HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2017 :)

Huomenna tupsahtaa taas uusi vuosi elettäväksemme. Toivotaan että siitä tulee sellainen, että ollaan hengissä vielä vuoden lopussakin ;) Elämässä ei selviä ilman että vastoinkäymisiä, mutta kunhan ovat sellaisia että yli pääsee, niin hyvä sekin :) Juhlikaa nätisti ja pitäkää hauskaa..turvallisesti. :) Tämä toivotus siis rekatuille ja kaikille jotka sen huolii. ♡♡ :)

34

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman että vastoinkäymisiä tulee...jäi sana pois..sori. :))

• Hyvää ja rauhallista uutts vuotta!!😊 Taulu näyttelyni on ohi, sain vaan hyvää palautetta.😊 Tänään on ruoaksi itse tehtyä lasagnea..😜

• Sanos mihin aikaan nii mä tuun syömään? ;)

• Todella mukava kuulla Kittie, että palaute oli hyvää :) Mä laitoin tänään kalaruokaa, ku tuota lihaa on tullu mussutettua ihan tarpeeks. Toi lasagne on kyllä herkullista. :)

• Mä sit kärtsäilin itellein kinkkumunakkaan ku ei kutsuu kuulunu.. ;)

• tinttu-liina
        artagnan kirjoitti:

Mä sit kärtsäilin itellein kinkkumunakkaan ku ei kutsuu kuulunu.. ;)

No tuo kinkkumunakashan on nannaa.. Mä kun tykkään kaikenlaisista munajutuista...siis ruokana ;))

• tinttu-liina kirjoitti:

No tuo kinkkumunakashan on nannaa.. Mä kun tykkään kaikenlaisista munajutuista...siis ruokana ;))

No kuinkas muutoin? ;) Sit ku heittää sekaan sillai snadisti aurajuustoo, tomaattii ja basilikaa nii ai et ku on namii... :P

• artagnan kirjoitti:

No kuinkas muutoin? ;) Sit ku heittää sekaan sillai snadisti aurajuustoo, tomaattii ja basilikaa nii ai et ku on namii... :P

Toi aurajuusto on kyllä sellasta, että tekee taikoja mihinkä vaan ruokan :)

• artagnan kirjoitti:

Sanos mihin aikaan nii mä tuun syömään? ;)

Kyllä lasagnea vielä jäi huomitteeksi, jos ehdit syömään..😉

• KittieChi-81 kirjoitti:

Artsilla saattaa ehkä olla vähän huono olo..kait..;)

• KittieChi-81 kirjoitti:

Jos mä tuun sit huomenis klo 10:30 paikkeil et mä skippaan mikrosafkat? Oliskos jälkkäriiki? :)

Artsilla saattaa ehkä olla vähän huono olo..kait..;)

No en mä oo vetäny kännei jos sä sitä meinaat ;) Jutskattiin vaan yö sillai et kolme sällii istui lattial ja sit ainoo neito makas sängyssään umpipeitois...

• Kiitti :) Mä sit vuorostain toivotan onnee ja hyvää terveyttä koko meidän jengin puolesta. Valattekos tinoi tai räiskittekö rakettei vai onkos muita perinnejuttui? Mä täs funtsin et eikös toi Kittie ammuskellu suoraan parvekkeeltaan... ;) No ihan tsoukil mä ku tota Venetsialaisjutskaa muistelin :)

• Kiitos Artsi..Mä en vala tinoja enkä pommita.. En tiiä vielä mitä teen :) Ehkä vaan lojun ja kattelen telkkaria tylsänä..tai sitten en ;)

Kiitos Artsi..Mä en vala tinoja enkä pommita.. En tiiä vielä mitä teen :) Ehkä vaan lojun ja kattelen telkkaria tylsänä..tai sitten en ;)

No meki valetaan tänään vaan tulevaisuudenuskoo eikä oo sit myöskään pommei. Toi tuuliki on kyl sellainen et voi tulla raketit kälysel tsägäl päin näköö... :(

• artagnan kirjoitti:

No meki valetaan tänään vaan tulevaisuudenuskoo eikä oo sit myöskään pommei. Toi tuuliki on kyl sellainen et voi tulla raketit kälysel tsägäl päin näköö... :(

Mä saatan kuulostaa ny kuivalta ja tylsältä kalkkikselta, mut musta on hullua pommittaa rahaa taivaalle. Ja eläimetkin pelkää :P
        Siellä on kyllä pirullinen sää..liukasta ja tuulee niin, että meinaa lentoon lähteä :/

• artagnan kirjoitti:

Jos muita rekattuja ei tänne eksy, nii kerro rakkaita terkkuja <3

Mä saatan kuulostaa ny kuivalta ja tylsältä kalkkikselta, mut musta on hullua pommittaa rahaa taivaalle. Ja eläimetkin pelkää :P
        Siellä on kyllä pirullinen sää..liukasta ja tuulee niin, että meinaa lentoon lähteä :/

No kyl meil vuos sit Temmiläs oli melkoiset paukkeet mut ny ei kyl viittis lähtee minnekään... Kyl mä kerron terkkui ku illal nähdään :)

• Aikaa on rajattomasti, mutta silti se loppuu kesken. Nauttikaahan joka hetkestä, läheisistänne ja elämän pienistä asioista - onnellisten tähtien alla. :)

• Viisaasti kirjoitettu Speedo..Nuo asiat kun aina muistaisi, mutta usein ne tuppaa unohtumaan. Turhat kitinät kyllä kannattaisi oikeasti jättää pois. Kitisee vain silloin, kun on oikeasti aihetta. :)

• Hyvää uutta vuotta porukoille =)

• Kiitos Kylmät_Kädet :)

• RessuNro5

Tuohon toiveeseen on helppo yhtyä! Saatan aikani kuluksi vilkaista parvekkeelta josko näkyy ilotulitusta mutta muilta osin luvassa on peruskoti-ilta:) Mitä sieltä töllöstä tuleekaan..?;)

• Pommitusten ääneltä ei ainakaan voi välttyä..:) Tuo telkkarin ohjelmatarjonta ei kummonen ollu..Vähä semmosta ohjelmaa mitä voi kattoa pikkukoomassa :)

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

Pommitusten ääneltä ei ainakaan voi välttyä..:) Tuo telkkarin ohjelmatarjonta ei kummonen ollu..Vähä semmosta ohjelmaa mitä voi kattoa pikkukoomassa :)

Korvatulpat yöksi korviin, viimeistään nukkumaan mennessä:)

• RessuNro5 kirjoitti:

Korvatulpat yöksi korviin, viimeistään nukkumaan mennessä:)

Tiiäkkö mitä..mä en ikinä pystyis työntämää korviin mitään. Mua vaivais koko ajan etten mä kuule mitään..esim. et naukuuko katti jne..:}

• RessuNro5
      • Olihan toi nätin näköstä :)

• Hyvää uutta vuotta myös meikäläiseltä Tintulle ja muillekkin rekatuille:)

Nätisti juhlin, sudokuja täyttelin maailmanennätysvauhdilla. Vuoden vaihtuessa vähän riehaannuin ja sytytin tähtitikun joka kädessä kirmaisin pari kierrosta mökin ympäri perinteiseen tapaan. Ilman vaatteita luonnollisesti ja toisessa kätösessä tietenkin muumilimsaputeli:)

• Kiitos tonttuli. :) Hitsi ku ois tienny et sulla on tollanen perinne..Oisit saanu ilahduttaa meitä pienellä youtubepätkällä. Oisin ollu makutuomarina sun loikissa kuteitta..En tietenkää olis kattonu mitenkää sillai tarkasti..siis niitä kriittisiä paikkoja ;))

Kiitos tonttuli. :) Hitsi ku ois tienny et sulla on tollanen perinne..Oisit saanu ilahduttaa meitä pienellä youtubepätkällä. Oisin ollu makutuomarina sun loikissa kuteitta..En tietenkää olis kattonu mitenkää sillai tarkasti..siis niitä kriittisiä paikkoja ;))

No jos niitä olisit tihrunnut niin tiedoksesi sellainen että kylmyys kutistaa ne kriittiset paikat. Joten rankkaa zoomausta oisit joutunut kyllä käyttämään jotta näet SEN...

• HerraToljanter kirjoitti:

No jos niitä olisit tihrunnut niin tiedoksesi sellainen että kylmyys kutistaa ne kriittiset paikat. Joten rankkaa zoomausta oisit joutunut kyllä käyttämään jotta näet SEN...

Nii..mut kyllähä sitä osaa päätellä siitä kutistumisesta, että mikä olis sit se normikoko..Joten jos ei näy edes vähäsen ilman zoomausta,nii voi..voi..ja voi....:}

Nii..mut kyllähä sitä osaa päätellä siitä kutistumisesta, että mikä olis sit se normikoko..Joten jos ei näy edes vähäsen ilman zoomausta,nii voi..voi..ja voi....:}

No et sä kyl sillai mitään päättele et sori vaan Tinttis ;) Normikoon sä näet ku otat jäisen sällin sisään lämpimään ja vilautat sit vaik tota povee... ;)

• artagnan kirjoitti:

No et sä kyl sillai mitään päättele et sori vaan Tinttis ;) Normikoon sä näet ku otat jäisen sällin sisään lämpimään ja vilautat sit vaik tota povee... ;)

Nyt oot kyllä ihan väärässä! Sen koon voi päätellä, koska ei mikään voi ees kylmässä haihtua..Ja toisekseen se normikoko on ihan eri asia ku se....toinen koko you know..:] Ja juu..tiiän et miehet on sen omistajia, mut me naiset ollaan asiantuntijoita..:}

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe