Olenpa menossa Prahaan kohdakkoin. Kertokaa onko Tsekiläisessä pop/rock/alt/indie osastossa jotain ostamisen arvoista?
Tsekin musa scene?
4
571
Vastaukset
- Ode
Riippuu ihan siitä minkälainen musa sinulle toimii, mutta itse ehdottaisin kokeilemaan vaikkapa bändejä Divokej Bill tai Mig21.
- Prager
www.uzjsmedoma.com
- Prager
Jos 70- 80luvun proke nappaa, tarjontaa oli koko Tsekkoslovakiassa runsaasti. Näitä on julkaistu uudelleen masteroituina cd:nä aika hyvin. Ei mitään trendi-musaa tietty...
- Doris
Palasin eilen viikon matkalta Prahasta, ilahduttavaa oli se, että baareissa ja klubeissa tapahtuu jotain joka ilta ja rock-keikkoja on runsaasti. Meidän matkan ajaksi osuivat ainakin UK Subsin ja Vibratorsin keikka Roxyssa, REM:n konsertti ja Futurumissa järkätty Ramones Night, jossa esiintyi Marky Ramone yhdessä venäläisen Tarakanyn kanssa, lämppärinä oli Prahalainen SPS. Tiistaina Batalion Hard Rock Cafessa oli Live Nu Rock-keikka, melkoista räminää tosin minun makuun, mutta tuo Ramones Night oli mahtava ja tunnelma todella tiivis!Liput ennakkoon 390 kc (n.13 €). Marky oli lavalla n. 1,5 h, tänä aikana bändi kerkes vetäsemään n. 30 klassikkoa Blitzkrieg Popista Poison Hearttiin.
Hyviä musiikkikauppoja löytyy Narodnin varresta useita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882