Toni Lorula

Tukko

Kertokaapas te, jotka olette pelanneet. Miten olette jatkaneet Kaunialan Toni Lorulan tarinaa? Minä voisin tässä ensimmäiseksi kertoa, että minun Tonin taloon on muuttanut hänen vikittelemä sisäkkö -Lulu Harakka. Heillä on lapsi nimeltään Tomppa. Ja Tonilla on edelleen suhteita muihin naisiin. Mm. Tiina -ja Niina Terhakaiseen, Tonin työkaveriin ja johonkin lenkkeilijätyyppiin. Toni on muuten kidurgi. Ja Lululla on suhde heillä päivittäin käyvään sisäkköön nimeltään Hilla...:)

7

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selzu

      No mieppäs kerron.. Eli tonin taloon muutti tiina ja niina lorula ja toni meni sen punatukkasen kanssa naimisiin olikose nyt niina.. sitten ne eros ku se oli pettäny niinaa tiinan kanssa ja sit se meni tiinan kans naimisiin ja sit ne eros ku toni oli pettäny tiinaa katrin kanssa siis sen sisäkön.. ja sit katri ja toni meni naimisiin ja ne sai 6 lasta ku tuli yhet kaksoset ja sit tiinan kanssa sillä oli 2 lasta ja niinan kaa sillä oli 9 lasta.... Toi oli kyl aika pöljä tarina mut =)

      • scher

        Nooh, Tiina meni "kimppaan" Januksen kanssa,joten Niinan piti muuttaa pois.
        Niina osti oman talon ja meni Tonille kylään. Siitä se sitte alko.. Ne eteni "hiljaa."
        Nyt Toni asuu Niinan kanssa ja Niina on raskaana Tonille. Tonilla on suhde sisäkön kanssa ja tietenki Casandran(oliks se Casandra?siis Januksen tytär. en oo nyt ihan varma)kanssa.
        Haluaisin et Toni ja Niina menis naimisiin ku niille tulee lapsi ym. mut ku se opn kihlois Casandran? kanssa nii se ei kai voi. Joten miten voin purkaa kihlauksen Tonin ja Casandran väliltä?


      • Elephantti
        scher kirjoitti:

        Nooh, Tiina meni "kimppaan" Januksen kanssa,joten Niinan piti muuttaa pois.
        Niina osti oman talon ja meni Tonille kylään. Siitä se sitte alko.. Ne eteni "hiljaa."
        Nyt Toni asuu Niinan kanssa ja Niina on raskaana Tonille. Tonilla on suhde sisäkön kanssa ja tietenki Casandran(oliks se Casandra?siis Januksen tytär. en oo nyt ihan varma)kanssa.
        Haluaisin et Toni ja Niina menis naimisiin ku niille tulee lapsi ym. mut ku se opn kihlois Casandran? kanssa nii se ei kai voi. Joten miten voin purkaa kihlauksen Tonin ja Casandran väliltä?

        Kihlauksen voi kai purkaa niin, että Cassandran täytyy nähdä kun Toni suutelee jotain sen rakastettua. Sit ehkä voi tulla siihen vaihtoehto ero..


    • HuLLu!!!!!

      Mä tein sillee et mä menin Casandran taloon ja pistin Casandran ja Tonin naimisii. Sit mä pistin sen Tonin pettää Casandraa Tiinan kaa mut Casandra ei tiä asiast mitää.

    • yksityinen -94

      toni yritti korjata stereota ja sai sähkärin stereo syttyi palamaan

    • joliena

      Cassandra kosi Tonia ja tämä suostui, menivät naimisiin ja Toni muutti Goottiloille ja Lorulasta tulikin Goottila. Cassandra tuli raskaaksi, mutta samaan aikaan Tonilla oli salasuhde Niina Terhakaisen kanssa, joka oli muuttanut omilleen ja tuli myös raskaaksi Tonille. Cassandran ja Tonin välit viilenivät ja parille tuli ero. Toni muutti Niinan kanssa yhteen ja heidän poikansa Adam Terhakainen syntyi. Ennen tätä Cassandra oli synnyttänyt hänen ja Tonin pojan Oliverin, Toni vaan ei osallistunut Oliverin elämään mitenkään. Niina ja Toni menivät naimisiin ja Adam kasvoi teiniksi ja lähti yliopistoon. Niina tuli uudestaan raskaaksi Tonille ja synnytti tytön, Amandan. Kun Amandakin oli lähtenyt yliopistoon Toni aloitti syrjähypyn sairaala-alalla työskentelevän Enni Salosen kanssa. Tästä syntyivät kaksoset Londres Salonen ja Enni Salonen. Niina sai tietää tästä ja jätti Tonin lopullisesti. Pari muutti erilleen, Niina Stadiin ja Toni takaisin poikamiesasuntoon jossa alunperin asuu Sims2 alussa.

    • Anonyymi

      Loruls muutti toisen lääkärimiehen kanssa yhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe