Mieheni olisi lapsen syntyessä 23-vuotias. Lapsen syntyessä olisimme olleet 3v yhdessä, avoliitossa asuttu 2v ja naimisiin mentäisiin raskaus aikana. Molemmilla ammatit, minä kerkeän ennen lapsen syntymää olla 2v työelämässä ja mieheni 4v. Kummallakaan ei aiemmista suhteista lapsia. :)
21-vuotiaana äidiksi. Mielipiteesi?
3
229
Vastaukset
- itse-en-kysyisi-mitään
Aiemmista suhteista? Onko se tosiaan edes mainitsemisen arvoista? Aiemmat ovat ollet virheitä, epäonnistumisia ja tapahtumia, joita ei olisi pitänyt koskaan olla.
Muuten asiasi on hyvä. Lapset kannattaa tehdä nuorena. Juuri hyvä ikä kummallakin. Vastuuta, opettelua jne.
Sitä myös ihmettelen, että miksi kysyt. Lapset tulevat rakkaudesta ja rakkauden hedelmänä. Ettekö rakasta toisianne? - 67890
Eikö tuosta vanhemmuudesta pitäisi olla ylpeä että pystyy saamaan lapsia, itse olen mies mutta takeita että pystyn saamaan lapsia ei ole eikä kumppaneita ole löytynyt tuohon asiaan :P
So be happy and enjoy your paternity - Kokemusta.on
Kannattaa olla yhdessä vielä ainakin 2-3 vuotta. Nauttikaa elämästänne ja toisistanne. Aikuista ehtii kyllä leikkiä aina. Jos ette halua esim. matkustella, kerätkää rahaa säästöön. Sitä tulette tarvitsemaan lasten kanssa. Mihin teillä on kiire? Tuon ikäiset ihmiset eivät oikein tiedä vielä mistään mitään. Tehkää lapsia vasta sitten, kun olette päässeet eroon alkuhuumasta ja näette, miten kestätte sen rutiinimaisen arjen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2712728Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95941