pääsi mikäli dialogissaan ymmärrettävästi osasi ilmaista toisen kehityskohteet eli kirjoitti joten kuten luettavasti. Ulkopuolinen pitäisi tätä dialogia kansaonmaisesti "vittuiluna" mutta kyseessä harkittu mysteerien avaamisen noviisimuoto. Taso nousi nopeasti ja kirjoittaminen tapahtui jo kieliopin mukaan. Tämäkään ei riitä enää uusille järeille kommentaattoreille! Esimerkiksi nimimerkki "cco" vain yhden mainitakseni rakentaa dialogissaan monitasoisen argumentaation, mikä jo taidokkuudellaan jo harhauttaa meidät itse mysteerien ratkomiselta! Binäärit, suohetekat, karjan ja nyt myös porsaiden kaappauksuen mysteerit eivät saa kadota näkyvistä! Tästä puhui itse "kosminen koordinaattori"!
Kasvua siis tapahtuu koko ajan! Taitavien dialogien tukemana olen laittanut itsekin taustalle ufotyttöjen mysteerit ja sillä totuuden etsijät palkitaan myöhemmin! Loppuun lainaan ikonista tutkimukselleen "antautuvaa" mysteerien murtajaa, itse "rytmimunaa". "Joka otsarypyssä ja ilotta tätä palstaa lukee, etsii syitä loukkaantua ja loukkaa toisia, ei ole vielä kypsä mestaritason mysteerien selvittäjäksi"
Näin dialogin kautta mysteerit avautuvat. Hyvää yhteispeliä palstalaiset!- CCO
"Tämäkään ei riitä enää uusille järeille kommentaattoreille! Esimerkiksi nimimerkki "cco" vain yhden mainitakseni rakentaa dialogissaan monitasoisen argumentaation, mikä jo taidokkuudellaan jo harhauttaa meidät itse mysteerien ratkomiselta! "
Älä jaksa valehdella. Imartelukaan ei minuun tehoa. Minä olen entinen maalaispoika ja nyt tervehenkinen vanhempi herrasmies. Minä en harhauta ketään ja odotan kanssakeskustelijoiltanikin rehellisyyttä. Kirjoitan suoraa asiaa ja vain asiaa.
En minä ole missään tapauksessa dialogia kirjoittanut. Jos käytät termiä "dialogissaan" ja kohdistat sen yksilöön, väität minun keskustelleen itseni kanssa. Pois se minusta. En ole harhainen.
Vai etkö itse ymmärtänyt käyttämäsi termin tarkoitusta. Dialogiin tarvitaan kaksi.
Paitsi jos on kysymys Lars Magnus Ericsonin fiman vanhasta pöytäpuhelimesta nimeltä Dialog. Siinä tapauksessa dialogi esiintyi yksikössä ja hyviä puhelimia ne olivatkin. Vanhoja kardaanivehkeitä. Piti vaan muistaa tehdä C-B kytkentä niitä torppaan vietäessä, kuten kaikissa LM Ericsonin koneissa.
Muuten olen sitä mieltä, että tämä ABC on vallan hyvä huoltoasema ja ruokapaikka. Siellä tankkaa sekä auton että miehen ja saa vielä bonuksetkin. Henkilökuntakin on oikein sipsakkaa ja palvelualtista. Ei ihme, että ketju kukoistaa ja laajenee. - villakäärme
>>hyviä puhelimia ne olivatkin. Vanhoja kardaanivehkeitä.<<
Nyt mennään palstan aiheesta ohi niin että hujahtaa, voisi sanoa että jopa valovuosien päähän, mutta tässä lainatussa tekstissä saattaa piillä ratkaisu erään toisen alan mysteeriin.
Jonne-Aaron, musiikkiesityskappaleessaan laulaa: "kirosanoja, tekoja rumia jotka jäi kardaaniksi vain".
Jonne-Aaron voi tietenkin tarkoittaa sanojensa ja tekojensa jääneen voimansiirtoakseliksi, pyrkiessään kenties johonkin muuhun, korkeampaan päämäärään. Ehkä hän on suunnitellut elämässään korkeakouluopintoja, mutta jäänyt keskiasteelle ammattikouluun, valmistanut siellä kardaaniakselin ja kiroilee nyt sitä, elämänsä konkretisoitumista vain auton osaksi? Kaikki kunnia toki kardaaniakseleille, ovat vieneet meidät ihmiskuntana pitkälle!
Vai, onko ratkaisu radio- ja puhelinalalla, mitä siis merkitsee kommunikaatiotekniikassa "kardaani"? CCO kirjoitti:
"Tämäkään ei riitä enää uusille järeille kommentaattoreille! Esimerkiksi nimimerkki "cco" vain yhden mainitakseni rakentaa dialogissaan monitasoisen argumentaation, mikä jo taidokkuudellaan jo harhauttaa meidät itse mysteerien ratkomiselta! "
Älä jaksa valehdella. Imartelukaan ei minuun tehoa. Minä olen entinen maalaispoika ja nyt tervehenkinen vanhempi herrasmies. Minä en harhauta ketään ja odotan kanssakeskustelijoiltanikin rehellisyyttä. Kirjoitan suoraa asiaa ja vain asiaa.
En minä ole missään tapauksessa dialogia kirjoittanut. Jos käytät termiä "dialogissaan" ja kohdistat sen yksilöön, väität minun keskustelleen itseni kanssa. Pois se minusta. En ole harhainen.
Vai etkö itse ymmärtänyt käyttämäsi termin tarkoitusta. Dialogiin tarvitaan kaksi.
Paitsi jos on kysymys Lars Magnus Ericsonin fiman vanhasta pöytäpuhelimesta nimeltä Dialog. Siinä tapauksessa dialogi esiintyi yksikössä ja hyviä puhelimia ne olivatkin. Vanhoja kardaanivehkeitä. Piti vaan muistaa tehdä C-B kytkentä niitä torppaan vietäessä, kuten kaikissa LM Ericsonin koneissa.
Muuten olen sitä mieltä, että tämä ABC on vallan hyvä huoltoasema ja ruokapaikka. Siellä tankkaa sekä auton että miehen ja saa vielä bonuksetkin. Henkilökuntakin on oikein sipsakkaa ja palvelualtista. Ei ihme, että ketju kukoistaa ja laajenee.Tulee kanssa toisinaan työkeikoilla poikettua ABC syömässä. Ei sielläkään nälkä lähde, mutta on se joka kerta siirtynyt jonkun tunnin eteenpäin.
- Herakles_tutkija
Nimimerkki "Avaruudentutkija" on osaltaan nostamassa keskustelun tasoa uusiin,
sivistyneisiin ulottuvuuksiin, tuoden ufojen arvoituksen ratkaisun avuksi kotiplaneettamme mytologian ikuisia viisauksia. Tarkoitan tässä hänen mainintaansa Herakleen viidennestä urotyöstä: Sonnan poistosta Augeiaan talleista.
Tässä lyhyesti esitettynä mainittu urotyö:(Lähde: Wikipedia)
Tunnetuin kertomus Augeiasta on Herakleen viides urotyö. Eurystheus antoi Herakleelle tehtäväksi yksin puhdistaa Augeiaan tallit yhdessä päivässä. Kun neljä ensimmäistä tehtävää olivat Eurystheuksen ponnisteluista huolimatta ihmisten silmissä ainoastaan tuottaneet Herakleelle kunniaa, lannan luonti olisi varma tapa saada tämän arvostus laskemaan. Toisaalta, kun talleissa oleileva karja oli taivaallinen lahja Augeiaalle, ne olivat immuuneja taudeille ja tulivat toimeen vähälläkin huolenpidolla, siksi talleihin oli kertynyt lantaa vuosien saatossa suunnattomia määriä.
Herakles ratkaisi ongelman muuttamalla Alfeios-joen kulkemaan tallien läpi, jolloin se vei lannat mennessään. Augeias oli luvannut Herakleelle palkkioksi kymmenyksen karjastaan, mutta ei pitänytkään sanaansa. Herakles kävi myöhemmin hänen kimppuunsa kaksikin kertaa tästä hyvästä. Toisella kerralla tappoi tämän ja nosti kuninkaaksi Fyleuksen, joka oli aiemmin todistanut isälleen Herakleen vaatimuksen oikeaksi ja joutunut karkotetuksi tämän mukana.
Urotyön onnistumisesta seurannut ilo jäi kuitenkin lyhytaikaiseksi Eurystheuksen hylättyä tehtävän, koska Herakles oli tehnyt työn palkkaa vastaan.
Augeiaan talleja vertauskuvana käytettäessä tarkoitetaan asiaa, joka on jätetty hoitamatta ja on siten ajan kuluessa saanut ympärilleen törkyä.
Ufologiassa tämä törky on ufosontaa, jota ufotarinoihin ympätään.
Muutamia klassisia esimerkkejä:
-George Adamskin lautaslennot
-Roswell- ja Rendlesham sadut
- Alieenien hillitön mielenkiinto pellontallaukseen ja tarkkamittaiseen
kivenlouhintaan
-Meteoriittupölyä kylvävät ulkoavaruudelliset tekoälyrobotit
-Alieenien valtava halu kokoustaa suurvaltojen johtomiesten kanssa,
ja jälkimmäisten ponnistelut asian salaamiseksi alamaisiltaan, jne. jne...
Huuhtokoon Alfeios-joki ufosonnan , kuten se huuhtoi karjansonnan
Augeiaan talleista !! - CCO
villakäärme kirjoitti:
>>hyviä puhelimia ne olivatkin. Vanhoja kardaanivehkeitä.<<
Nyt mennään palstan aiheesta ohi niin että hujahtaa, voisi sanoa että jopa valovuosien päähän, mutta tässä lainatussa tekstissä saattaa piillä ratkaisu erään toisen alan mysteeriin.
Jonne-Aaron, musiikkiesityskappaleessaan laulaa: "kirosanoja, tekoja rumia jotka jäi kardaaniksi vain".
Jonne-Aaron voi tietenkin tarkoittaa sanojensa ja tekojensa jääneen voimansiirtoakseliksi, pyrkiessään kenties johonkin muuhun, korkeampaan päämäärään. Ehkä hän on suunnitellut elämässään korkeakouluopintoja, mutta jäänyt keskiasteelle ammattikouluun, valmistanut siellä kardaaniakselin ja kiroilee nyt sitä, elämänsä konkretisoitumista vain auton osaksi? Kaikki kunnia toki kardaaniakseleille, ovat vieneet meidät ihmiskuntana pitkälle!
Vai, onko ratkaisu radio- ja puhelinalalla, mitä siis merkitsee kommunikaatiotekniikassa "kardaani"?"Vai, onko ratkaisu radio- ja puhelinalalla, mitä siis merkitsee kommunikaatiotekniikassa "kardaani"? "
Kardaanipuhelimella tarkoitettiin valintalevypuhelinta, jonka valintalevyssä olivat tärkeimpinä NSA, NSI- ja NSR koskettimet, sekä kitkajarru.
Ufoilla lienee kehittyneemmät laitteet, vaikka Roswellin UFO:ssa vielä kärkitransistoria käytettiinkin. USA:n viranomaiset ovat saattaneet asian selvittääkin, mutta itse olen ajatellut, josko kyseinen UFO olisi ollut museorekisterissä ja siksi tekniikaltaan niin vanhaa, että se olisi ollut kopioitavissa. - CCO
VCO kirjoitti:
Tulee kanssa toisinaan työkeikoilla poikettua ABC syömässä. Ei sielläkään nälkä lähde, mutta on se joka kerta siirtynyt jonkun tunnin eteenpäin.
Vanha sananlasku sanoo: Nälkä lähtee syömällä, akka lähtee juomalla.
Nälän saattaa saada lopullisestikin lähtemään valitsemalla syömänsä oikein. Onko se tavoiteltavaa, onkin sitten eri asia.
Minua on suuresti kummastuttanut ne alkuaikojen pölykapseli UFO:t, joissa oli se pleksikupu päällä. Miten hitossa niin pieneen tilaan saatiin vuosikausia kestävän tähtimatkan aikana tarvittava ravinto sullottuksi. Eipä noihin vähän isompiinkaan mitään ekosysteemejä vielä rakennettaisi. Jos taas sellainen emoalus, johon ekosysteemi mahtuisi, ilmaantuisi lähelle maata, niin eiköhän se havaittaisi suurvaltojen avaruustutkimuksen ( ja sotilaallisten kyräilyorganisaatioiden) toimesta.
Avaruudessa ei taida ABC-ketjun vastineita olla. - eijumalauta
Aiheuttaa voimakasta myötähäpeää ja sääliä, kun narsisti kusipää koettaa esittää älykköä jauhamalla täysin turhanpäiväistä paskaa, mutta ei onnistu siinä edes ilmiselvän lääkityksen avulla. Ihan oikeasti hei... Hanki elämä.
- korvakynttilähumis
eijumalauta kirjoitti:
Aiheuttaa voimakasta myötähäpeää ja sääliä, kun narsisti kusipää koettaa esittää älykköä jauhamalla täysin turhanpäiväistä paskaa, mutta ei onnistu siinä edes ilmiselvän lääkityksen avulla. Ihan oikeasti hei... Hanki elämä.
Mikä korvakynttiläpoikaa nyt risoo? Kuka se narsisti tällä kertaa on vai näetkö edelleen joka paikassa niitä varaktoreitasi? Miten asiallinen tuo oma kommenttisi noin omasta mielestäsi on?
- smokegetsinyoureyes
korvakynttilähumis kirjoitti:
Mikä korvakynttiläpoikaa nyt risoo? Kuka se narsisti tällä kertaa on vai näetkö edelleen joka paikassa niitä varaktoreitasi? Miten asiallinen tuo oma kommenttisi noin omasta mielestäsi on?
Sauhukorvan saa reagoimaan ja pomppaamaan esiin tietyillä avainsanoilla jotka hänessä herättävät raivoa, tässä tapauksessa ABC- huoltoasemaketjulla joiden työntekijöitä tämä varaktofobi taannoin haukkui kehitysvammaisiksi, perustelunaan se että sellaiseen työhön joutuminen edellyttää kehitysvammaisuutta. Sairas tyyppi.
- aikoihineletty
korvakynttilähumis kirjoitti:
Täysin asiallinen kommentti! Olisi saanut sanoa paljon pahemminkin. Vai väitätkö että nuo sinun aivopierujuttusi on luettavaksi tarkoitettu muille kuin itsellesi? Hauska hemmo olet kun podet päivänselvästi vainoharhaa jotakin olettamaasi varaktofobi-vainoajaa kohtaan ja mietit samalla sen vainoajan vainoharhoja. Noinhan se paranoidinen skitsofrenia toimii.
Ootko laittannu vakoojakamerat ikkunoihin ettei se vainoajasi seiso paraikaa pihalla puukon kanssa? Millä tavalla ABC liittyy aiheeseen? Tuleeko se vainoaja sieltä huoltsikalta buffetin jälkeen vai kuinka? Sekopäisyytesi senkun lisääntyy ja sinua selvästi pelottaa, että "asemasi" täällä johtavana palstatrollina on uhattuna.
Sen verran tiedän varaktorin historiaa, että hänethän potkittiin täältä pois vuosia sitten monta kertaa.
Eipä se limanuljaska mihinkään oikeasti lähtenyt. Närkästyi ja nyyhkytti kuin vanha marttyyri mummo ja väänsi itkua muiden nimimerkkien takaa puolustelemassa itseään vain suuresta rakkaudesta ja ihailusta itseään kohtaan.
Internetin historian suurin idiootti. Sitten se ihmettelee miksei sillä ole kavereita eikä elämää. Yli-ikäinen vauva. Minulla on 4 vuotias tytär, joka on paljon hauskempi ja oivaltavampi kuin tämä tapaus tällä palstalla, jonka on tuhonnut omalla ulosteellaan käyttökelvottomaksi, eikä silti tajua lopettaa. - CCO
smokegetsinyoureyes kirjoitti:
Sauhukorvan saa reagoimaan ja pomppaamaan esiin tietyillä avainsanoilla jotka hänessä herättävät raivoa, tässä tapauksessa ABC- huoltoasemaketjulla joiden työntekijöitä tämä varaktofobi taannoin haukkui kehitysvammaisiksi, perustelunaan se että sellaiseen työhön joutuminen edellyttää kehitysvammaisuutta. Sairas tyyppi.
Olihan rähähdys. Lämmöt nousivat punahehkuun todella nopeasti. Ei korvakynttilälläsentään tuommoisia.
Ihmeellistä, että kyseinen huoltoasemaketju on vielä olemassa. Senhän piti kaatua ihan koht`sillään tämän ajatusten Tourujoen silloisen ennusteen mukaan. Siellä se ABC vaan Tourujoenkin rannalla kököttää ja parkkipaikka autoja pullollaan.
Lääkitystä kyllä tässä iässa alkaa olla melkein jokaisella. Itse olen onneksi päässyt vähällä, eikä kommentoijan viittaamiin psyykenlääkkeisiin ole ikinä ollut tarvetta. Minä kun suhtaudun asioihin viileän analyyttisesti kuumenematta kuin hellakoukku. Kuumakalleille jokin rauhoittava lääkitys olisi ihan kohallaan. Eihän tuollainen riehuminen kenenkään terveydelle hyväksi ole.
Kenelle se mahtoi kommenttinsa suunnata. Ainakaan minä en ole edes yrittänyt esittää älykköä. Yksinkertainen maalaispoika. Elämä minulla jo on, joskin varmuudella jo suurimmalta osin eletty. - ulisevakorvakynttilä
aikoihineletty kirjoitti:
Täysin asiallinen kommentti! Olisi saanut sanoa paljon pahemminkin. Vai väitätkö että nuo sinun aivopierujuttusi on luettavaksi tarkoitettu muille kuin itsellesi? Hauska hemmo olet kun podet päivänselvästi vainoharhaa jotakin olettamaasi varaktofobi-vainoajaa kohtaan ja mietit samalla sen vainoajan vainoharhoja. Noinhan se paranoidinen skitsofrenia toimii.
Ootko laittannu vakoojakamerat ikkunoihin ettei se vainoajasi seiso paraikaa pihalla puukon kanssa? Millä tavalla ABC liittyy aiheeseen? Tuleeko se vainoaja sieltä huoltsikalta buffetin jälkeen vai kuinka? Sekopäisyytesi senkun lisääntyy ja sinua selvästi pelottaa, että "asemasi" täällä johtavana palstatrollina on uhattuna.
Sen verran tiedän varaktorin historiaa, että hänethän potkittiin täältä pois vuosia sitten monta kertaa.
Eipä se limanuljaska mihinkään oikeasti lähtenyt. Närkästyi ja nyyhkytti kuin vanha marttyyri mummo ja väänsi itkua muiden nimimerkkien takaa puolustelemassa itseään vain suuresta rakkaudesta ja ihailusta itseään kohtaan.
Internetin historian suurin idiootti. Sitten se ihmettelee miksei sillä ole kavereita eikä elämää. Yli-ikäinen vauva. Minulla on 4 vuotias tytär, joka on paljon hauskempi ja oivaltavampi kuin tämä tapaus tällä palstalla, jonka on tuhonnut omalla ulosteellaan käyttökelvottomaksi, eikä silti tajua lopettaa.M.O.T.
- Ainajaksatnaurattaa
aikoihineletty kirjoitti:
Internetin historian suurin idiootti. Sitten se ihmettelee miksei sillä ole kavereita eikä elämää. Yli-ikäinen vauva. Minulla on 4 vuotias tytär, joka on paljon hauskempi ja oivaltavampi kuin tämä tapaus tällä palstalla, jonka on tuhonnut omalla ulosteellaan käyttökelvottomaksi, eikä silti tajua lopettaa.>>Hauska hemmo olet kun podet päivänselvästi vainoharhaa jotakin olettamaasi varaktofobi-vainoajaa kohtaan ja mietit samalla sen vainoajan vainoharhoja. Noinhan se paranoidinen skitsofrenia toimii.<<
Tuo oli kyllä kaiken projisoinnin huippu. Sinähän olet juuri se joka luulee yhtä jos toistakin kirjoittajaa varaktoriksi.
>>Minä kun suhtaudun asioihin viileän analyyttisesti kuumenematta kuin hellakoukku.<<
Ja tuo taas vuosikymmenen vitsi. Sinä koet harhoja, ja hellis sai nimensä juuri siitä että on kykenemätön argumentointiin ja kuumenee kuin hellakoukku jäätyään alakynteen. Eli melkolailla heti. - Ainajaksatnaurattaa
Ainajaksatnaurattaa kirjoitti:
>>Hauska hemmo olet kun podet päivänselvästi vainoharhaa jotakin olettamaasi varaktofobi-vainoajaa kohtaan ja mietit samalla sen vainoajan vainoharhoja. Noinhan se paranoidinen skitsofrenia toimii.<<
Tuo oli kyllä kaiken projisoinnin huippu. Sinähän olet juuri se joka luulee yhtä jos toistakin kirjoittajaa varaktoriksi.
>>Minä kun suhtaudun asioihin viileän analyyttisesti kuumenematta kuin hellakoukku.<<
Ja tuo taas vuosikymmenen vitsi. Sinä koet harhoja, ja hellis sai nimensä juuri siitä että on kykenemätön argumentointiin ja kuumenee kuin hellakoukku jäätyään alakynteen. Eli melkolailla heti.Sori jälkimmäisen lainauksen väärä osoite, en tajunnut sitä analyyttistä kuumenemattomuutta vitsiksi ja katsoin äkkiseltään yltä että se oli tuon savukorvan kirjoittamaa.
- tarkkuuttasilmään
>>Hauska hemmo olet kun podet päivänselvästi vainoharhaa jotakin olettamaasi varaktofobi-vainoajaa kohtaan ja mietit samalla sen vainoajan vainoharhoja. Noinhan se paranoidinen skitsofrenia toimii.<<
Ja tuo taas vuosikymmenen vitsi. Sinä koet harhoja, ja hellis sai nimensä juuri siitä että on kykenemätön argumentointiin ja kuumenee kuin hellakoukku jäätyään alakynteen. Eli melkolailla heti.Älä nyt CCO:sta sentään hellistä yritä leipoa. Tarkkuutta ketjun seuraamiseen.
- hellakoukku67ite
Ja tuo taas vuosikymmenen vitsi. Sinä koet harhoja, ja hellis sai nimensä juuri siitä että on kykenemätön argumentointiin ja kuumenee kuin hellakoukku jäätyään alakynteen. Eli melkolailla heti.Ei ole meininki muuttunut miksikään, paitsi että eräiden lopullinen höyrähtäminen näyttää olevan lähellä.
On täällä kaksikin varttuneempaa, ilmeisesti jo taantunutta vaippapöksy-trollia. Varaktori ja sitten tuo katkeroitunut vanhus "ABC mies". Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät ja ovat ylentäneet toisensa palstan sankareiksi ja moraalinvartijoiksi.
Heidän korkea moraalinsa ja asiantuntemuksensa seniori- tiedemiehinä, ei esimerkiksi salli keskusteluja, joissa oletetaan törkeällä tavalla UFO aluksen käyneen Maan ilmakehässä. Sellaiset jutut ufopalstalla aiheuttavat DEFCON-5 tason hälytyksen ja sellaiselle keskustelulle pitää laittaa toppi, 20 herjaa, kutsua paikalle roolihahmo "vajakkitrolli" (joka on varaktorin henkilökohtainen suosikki) ja / tai sata hupaisaa Penniston kirjoitusta perään ja erityismaininta hellakoukun tekoälyroboteista.
Sitten näiden leikkisien seniorien onkin aika tehdä joukko uusia hupaisia aloituksia, jotka kaikki käsittelevät Pennistonin binäärikoodeja ja pellontallaus menetelmiä. Näitä aloituksia kommentoi sitten nämä samat kaksi, toistensa mielestä hassun hauskaa superkoomikkoa tuttuun tyyliinsä vuorotahtiin.
"Tervehenkiseksi vanhemmaksi herrasmieheksi" näköjään itseään kutsuva ukkeli osallistuu innokkaan leppoisasti ufotyttöjen pimppikarvojen väristä juttelemaan kärkitransistorien ohella. Alkaa olla parhaat vuotensa nähnyt tuo herrasmies Mauno Koiviston rinnalla, ja juttutasoilla ne vain enää toimii ne pimppijutut vaipan pömpöttäessä omissa pitkissä aluhousuissaan, joihin keharityttärensä ompeli söpön perspaikan.
Varaktorille muistuttaisin sellaisesta asiasta, että sinä täältä olet lähtenyt luikkimaan joka kerta, kun minä tai Solarman ja kumppanit olemme käyneet puhumassa siitä miten asiat oikeasti on, joten äläpäs viitsi vanha vihtahousu puhua sitä kuuluisaa sontaasi.
Sinähän pelkäsit minua niin paljon, ettet suostunut minulle lainkaan enää puhumaan vaan joku outo "henkivartijasi" saapui minuutin sisällä sinua puolustamaan käyttäen täsmälleen samaa retoriikkaa kuin sinä. ...Kukahan se mahtoi olla *vinks vinks* ? 8)
Muistutan Varaktori sinua myös siitä, että olet jäänyt satoja kertoja valheistasi kiinni, koskien varsinkin SUTia. Sitten olet taas häpeissäsi luikkinut karkuun muiden nimimerkkiesi taakse.
Voisin laittaa sinut, höpinäsi ja valheesi telakalle helposti taas koska vaan, mutta en viitsi kiusata moista ihmisriepua. Käytöksesi ja karma ovat jo tehneet elämästäsi selvästi helvettiä, eikä lyötyä saa lyödä eikä maassa makaavaa potkia, vaikka kuinka tekisin mieli.
Pieni uudenvuoden haaste abskumiehelle: Jos kykenet pitämään ABC:n lounasbuffetin sisälläsi yli 90 minuuttia, niin laitan tilillesi sen hinnan takaisin ja voit sillä rahalla ostaa sitten vaikka muutaman:
http://mobilityequipmentshop.co.uk/wp-content/uploads/2014/07/2893642.jpg
Minäpäs jatkelen kuulkaas talvenviettoa hieman valoisammissa merkeissä ja kurkkaan ehkä taasen tänne joskus lähempänä juhannusta.
Hyvää uuttavuotta kaikille ja koettakaahan kestää tuota spederaktoria ja absku-anttia. Antakaa heidän höpistä rauhassa keskenään. Tosin he osaavat sen jo ilman kehoitustakin, mutta ei vanhuksia saa kiusata! Ei ne tarkoituksella ole ilkeitä. Niillä vaan ei ole enää muuta elämää ja heitä siksi harmittaa muiden elämä Herra Alzheimerin kolkutellessa ovelleen.
Terkkuja!
http://aijaa.com/UUYCk4 - korvahumiskynttilässä
hellakoukku67ite kirjoitti:
Ei ole meininki muuttunut miksikään, paitsi että eräiden lopullinen höyrähtäminen näyttää olevan lähellä.
On täällä kaksikin varttuneempaa, ilmeisesti jo taantunutta vaippapöksy-trollia. Varaktori ja sitten tuo katkeroitunut vanhus "ABC mies". Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät ja ovat ylentäneet toisensa palstan sankareiksi ja moraalinvartijoiksi.
Heidän korkea moraalinsa ja asiantuntemuksensa seniori- tiedemiehinä, ei esimerkiksi salli keskusteluja, joissa oletetaan törkeällä tavalla UFO aluksen käyneen Maan ilmakehässä. Sellaiset jutut ufopalstalla aiheuttavat DEFCON-5 tason hälytyksen ja sellaiselle keskustelulle pitää laittaa toppi, 20 herjaa, kutsua paikalle roolihahmo "vajakkitrolli" (joka on varaktorin henkilökohtainen suosikki) ja / tai sata hupaisaa Penniston kirjoitusta perään ja erityismaininta hellakoukun tekoälyroboteista.
Sitten näiden leikkisien seniorien onkin aika tehdä joukko uusia hupaisia aloituksia, jotka kaikki käsittelevät Pennistonin binäärikoodeja ja pellontallaus menetelmiä. Näitä aloituksia kommentoi sitten nämä samat kaksi, toistensa mielestä hassun hauskaa superkoomikkoa tuttuun tyyliinsä vuorotahtiin.
"Tervehenkiseksi vanhemmaksi herrasmieheksi" näköjään itseään kutsuva ukkeli osallistuu innokkaan leppoisasti ufotyttöjen pimppikarvojen väristä juttelemaan kärkitransistorien ohella. Alkaa olla parhaat vuotensa nähnyt tuo herrasmies Mauno Koiviston rinnalla, ja juttutasoilla ne vain enää toimii ne pimppijutut vaipan pömpöttäessä omissa pitkissä aluhousuissaan, joihin keharityttärensä ompeli söpön perspaikan.
Varaktorille muistuttaisin sellaisesta asiasta, että sinä täältä olet lähtenyt luikkimaan joka kerta, kun minä tai Solarman ja kumppanit olemme käyneet puhumassa siitä miten asiat oikeasti on, joten äläpäs viitsi vanha vihtahousu puhua sitä kuuluisaa sontaasi.
Sinähän pelkäsit minua niin paljon, ettet suostunut minulle lainkaan enää puhumaan vaan joku outo "henkivartijasi" saapui minuutin sisällä sinua puolustamaan käyttäen täsmälleen samaa retoriikkaa kuin sinä. ...Kukahan se mahtoi olla *vinks vinks* ? 8)
Muistutan Varaktori sinua myös siitä, että olet jäänyt satoja kertoja valheistasi kiinni, koskien varsinkin SUTia. Sitten olet taas häpeissäsi luikkinut karkuun muiden nimimerkkiesi taakse.
Voisin laittaa sinut, höpinäsi ja valheesi telakalle helposti taas koska vaan, mutta en viitsi kiusata moista ihmisriepua. Käytöksesi ja karma ovat jo tehneet elämästäsi selvästi helvettiä, eikä lyötyä saa lyödä eikä maassa makaavaa potkia, vaikka kuinka tekisin mieli.
Pieni uudenvuoden haaste abskumiehelle: Jos kykenet pitämään ABC:n lounasbuffetin sisälläsi yli 90 minuuttia, niin laitan tilillesi sen hinnan takaisin ja voit sillä rahalla ostaa sitten vaikka muutaman:
Minäpäs jatkelen kuulkaas talvenviettoa hieman valoisammissa merkeissä ja kurkkaan ehkä taasen tänne joskus lähempänä juhannusta.
Hyvää uuttavuotta kaikille ja koettakaahan kestää tuota spederaktoria ja absku-anttia. Antakaa heidän höpistä rauhassa keskenään. Tosin he osaavat sen jo ilman kehoitustakin, mutta ei vanhuksia saa kiusata! Ei ne tarkoituksella ole ilkeitä. Niillä vaan ei ole enää muuta elämää ja heitä siksi harmittaa muiden elämä Herra Alzheimerin kolkutellessa ovelleen.
Terkkuja!
http://aijaa.com/UUYCk4No niin hellakoukku päätti sitten kirjoittaa ihan omallakin nimimerkillä. Muuhun en välitä ottaa kantaa, mutta wanhan kunnon kähmiksen tyttären haukkuminen kehitysvammaiseksi on jo todella törkeää käytöstä jopa tältä korvakynttiläpojalta.
- PomppasihanSe
korvahumiskynttilässä kirjoitti:
No niin hellakoukku päätti sitten kirjoittaa ihan omallakin nimimerkillä. Muuhun en välitä ottaa kantaa, mutta wanhan kunnon kähmiksen tyttären haukkuminen kehitysvammaiseksi on jo todella törkeää käytöstä jopa tältä korvakynttiläpojalta.
No tiedetäänhän se että se "ihan sattumalta" sattuu aina kurkkaamaan palstalle aina silloin kun itsestä ja vastenmielisestä persoonastaan tulee puhe. Tosiasiassa kyttää palstaa jatkuvasti.
Jep, taattua hellistä fantasioineen miesten perseistä ja niiden nuolemisesta, paskapuheita siitä että olisi muka onnistunut voittamaan jonkun kirjoittelussa ja verbaliikassa vaikka ei taatusti ole, ja joka asia on jokaisen tarkistettavissakin palstan viestihistoriasta, väite "varaktorin" "sadoista valheista joista on jäänyt kiinni" vaikka ei edelleenkään esitä ensimmäistälkään todistetta väittämälleen. jne raukkamaista hellistyylin rutkutusta.
Ilmeisesti se vieläkin luulee että valehtelemalla oikein reippaasti reserviin, on turvassa väitteineen. No, tämähän on jo vanhastaan ufotutkimuksessa tunnettu periaate :) - CCO
Ei ole meininki muuttunut miksikään, paitsi että eräiden lopullinen höyrähtäminen näyttää olevan lähellä.
Terkkuja!
http://aijaa.com/UUYCk4"Pieni uudenvuoden haaste abskumiehelle: Jos kykenet pitämään ABC:n lounasbuffetin sisälläsi yli 90 minuuttia..."
Jos tuollainen veto todella kannattaisi lyödä, olisi ennusteesi ABC:n kaatumisesta jo toteutunut. Vaan kun ei ole. Tuo taitaa kuitenkin kuvastaa lähinnä sitä, millainen on se todellisuuspohja, jolle ennusteitasi ja kai muutakin maailmankuvaasi rakennat. Ei näy enää edes realismin rannat.
Mitä ahteriini tulee, sitä tuskin voi nimittää lihavaksi. Liikunnan suhteen rajoitetusti syyntakeiselle henkilölle kun läskit ei tartu, vaikka mitä söisi. Kalpea ahteerini saattaa jo tähän aikaan vuodesta olla. En ole viitsinyt peilistä katsoa.
Kyllä minä kaikensorttiset keskustelut sallin. Salli sinäkin. Se helpottaa henkistä painettasi. Jos liikaa ottaa pulttia keveistä keskusteluista, onkapannun paine saattaa kohota haitalliselle tasolle.
Keskustelujen sallimiseen kuuluu myös epäilysten salliminen. Väitteet kolmekymmenkilometrisestä heti pilvien päälle parkkeeranneesta emäaluksesta ovat yhtä epäuskottavia kuin transistorin kopioiminen pudonneesta UFO aluksesta. Kai roskaa saa sanoa roskaksi.
Pimppikarvojen väristä varsinkaan UFO tyttöjen kohdalla en ole keskustellut. Olemattomien tyttöjen olemattoman karvoituksen olemattomasta väristä keskustelu vaikuttaisi mielestäni jotenkin typerältä.
Huvittuneena luin juttuasi. Toisen osapuolen kuvitteleminen ja kuvaaminen onnettomaksi säälittäväksi vanhukseksi kun taitaa kertoa paljon enemmän sinusta itsestäsi ja epävarmuudestasi kuin mistään muusta. On se sinulle tietenkin lohdullista kuvitella toinen osapuoli sellaiseksi, että jopa sinä saattaisit pärjätä. Heikko itsetuntosi kuitenkin loistaa kuin Naantalin aurinko purkauksesi taustalta.
Hyvää vuodenjatkoa kuitenkin sinullekin. Koita vähän hillitä kiihtymistäs, niin elämä on joka tavalla parempaa. Reipas päivittäinen liikunta ulkoilmassa vähentää kuupan painetta ja poistaa joka tavalla stressiä ja masennusta. Ja kyllä siellä ABC:lla uskaltaa paremman puutteessa käydä syömässä. Itse en valmisruokia juurikaan syö, koska urheiluun hurahtaneena haluan tietää, mitä suuhuni laitan. Hätätilassa kyllä siirrän nälkää ABC:lla tai vaikka snagarilla. - mielenkiintoistapa
Terkkuja!
http://aijaa.com/UUYCk4"Muistutan Varaktori sinua myös siitä, että olet jäänyt satoja kertoja valheistasi kiinni, koskien varsinkin SUTia."
Hei helläpylly, omien sanojesi mukaanhan et piitannut koko SUT:ista, etkä ikinä ollut edes käynyt palstoillaan. Mistä voit nyt olla tietävinäsi SUT:ia koskevista valheista? Vai toiko tutkimuspäällikkyys uutta tietoa? - jaaherjaa
Terkkuja!
http://aijaa.com/UUYCk4"ei esimerkiksi salli keskusteluja, joissa oletetaan törkeällä tavalla UFO aluksen käyneen Maan ilmakehässä. Sellaiset jutut ufopalstalla aiheuttavat DEFCON-5 tason hälytyksen ja sellaiselle keskustelulle pitää laittaa toppi, 20 herjaa"
Ei sulle sitten ole tullut mieleen että jos joku pölisee "UFO aluksen" (mikä se sitten lieneekään, tuskin enää UFO jos se on kerran jo tunnistettu alukseksi..) niin jopa tämän kokoisesta maasta löytyy varmasti 20 "herjaa" ihan ilman mitään varaktorin salaliittoakin?
Hieman suhteellisuuden ymmärtämistä kehiin nyt, poju. - SigmundSetäKertoo
PomppasihanSe kirjoitti:
No tiedetäänhän se että se "ihan sattumalta" sattuu aina kurkkaamaan palstalle aina silloin kun itsestä ja vastenmielisestä persoonastaan tulee puhe. Tosiasiassa kyttää palstaa jatkuvasti.
Jep, taattua hellistä fantasioineen miesten perseistä ja niiden nuolemisesta, paskapuheita siitä että olisi muka onnistunut voittamaan jonkun kirjoittelussa ja verbaliikassa vaikka ei taatusti ole, ja joka asia on jokaisen tarkistettavissakin palstan viestihistoriasta, väite "varaktorin" "sadoista valheista joista on jäänyt kiinni" vaikka ei edelleenkään esitä ensimmäistälkään todistetta väittämälleen. jne raukkamaista hellistyylin rutkutusta.
Ilmeisesti se vieläkin luulee että valehtelemalla oikein reippaasti reserviin, on turvassa väitteineen. No, tämähän on jo vanhastaan ufotutkimuksessa tunnettu periaate :)>Varaktori ja sitten tuo katkeroitunut vanhus "ABC mies". Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät<
>Jep, taattua hellistä fantasioineen miesten perseistä ja niiden nuolemisesta, <
Niin, mihinkäs se koira karvoistaan.. Tuostahan on olemassa näyttöä että mitä tuollaiset jutut oikein kertovat juttelijansa mielenliikkeistä:
"Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin. Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta.[1] Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. Myös toiveita ja unelmia voidaan projisoida."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia) CCO kirjoitti:
Vanha sananlasku sanoo: Nälkä lähtee syömällä, akka lähtee juomalla.
Nälän saattaa saada lopullisestikin lähtemään valitsemalla syömänsä oikein. Onko se tavoiteltavaa, onkin sitten eri asia.
Minua on suuresti kummastuttanut ne alkuaikojen pölykapseli UFO:t, joissa oli se pleksikupu päällä. Miten hitossa niin pieneen tilaan saatiin vuosikausia kestävän tähtimatkan aikana tarvittava ravinto sullottuksi. Eipä noihin vähän isompiinkaan mitään ekosysteemejä vielä rakennettaisi. Jos taas sellainen emoalus, johon ekosysteemi mahtuisi, ilmaantuisi lähelle maata, niin eiköhän se havaittaisi suurvaltojen avaruustutkimuksen ( ja sotilaallisten kyräilyorganisaatioiden) toimesta.
Avaruudessa ei taida ABC-ketjun vastineita olla.Ne kupoliufot olivat kyllä varsin pieniä. Kuski sinne nippa nappa mahtui ja pää näkyi läpinäkyvästä kupolista. Eipä sinne oikein ruokaa, juotavaa, happea ( vai metaaniako hengittelevät), polttoainetta, jne... olisi mahtunut.
- CCO
mielenkiintoistapa kirjoitti:
"Muistutan Varaktori sinua myös siitä, että olet jäänyt satoja kertoja valheistasi kiinni, koskien varsinkin SUTia."
Hei helläpylly, omien sanojesi mukaanhan et piitannut koko SUT:ista, etkä ikinä ollut edes käynyt palstoillaan. Mistä voit nyt olla tietävinäsi SUT:ia koskevista valheista? Vai toiko tutkimuspäällikkyys uutta tietoa?"Vai toiko tutkimuspäällikkyys uutta tietoa? "
Onko tämä hellis Sutin tutkimuspäällikkö? Niinkö alas SUT on vajonnut. Ja minä kun jo toivoin, että Närvä toisi jotain järkeä ja ryhtiä porukkaan. Vaan ei yksi tutkija kesää tee.
Tulee mieleen Juicen biisi:
Aamu alkaa A:lla.
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa.
Rima pysyy paikoillaan, kun riman alittaa" - EiVaaditaKauhalla
korvahumiskynttilässä kirjoitti:
No niin hellakoukku päätti sitten kirjoittaa ihan omallakin nimimerkillä. Muuhun en välitä ottaa kantaa, mutta wanhan kunnon kähmiksen tyttären haukkuminen kehitysvammaiseksi on jo todella törkeää käytöstä jopa tältä korvakynttiläpojalta.
Nyt taidat sekoittaa. Kähmiksen hyvinkin muistan kyllä hattua nostaen, mutta minustahan tuo poikanen yritti tehdä pilaa ja näköjään heikolla menetyksellä yleisön kommenteista päätellen.
Kyllä minullakin tytär on. Hän on väitöskirjatutkija, eikä tietääkseni muulla mittapuulla kehitysvammainen kuin korkeintaan sillä, että suhtautuu työhönsä liiankin krymppyotsaisesti. Isältään perinnyt perfektionistisen asenteensa työhön, raukka. Siksi ajatus tyttärestäni neulomassa söpöä perspaikkaa pitkien kalsarieni ahteeriin, herätti minussa suurta hilpeyttä.
Olen nuorena työskennellyt myös kehitysvammaisten. Minulle se, että joku suhtautuu naureskellen kehareihin, on osoitus henkilön moukkamaisuudesta. Mutta eihän sitä sivistystäkään voi ihmiseltä vaatia, jos kukaan ei ole sitä ikinä opettanut.
Eikä tällaiseen kirjoittelun tule krymppyotsaisesti suhtauta puolin eikä toisin. - BaabelinKala
Itsekin ajattelin hetken, että vanha Kähmis olisi palannut palstalle, mutta kun ei niin ei. Liekö Vogonit vieneet? Itsekin voisin käydä useammin, jos olisi edes muutama täysipäinen keskustelija.
Asiallisia keskustelijoita tänne tarvittaisiin, mutta taitaa olla liikaa vettä virrannut Oulujoessa, että menneisyyden tasolle olisi keskusteluissa paluuta. Ja onko tällä palstalla todellista asiaakaan. Aiheet on taidettu kaluta kymmeniä kertoja.
- Asianjärjestäjä
Heikillä alkaa taas keittää liiaksi. Ole hyvä ja pysyttele kokonaan pois näiltä sivuilta, niin et saa riitaa aikaiseksi. Eiköhän siinä toisessa höpinäsivussa riitä inttelemistä ihan yllin kyllin.
- infolaari
Asianjärjestäjä = VCO
- selangallaleikki
humis kirjoitti:
Poliisin nettivinkki aiheettomasta mustamaalauksesta yms.
https://www.poliisi.fi/nettivinkkiAi tässä on mustamaalattu kaikkia Heikkejä, vai?
- WCOlli
Kirvelee.. kirvelee.. VCO zetori on järkyttynyt syvästi kun liki päivittäisen fobian kohteensa hellakoukku kävi moikkaamassa. Nyt kannattaa tykittää paskaa palsta täyteen että saat pulssin rauhoittumaan. Ota hotaa nyt ainaki! :DD
- Avaruudentutkija
Hyvää yhteispeliä palastalaiset! Harmiksi tällä kertaa ei ratkottu yhdessä mysteeriä, sillä tuolla dialogin määrällä aukeaisi isompikin salpa! Huomasin, etä nimimerkkieni kautta tekemäni mysteerityö on sekoitettu hetkittäin järeiden kommentaattorien tuottamaksi. Otan sen osin kunniaksi ja samalla pimpin karvat ovat joutuneet väärään suuhun - tämä on perin ikävää! En ole ketään haukkunut tai kehunut oikeasti, jos joku on näin tulkinnut. En myös jaa samoja kiinnostuksen kohteita kuten nimerkkini "avaruuden tutkija, suunmukainentotuus, fossiiliufo jne". Palstalla on helpompi puhua kakkaa kuin asiaa. Se on välistä hauskaa ja ylistää "mysteerien" selvitystä! Ei tarvitse kommentoida, hetkittäin täällä ollaan tosissaan vihaksi asti - ehkä. Ellei sitäkin järeän luokan kommentaattori hienosti näyttele. Tuokin on yksi metodi mysteerien avaamisessa! Pelkäänpä, että "kosmisen koordinaarorin" täytyy uudelleen ohjata uudelleen keskustelu mysteerien äärelle! Viestiketjun otsikko odottaa ratkaisua ja kaikki tutkimuslinjat ovat auki!
- voiteitälapsia
Siitä puhe mistä puute. Pimpinkarvoista puhelee yleensä puberteetti-ikäiset poikalapset pienen erektion vallassa, mutta aikuisen suusta kuultuna ne ovat mauttomia ja vanhan ihmisen suusta oksettavia.
Vitsi voi olla hyvä parikin kertaa kuultuna, mutta tuhansia kertoja kuultuna se ei kerro kirjoittajastaan hyvää. Koulussa jos tökkäät lyijykynällä edessä istuvaa tyttöä selkään, niin se on sellaista pientä kiusoittelua. Mutta jos tökit sitä koko ajan lyijykynällä selkään tuhansia kertoja, niin se on pahoinpitely, eikä lainkaan hauskaa.
Täällä oli joskus asiallista väittelyä. Todisteita ja vastatodisteita. Nyt täällä on 95% silkkaa roskaa teidän vitsiniekkojen ansiosta. Siksi täältä on kaikki asialliset kirjoittajat häipyneet. Ei kukaan jaksa lukea lasten tasoisia juttuja jatkuvasti eikä kukaan viitsi tehdä asiallista aloitusta kun tietää mitä sitä aloitusta seuraa. Sitä seuraa erään tunnetun nimimerkin saapuminen paikalle julistamaan se ufosonnaksi. Siksipä te olettekin sitten täällä nykyään keskenänne sen ufosontamiehen kanssa. - paljastavaa
voiteitälapsia kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute. Pimpinkarvoista puhelee yleensä puberteetti-ikäiset poikalapset pienen erektion vallassa, mutta aikuisen suusta kuultuna ne ovat mauttomia ja vanhan ihmisen suusta oksettavia.
Vitsi voi olla hyvä parikin kertaa kuultuna, mutta tuhansia kertoja kuultuna se ei kerro kirjoittajastaan hyvää. Koulussa jos tökkäät lyijykynällä edessä istuvaa tyttöä selkään, niin se on sellaista pientä kiusoittelua. Mutta jos tökit sitä koko ajan lyijykynällä selkään tuhansia kertoja, niin se on pahoinpitely, eikä lainkaan hauskaa.
Täällä oli joskus asiallista väittelyä. Todisteita ja vastatodisteita. Nyt täällä on 95% silkkaa roskaa teidän vitsiniekkojen ansiosta. Siksi täältä on kaikki asialliset kirjoittajat häipyneet. Ei kukaan jaksa lukea lasten tasoisia juttuja jatkuvasti eikä kukaan viitsi tehdä asiallista aloitusta kun tietää mitä sitä aloitusta seuraa. Sitä seuraa erään tunnetun nimimerkin saapuminen paikalle julistamaan se ufosonnaksi. Siksipä te olettekin sitten täällä nykyään keskenänne sen ufosontamiehen kanssa.Niinpä sitä sanotaan, siitä puhe mistä puute.
