Morientes!
Oletko varannut matkaa nyt maaliskuussa New Yorkiin?(4 päivää,3 yötä).
Paljonko maksoit?
Onko suora lento ja mikäköhän on hotelli?
Kiitos jo etukäteen,olen itse varaamassa piakkoin ja vähän on vielä hinnat hakusessa;)
Lento/majoitus...N.Y
13
2518
Vastaukset
- .......
Huhtikuun alussa on tarkotus mennä New Yorkiin. Hinnaks oon saanut meno paluu 442€ halvimmillaan. Ootko sä löytäny halvempaa lentoa?
- Minsku
Maaliskuun alussa lähtö. Lennot 345€ suoralento Finnairilla ja hotellin hinta samaa luokkaa. Perillä ollaan 5 yötä 6 päivää. Hotelli New Yorker, keskitason hotelli.
- ............
Mistä noin halvalla ja vielä suorat lennot? Kilroy travelsin sivuilta niin hinnaks tulee 440-500€ riippuen siitä koska tulee takaisin. Kilroy travelsin sivuilla ei ollut mitään suoraa lentoa HEL-NYC välillä.
Laita linkki mistä näkee onko vapaita paikkoja? - .......
............ kirjoitti:
Mistä noin halvalla ja vielä suorat lennot? Kilroy travelsin sivuilta niin hinnaks tulee 440-500€ riippuen siitä koska tulee takaisin. Kilroy travelsin sivuilla ei ollut mitään suoraa lentoa HEL-NYC välillä.
Laita linkki mistä näkee onko vapaita paikkoja?finnairin sivuilta katoin nii matkan hinnaks tulis 594€ HEL-NYC.
Jos löydät halvan lennon HEL-NYC lähtö 2.4 ja paluu 7.5 olisin todella kiitollinen. Halvin löytämäni lento maksaa 486€ tolla aikavälillä. - Minsku
....... kirjoitti:
finnairin sivuilta katoin nii matkan hinnaks tulis 594€ HEL-NYC.
Jos löydät halvan lennon HEL-NYC lähtö 2.4 ja paluu 7.5 olisin todella kiitollinen. Halvin löytämäni lento maksaa 486€ tolla aikavälillä.Lippu on Hulluilta Päiviltä. Myös liittymällä Finnairin Plus palveluun, voi saada edullisia lentoja. Myös matkamessuilla tänä viikonloppuna näytti olevan suht halpoja lentoja. Hullut päivät on taas keväällä, mutta ei taida olla ennen matkaasi.
- ......
Minsku kirjoitti:
Lippu on Hulluilta Päiviltä. Myös liittymällä Finnairin Plus palveluun, voi saada edullisia lentoja. Myös matkamessuilla tänä viikonloppuna näytti olevan suht halpoja lentoja. Hullut päivät on taas keväällä, mutta ei taida olla ennen matkaasi.
Otin HEL-NYC 3.4 - 3.5 niin hinnaksi tuli vaan 345€ TOSI HALPA. Mistä sen näkee että onko vapaita paikkoja?
- aaa
Varasin myös suorat lennot messutarjouksena netistä, aika hyvä tuo hinta.Hotelli on vielä bookkaamatta.
Miten varasit hotellin? Netissä tuon kohteen hinta maaliskuussa näkyy olevan 149-170 taalaa per yö kahdelta. Verot vielä päälle.
Yleensäkin tuntuu että netin hinnat on korkeampia kuin keskustelupalstoilla mainitut... - Minsku
aaa kirjoitti:
Varasin myös suorat lennot messutarjouksena netistä, aika hyvä tuo hinta.Hotelli on vielä bookkaamatta.
Miten varasit hotellin? Netissä tuon kohteen hinta maaliskuussa näkyy olevan 149-170 taalaa per yö kahdelta. Verot vielä päälle.
Yleensäkin tuntuu että netin hinnat on korkeampia kuin keskustelupalstoilla mainitut...Eli ebookersin kautta. Olen varannut aikaisemminkin ja on hyvin toiminut ja mielestäni luotettava. Kannattaa ainakin tsekata, mitä on tarjolla sen kautta :)
- -Niklas75-
Meillä matka 18.3 ja paluu 21.3, finnairin suorat lennot kahdelle n.680€. Varaus suoraan finnairn kotisivuilta. Hotellin varasimme Totalstay.com Hilton and Towers New York jolle tuli kolmelle yölle hintaa 516€. Hotelli ei halvimmasta päästä mutta olimme valmiita maksamaan hieman ekstraa hyvästä sijainnista (Rockefeller) sekä hotellin laadusta.
- Hotelli Pennsylvaniassa
JA SIJAINTIKIN UPEA ; VASTAPÄÄTÄ MADISON SQUARE GARDENIA....reissua tässä odotellessa...
- Traveller -76
Varasin just netistä Finnairin messutarjouksen 345,16€ Nykkiin ja takas. Meno 17.3. tulo 21.3.05. Tarjous voim. tammikuun loppuun.
- ,,,
635 euroa,4 päivää/3 yötä,suora Finnairin lento.
4 tähden hotelli Broadwayltä.
Ebookersilta varasin:) - ,,,
Eli kahdelta hengeltä siis yht.1270 euroa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078