>>Varaktori ja sitten tuo katkeroitunut vanhus "ABC mies". Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät<<
Mistähän sitten ylläolevan kirjoittaneella hellakoukulla on puute? - vekkulivesala
paljastavaa kirjoitti:
Niinpä sitä sanotaan, siitä puhe mistä puute.
>>Varaktori ja sitten tuo katkeroitunut vanhus "ABC mies". Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät<<
Mistähän sitten ylläolevan kirjoittaneella hellakoukulla on puute?Kutsuisin tuota informaatiota kristallipalloksi. En puutteeksi.
- CCO
Täällä oli joskus asiallista väittelyä. Todisteita ja vastatodisteita. Nyt täällä on 95% silkkaa roskaa teidän vitsiniekkojen ansiosta. Siksi täältä on kaikki asialliset kirjoittajat häipyneet. Ei kukaan jaksa lukea lasten tasoisia juttuja jatkuvasti eikä kukaan viitsi tehdä asiallista aloitusta kun tietää mitä sitä aloitusta seuraa. Sitä seuraa erään tunnetun nimimerkin saapuminen paikalle julistamaan se ufosonnaksi. Siksipä te olettekin sitten täällä nykyään keskenänne sen ufosontamiehen kanssa."mutta aikuisen suusta kuultuna ne ovat mauttomia ja vanhan ihmisen suusta oksettavia."
On sinulla asenteet. Monilla sinun mielestäsi "vanhoilla ihmisillä" on vieläkin aktiivinen seksielämä, mikäli sairaudet eivät ole esteenä. Missä iässä sinun mielstäsi tulee raja, ettei mies saisi nuolla pimppaa tai nainen antaa pimpaansa nuoltavaksi. Kerro, koska minä varmaan kohta lähestyn sitä rajaa.
Entiset tyttöystävät eivät vielä tule kesät talvet potkukelkalla vastaan, mutta sekin aika toki lähestyy. Vanhenemisessa on toisaalta se hyvä puoli, että kun emännän naamaan tulee ryppyjä, niin oma näkö heikentyy sen verran, ettei niitä huomaa.
Jaggerin Mick tulee 72 vuotiaana kahdeksatta kertaa isäksi. Tuskin raskaus on alkanut keinohedelmöityksellä. itselläni on siihen ikään vielä paljon matkaa, enkä ole aikonut enää isäksi tulla.
Meneehän tämä aivan aiheesta ulos, mutta pitää nyt "tutkimuspäällikköä" (?) valistaa, ettei sortuisi samanlaisiin sammakoihin omansa ja SUT:n maineen suureksi vahingoksi. - YoureBusted
vekkulivesala kirjoitti:
Kutsuisin tuota informaatiota kristallipalloksi. En puutteeksi.
Kun tiedämme, että informaatiota välittäviä kristallipalloja ei ole olemassa, tiedämme samalla että kyseessä ovat siis omat mielikuvasi. Siitä puhe mistä puute, M.O.T.
- Tasa-arvoinenAivoliitto
paljastavaa kirjoitti:
Niinpä sitä sanotaan, siitä puhe mistä puute.
Mistähän sitten ylläolevan kirjoittaneella hellakoukulla on puute?>>Varaktori ja sitten tuo katkeroitunut vanhus "ABC mies". Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät<<
Mistähän sitten ylläolevan kirjoittaneella hellakoukulla on puute?
Entä sitten, vaikka kirjoittajalla olisikin homoseksuaalisia fantasioita? Ei homous nykypäivänä enää luoja paratkoon rikos ole, eikä toisten ihmisten seksuaalinen suuntautumisen pitäisi olla kauhistelun aihe. Tämä tietenkin pätee vain silloin, kun kyse on kahdesta vapaaehtoisesta aikuisesta ihmisestä. Tälläkin palstalla takavuosina kirjoitelleen henkilön pedofiliamyönteiset jutut eivät enää siihen raamiin istu. Sen kohdalla on selvä raja. Mutta jos hellistä kiinnostavat vanhojen miesten peräpäät, niin eihän se sinulta ole pois. - Avaruudentutkija
Täällä oli joskus asiallista väittelyä. Todisteita ja vastatodisteita. Nyt täällä on 95% silkkaa roskaa teidän vitsiniekkojen ansiosta. Siksi täältä on kaikki asialliset kirjoittajat häipyneet. Ei kukaan jaksa lukea lasten tasoisia juttuja jatkuvasti eikä kukaan viitsi tehdä asiallista aloitusta kun tietää mitä sitä aloitusta seuraa. Sitä seuraa erään tunnetun nimimerkin saapuminen paikalle julistamaan se ufosonnaksi. Siksipä te olettekin sitten täällä nykyään keskenänne sen ufosontamiehen kanssa.Loistava esilletulo! Hyvä saada aikuisia mukaan tai aikuisen mielisiä. Aikuisuus kuten lapsenmielisyys ei katso aina ikää. Kun saamme akuutit mysteerit ratkottua, voimme pureutua tähän mysteeriin dialogin keinoin. Voisiko esim. meteoriittipölylle altistuminen saada iän ja mielen käymään eri tahtia kuten muinaiset aikuiset lapsenmielisenä -teoreetikot uskovat? Aihe voi herättää kiinnostusta, mutta kehoitan pitämään kiinni valitusta tutkimuslinjasta! Myös itsellä on kokemusta vakavasta mysteerin esittelystä, mutta ne eivät kirvoita keskustelua, mitä nyt hoitokehoituksen, suokaasuteorian esittelyn tai suoran teilauksen. Siinä ei dialogi käynnisty eikä kommentaattorit nouse lentoon. Mysteerien salvat herpaantuvat vain dialogin keinoin!
- IlkkaLipsanen
CCO kirjoitti:
"mutta aikuisen suusta kuultuna ne ovat mauttomia ja vanhan ihmisen suusta oksettavia."
On sinulla asenteet. Monilla sinun mielestäsi "vanhoilla ihmisillä" on vieläkin aktiivinen seksielämä, mikäli sairaudet eivät ole esteenä. Missä iässä sinun mielstäsi tulee raja, ettei mies saisi nuolla pimppaa tai nainen antaa pimpaansa nuoltavaksi. Kerro, koska minä varmaan kohta lähestyn sitä rajaa.
Entiset tyttöystävät eivät vielä tule kesät talvet potkukelkalla vastaan, mutta sekin aika toki lähestyy. Vanhenemisessa on toisaalta se hyvä puoli, että kun emännän naamaan tulee ryppyjä, niin oma näkö heikentyy sen verran, ettei niitä huomaa.
Jaggerin Mick tulee 72 vuotiaana kahdeksatta kertaa isäksi. Tuskin raskaus on alkanut keinohedelmöityksellä. itselläni on siihen ikään vielä paljon matkaa, enkä ole aikonut enää isäksi tulla.
Meneehän tämä aivan aiheesta ulos, mutta pitää nyt "tutkimuspäällikköä" (?) valistaa, ettei sortuisi samanlaisiin sammakoihin omansa ja SUT:n maineen suureksi vahingoksi.Epäilen että Mick Jagger ei kuitenkaan juttele pimpinkarvoista keskustelupalstoilla kuin tarkkailuluokan koulupoika?
- Forever.Young
IlkkaLipsanen kirjoitti:
Epäilen että Mick Jagger ei kuitenkaan juttele pimpinkarvoista keskustelupalstoilla kuin tarkkailuluokan koulupoika?
Eipä sitä tiedä, varsin nuoria vaimoja harrastaa ja onhan rokkikukkous jo itsessään eräänlainen ikuinen puberteettiseen tilaan jääminen.
- CCO
IlkkaLipsanen kirjoitti:
Epäilen että Mick Jagger ei kuitenkaan juttele pimpinkarvoista keskustelupalstoilla kuin tarkkailuluokan koulupoika?
Johan minä kerroin, etten itsekään ole jutellut. Minusta sukupuoliasiat kuuluvat sukupuolisivustoille ja silloinkin asiallisessa hengessä kirjoiettuna. Jos katsot, mitä kommentoin, kyse oli aivan eri asiasta.
"mutta aikuisen suusta kuultuna ne ovat mauttomia ja vanhan ihmisen suusta oksettavia."
Hellakoukku harrastaa karkeaa seksuaalista ikärasismia ja se jos mikään on moukkamasta. Itse hellis kuitenkin fantasioi seuraavaa: " Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät..." Siis minä ja Varaktori.
Ikärasisti, homofoobikko ja törkeän ylimielinen paskapää palvelutyötä tekeviä rehellisiä työläisiä kohtaan.
Nykyään ukkoja lentää paljon pienemmästä valmentajapaikoilta ja valtuustosaleista ulos. Noilla puheilla Suomessa katkeaa sekä poliittinen, että johtajanura kuin seinään. Millään yrityksellä ei ole nykyään enää varaa pitää palkkalistoillaan helliksen kaltaista moukkaa. - jhkrfbgkhwekfj
Voisi kysyä että onkohan edes millään yhdistyksellä varaa pitää möläyttelevää moukkaa listoillaan, ja jos ajatellaan etenkin yhdistystä joka muutenkin kamppailee saavuttaakseen edes joskus uskottavuutta asialleen...?
- huvittavaolet
CCO kirjoitti:
Johan minä kerroin, etten itsekään ole jutellut. Minusta sukupuoliasiat kuuluvat sukupuolisivustoille ja silloinkin asiallisessa hengessä kirjoiettuna. Jos katsot, mitä kommentoin, kyse oli aivan eri asiasta.
Hellakoukku harrastaa karkeaa seksuaalista ikärasismia ja se jos mikään on moukkamasta. Itse hellis kuitenkin fantasioi seuraavaa: " Nuoleskelevat toistensa paljaita. kalpeita ja lihavia perseitä kaikki päivät..." Siis minä ja Varaktori.
Ikärasisti, homofoobikko ja törkeän ylimielinen paskapää palvelutyötä tekeviä rehellisiä työläisiä kohtaan.
Nykyään ukkoja lentää paljon pienemmästä valmentajapaikoilta ja valtuustosaleista ulos. Noilla puheilla Suomessa katkeaa sekä poliittinen, että johtajanura kuin seinään. Millään yrityksellä ei ole nykyään enää varaa pitää palkkalistoillaan helliksen kaltaista moukkaa.Hehheh millainen herra herkkänahka heittelee lapsosiaan täällä joka päivä ja sitten ei mukamas ymmärrä sarkasmia eikä tummempaa huumoria. Hellis oli oikeassa. Oot vaippaiässä taas ja kaikki kiukuttaa. Mekkokankaan voin lähettää kun laitat ossan! :)
- huikamala
huvittavaolet kirjoitti:
Hehheh millainen herra herkkänahka heittelee lapsosiaan täällä joka päivä ja sitten ei mukamas ymmärrä sarkasmia eikä tummempaa huumoria. Hellis oli oikeassa. Oot vaippaiässä taas ja kaikki kiukuttaa. Mekkokankaan voin lähettää kun laitat ossan! :)
Kuinka keskustelupalstalla heitellään lapsosia?
- EssonKundi
huikamala kirjoitti:
Kuinka keskustelupalstalla heitellään lapsosia?
Tuo abcmies varmaan vielä haudassaankin muistelee sitä, kuinka ilkeä hellakoukku kiusasi ja loukkasi törkeästi tuota vanhaa havumetsän tuoksuista herrasmiestä, jonka tytär käy oikein kunniakkaissa töissä. Nautinnollista katseltavaa kun pappa saa turpaan.
- tuoseoli
EssonKundi kirjoitti:
Tuo abcmies varmaan vielä haudassaankin muistelee sitä, kuinka ilkeä hellakoukku kiusasi ja loukkasi törkeästi tuota vanhaa havumetsän tuoksuista herrasmiestä, jonka tytär käy oikein kunniakkaissa töissä. Nautinnollista katseltavaa kun pappa saa turpaan.
http://aijaa.com/O58pG4
Tässä kuvassa abcmies näkee hellakoukun - Reality.Check
EssonKundi kirjoitti:
No ei, vaan kyllä ihan muutkin palstaa lukevat muistelevat välillä nauraen, välillä säälien tuota sanomisiaan ja möläytyksiään karkuun luikkivaa hellistä, joka vieläkin uskottelee itselleen muka voittaneensa yhdenkin keskustelun joskus, vaan kun ei ole.
"Nautinnollista katseltavaa kun pappa saa turpaan"
Täytyy sanoa että on _todella_ kummallisia fantasioita sinulla. Et ole terve.
Niin, kuinka keskustelupalstalla heitellään lapsosia? - kynttiläkorva
EssonKundi kirjoitti:
Todellisuudessa ihmiset ei ymmärrä tollasta mörkö-turpaanveto-huumoria. Tossa menee raja, ei väkivaltafantasioita kiitos.
- TeboilinKeisari
EssonKundi kirjoitti:
Tuossa keskustelussa CCO vei hellistä kuin kuoriämpäriä. Hellis poltti totaalisesti pinnansa ja sortui lapsellisiin herjoihin, kuten niin usein ennenkin. Jos kaveri tekee itsestään lyhytpinnaisen idiootin, niin kumpikohan siinä otti turpiinsa? Luikki häntä koipien välissä palstalta kehtaamatta edes tulla vastaamaan.
Olen myös kynttiläkorvan kanssa samaa mieltä. On rajoja, joita ei keskustelupalstallakaan saisi ylittää. Niitä puidaan parhaillaankin oikeudessa. - IsoRemmiLuistaa
jhkrfbgkhwekfj kirjoitti:
Voisi kysyä että onkohan edes millään yhdistyksellä varaa pitää möläyttelevää moukkaa listoillaan, ja jos ajatellaan etenkin yhdistystä joka muutenkin kamppailee saavuttaakseen edes joskus uskottavuutta asialleen...?
Ei periaatteessa olisi. Jätkähän on aivan sekopää, eikä harkitse yhtään, mitä näppikseltään suoltaa. Huvittaahan tuollaiset itkupotkuraivarit sivullista, mutta ei mentaalisesti noin epävakaita ihmisiä sentään yhdistyksiinkään johtopaikoille pitäisi päästää.
Toisaalta voiko SUT enää paljoa alemmas vajota? Taitaa olla koko pulju kanttuvei paljon nopeammin kuin ABC ketju. - MenisiHoitoon
Tiedä sitten onko se "hellis" SUTin kanssa tekemisissä, mutta kovasti puolusteli ja oli närkästyvinään "varaktorin sadoista valheista SUTia kohtaan", mitä ei sitten kuitenkaan täsmentänyt eli taisivat olla taas mielikuvitusjuttuja.
Muutenkin "hellakoukku" on kyllä suoltanut uskomatonta törkyä palstalle, omituisen seksuaalissävytteisiä juttuja, muitakin rivouksia ja ihan väkivaltaisia uhkauksia myöten. - McLight2002
IsoRemmiLuistaa kirjoitti:
Ei periaatteessa olisi. Jätkähän on aivan sekopää, eikä harkitse yhtään, mitä näppikseltään suoltaa. Huvittaahan tuollaiset itkupotkuraivarit sivullista, mutta ei mentaalisesti noin epävakaita ihmisiä sentään yhdistyksiinkään johtopaikoille pitäisi päästää.
Toisaalta voiko SUT enää paljoa alemmas vajota? Taitaa olla koko pulju kanttuvei paljon nopeammin kuin ABC ketju.Te olette niin vanhoja juntteja te abc ukkelit ja varaktorit että ette näe sitä minkä me kaikki muut näemme. Olette juurikin vain yli-ikäisiä kakaroita kuten hellakoukku sanoi. Lässytätte erittäin lapsellisia ämmämäisiä juttujanne keskenänne leikkien älykköä ja sitten muututte hetkeksi mukamas miehiksi kun joku teitä siitä huomauttaa. En ole missään nähnyt tuollaisia vanhoja katkeria ämmiä kuin täällä te, vaikka 2002 vuodesta lähtien toimistotöiden ohella eri keskustelupalstoilla olenkin seikkaillut. Hellakoukku oli yksi viimeisistä syistä, miksi viitsin tätä palstaa aiemmin edes lukea. Eihän teidän juttuja lue kukaan, tajuatteko miksi? No ette tajua. Muistan senkin keskustelun josta tuo abcmies jaksaa mussuttaa. Sehän oli ihan tsoukilla höystetty kannanotto suomalaiseen kartellitoimintaan. Jos sellaisesta vetää herneen nenään niin mahtaa olla pieni maailma tuolta abcmieheltä. No mehän tiedämme ettei se oikeasti ole edes hernettä nenäänsä vetänyt. Se on vain keino koettaa pitää totuuden puhujia loitolla tästä palstasta, jotta te kaksi antisankaria saatte pitää tämän omana leikkikenttänänne. Muistelkoon varaktorikin taas niitä uhkauksiaan munille potkimisesta sun muista haistatteluista. Niin pikkusieluinen paskiainen ja ilmiselvä narsisti. Narsistin perikuva suorastaan. Minullakin oli täällä aikoinaan nimimerkki, mutta juurikin tuon yhden narsistin vuoksi ei täällä voinut silloinkaan nimimerkillä keskustella, kun jokainen virhepainalluskin oli painettu hänen muistiinsa ja siitä sai sitten kuulla aina uudelleen ja uudelleen, aivan kuten hellakoukku saa kuunnella abcmiehen itkupotkuraivareita siihen saakka, kun abcmies potkaisee tyhjää.
- villakäärme
McLight2002 kirjoitti:
Te olette niin vanhoja juntteja te abc ukkelit ja varaktorit että ette näe sitä minkä me kaikki muut näemme. Olette juurikin vain yli-ikäisiä kakaroita kuten hellakoukku sanoi. Lässytätte erittäin lapsellisia ämmämäisiä juttujanne keskenänne leikkien älykköä ja sitten muututte hetkeksi mukamas miehiksi kun joku teitä siitä huomauttaa. En ole missään nähnyt tuollaisia vanhoja katkeria ämmiä kuin täällä te, vaikka 2002 vuodesta lähtien toimistotöiden ohella eri keskustelupalstoilla olenkin seikkaillut. Hellakoukku oli yksi viimeisistä syistä, miksi viitsin tätä palstaa aiemmin edes lukea. Eihän teidän juttuja lue kukaan, tajuatteko miksi? No ette tajua. Muistan senkin keskustelun josta tuo abcmies jaksaa mussuttaa. Sehän oli ihan tsoukilla höystetty kannanotto suomalaiseen kartellitoimintaan. Jos sellaisesta vetää herneen nenään niin mahtaa olla pieni maailma tuolta abcmieheltä. No mehän tiedämme ettei se oikeasti ole edes hernettä nenäänsä vetänyt. Se on vain keino koettaa pitää totuuden puhujia loitolla tästä palstasta, jotta te kaksi antisankaria saatte pitää tämän omana leikkikenttänänne. Muistelkoon varaktorikin taas niitä uhkauksiaan munille potkimisesta sun muista haistatteluista. Niin pikkusieluinen paskiainen ja ilmiselvä narsisti. Narsistin perikuva suorastaan. Minullakin oli täällä aikoinaan nimimerkki, mutta juurikin tuon yhden narsistin vuoksi ei täällä voinut silloinkaan nimimerkillä keskustella, kun jokainen virhepainalluskin oli painettu hänen muistiinsa ja siitä sai sitten kuulla aina uudelleen ja uudelleen, aivan kuten hellakoukku saa kuunnella abcmiehen itkupotkuraivareita siihen saakka, kun abcmies potkaisee tyhjää.
Kirjoita nyt ihan rohkeasti sillä itse mainitsemallasi omalla nimimerkilläsi kuitenkin. Saavat lukijat jotakin substanssia tuohon tarinaasi.
- MeitäOnLeegio
McLight2002 kirjoitti:
Te olette niin vanhoja juntteja te abc ukkelit ja varaktorit että ette näe sitä minkä me kaikki muut näemme. Olette juurikin vain yli-ikäisiä kakaroita kuten hellakoukku sanoi. Lässytätte erittäin lapsellisia ämmämäisiä juttujanne keskenänne leikkien älykköä ja sitten muututte hetkeksi mukamas miehiksi kun joku teitä siitä huomauttaa. En ole missään nähnyt tuollaisia vanhoja katkeria ämmiä kuin täällä te, vaikka 2002 vuodesta lähtien toimistotöiden ohella eri keskustelupalstoilla olenkin seikkaillut. Hellakoukku oli yksi viimeisistä syistä, miksi viitsin tätä palstaa aiemmin edes lukea. Eihän teidän juttuja lue kukaan, tajuatteko miksi? No ette tajua. Muistan senkin keskustelun josta tuo abcmies jaksaa mussuttaa. Sehän oli ihan tsoukilla höystetty kannanotto suomalaiseen kartellitoimintaan. Jos sellaisesta vetää herneen nenään niin mahtaa olla pieni maailma tuolta abcmieheltä. No mehän tiedämme ettei se oikeasti ole edes hernettä nenäänsä vetänyt. Se on vain keino koettaa pitää totuuden puhujia loitolla tästä palstasta, jotta te kaksi antisankaria saatte pitää tämän omana leikkikenttänänne. Muistelkoon varaktorikin taas niitä uhkauksiaan munille potkimisesta sun muista haistatteluista. Niin pikkusieluinen paskiainen ja ilmiselvä narsisti. Narsistin perikuva suorastaan. Minullakin oli täällä aikoinaan nimimerkki, mutta juurikin tuon yhden narsistin vuoksi ei täällä voinut silloinkaan nimimerkillä keskustella, kun jokainen virhepainalluskin oli painettu hänen muistiinsa ja siitä sai sitten kuulla aina uudelleen ja uudelleen, aivan kuten hellakoukku saa kuunnella abcmiehen itkupotkuraivareita siihen saakka, kun abcmies potkaisee tyhjää.
Ei kannattaisi lähteä vääntämään, jos ei ole vääntöä.
Kun tulee henkisesti kuonoon niin, että lällä pärisee, tullaan toisella nimimerkillä "ymmärtämään" omia mokiaan.
"minkä me kaikki muut näemme."
Kuten sinä ja hellis ja sitten se hellakoukku....
Näyttää, että CCO sai paljon enemmän tukea palstalta kuin sinä ikinä, vaikka kävit omaakin kommenttiasi komppaamassa. Niin että ketkä kaikki muut? - hankala_tilanne
MeitäOnLeegio kirjoitti:
Ei kannattaisi lähteä vääntämään, jos ei ole vääntöä.
Kun tulee henkisesti kuonoon niin, että lällä pärisee, tullaan toisella nimimerkillä "ymmärtämään" omia mokiaan.
"minkä me kaikki muut näemme."
Kuten sinä ja hellis ja sitten se hellakoukku....
Näyttää, että CCO sai paljon enemmän tukea palstalta kuin sinä ikinä, vaikka kävit omaakin kommenttiasi komppaamassa. Niin että ketkä kaikki muut?Hellis ei voi voittaa...valitettavasti.
- Tri.Mangeli
hankala_tilanne kirjoitti:
Hellis ei voi voittaa...valitettavasti.
Onhan se nähty sen n kertaa että ei. Alhainen impulssikontrolli, vastapuoli pystyy rauhallisesti pelkällä asiallisella argumentoinnilla ilman törkeyksiä ärsyttämään helliksen suoltamaan törkeyksiä, vaikka ei olisi ollut tarkoituskaan.
Tuo turhautuminen ja tuskastuminen, sekä tietyn pisteen ylitettäessä raivo, kuuluu eräänä indikaattorina ns. autismin kirjon häiriöihin, varsinaisista sairauksista ei enää nykyään puhuta, ovat poistumassa tautiluokituksista.
Ei sitä oikein voi muuta kuin toivottaa hermoja elämään. - PääköTäynnäVai
Tri.Mangeli kirjoitti:
Onhan se nähty sen n kertaa että ei. Alhainen impulssikontrolli, vastapuoli pystyy rauhallisesti pelkällä asiallisella argumentoinnilla ilman törkeyksiä ärsyttämään helliksen suoltamaan törkeyksiä, vaikka ei olisi ollut tarkoituskaan.
Tuo turhautuminen ja tuskastuminen, sekä tietyn pisteen ylitettäessä raivo, kuuluu eräänä indikaattorina ns. autismin kirjon häiriöihin, varsinaisista sairauksista ei enää nykyään puhuta, ovat poistumassa tautiluokituksista.
Ei sitä oikein voi muuta kuin toivottaa hermoja elämään.Kun jätkällä on ylisuuri eko ja kahden sekunnin tulilanka, niin kannattaisi ehkä harkita pysyttelemistä vähän miedommilla palstoilla. Varsinkin, kun pimahtamisen jälkeen näppis on ajatusta nopeampi ja palstalle työntyy tekstiä, mitä itsekin häpeää viisi minuuttia lähettämisen jälkeen.
Tai ainakin häpeää, jos on vähääkään täysipäinen.
Hellis. Ei se ole mustaa huumorina. Se kertoo ihan aidosti, mitä sinä olet sisältä. Eikä se ole kaunista katsottavaa; K 18 vähintään.
- Csilvontaa
Laittakaas jotain vinkkiä kenestä puhe, vai onko kyse mielikuvitushenkilöistä?
- khtrghrhgr
Älä yritä, ei kukaan nimeä henkilöä kunnianloukkaussyytteen pelossa, sitähän taidat yrittääkin. Voit päätellä ihan itse. Nimimerkkiä, hellistä tässä sen sijaan on käsitelty. Jos henkilö sen takaa ilmoittautuu, on päätös vapaaehtoinen.
- CCO
khtrghrhgr kirjoitti:
Älä yritä, ei kukaan nimeä henkilöä kunnianloukkaussyytteen pelossa, sitähän taidat yrittääkin. Voit päätellä ihan itse. Nimimerkkiä, hellistä tässä sen sijaan on käsitelty. Jos henkilö sen takaa ilmoittautuu, on päätös vapaaehtoinen.
Ihan vakavasti puhuen, ei taitaisi mikään kunnianloukkausjuttu mennä Helliksen omien kommenttien jälkeen läpi.
- CCO
Täällähän onkin ollutkin mielenkiintoinen kalabaliikki. Ja minä kun yritin pariinkin otteeseen kertoa, ettei näitä kirjoituksia liian krymppyotsaisesti kannata ottaa. Ja nyt sitten huimapäisimmät kirjoittavat jo fyysisestä väkivallasta.
Menkää vaikka vähäksi aikaa pakkaseen kävelemään. Kunnolla päälle, niin kyllä siellä pärjää. Kuumat tunteet rauhoittuvat mukavasti, kun katselee kävellessään tähtitaivasta. Jos siellä ei ihan UFO:ja näkisikään, niin satelliitteja kai ainakin vielä tähän aikaan illasta. - varma.keino
Supikoira vartio ja rakentaa liiterin mistä tarkkailla. Voi olla että hämähäkin seitit estää näkyvyyttä.Mutta mutta pari ufolyhtyä härpäkkeineen taivaalle ni hyvä tulee. Myös vois kutsua james randin mukaaan vartioimaan meksikolaispoikien kera, he kun ovat tottuneet hiipailemaan pimeässä ja kellari on heidän ykkös vartio paikka. Jos kutsumattomia vieraita tulee, randi näpäyttää niitä hopeisella pääkallo kepillä pitkin poikin.
- Avaruudentutkija
Mysteeri ratkaistu! Se vaati kaiken tämän dialogin ennen kuin osasin yhdistää karjan silvonnan tähän naamioituun karjan silvonnan peittelypaikkaan ja kuinka taitavasti alien-teknologiaa käyttäen raaka-aine muuttuu toiseksi! Pellon tamppauskone ei ole mitään, vapise! Hyvää yhteispeliä palstalaiset!
http://silvoplee.fi
Seuraavaa mysteeri on selvittää, minkälaisella teknologialla voidaan tuottaa radioaaltopurskeita, joiden teho hetkellisesti vastaa 100 aurinkoa. Onko tämä kuolemantähden harjoittelua? Tämä täytyy selvittää ennen paniikki alkaa!!!!!
http://m.kauppalehti.fi/uutiset/moni-tutkija-varmana-avaruusolennot-lahettivat-mystiset-radiosignaalit/KRG8s6vY
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934