Mieheni olisi lapsen syntyessä 23-vuotias. Lapsen syntyessä olisimme olleet 3v yhdessä, avoliitossa asuttu 2v ja naimisiin mentäisiin raskaus aikana. Molemmilla ammatit, minä kerkeän ennen lapsen syntymää olla 2v työelämässä ja mieheni 4v. Kummallakaan ei aiemmista suhteista lapsia. :)
21-vuotiaana äidiksi. Mielipiteesi?
3
221
Vastaukset
- itse-en-kysyisi-mitään
Aiemmista suhteista? Onko se tosiaan edes mainitsemisen arvoista? Aiemmat ovat ollet virheitä, epäonnistumisia ja tapahtumia, joita ei olisi pitänyt koskaan olla.
Muuten asiasi on hyvä. Lapset kannattaa tehdä nuorena. Juuri hyvä ikä kummallakin. Vastuuta, opettelua jne.
Sitä myös ihmettelen, että miksi kysyt. Lapset tulevat rakkaudesta ja rakkauden hedelmänä. Ettekö rakasta toisianne? - 67890
Eikö tuosta vanhemmuudesta pitäisi olla ylpeä että pystyy saamaan lapsia, itse olen mies mutta takeita että pystyn saamaan lapsia ei ole eikä kumppaneita ole löytynyt tuohon asiaan :P
So be happy and enjoy your paternity - Kokemusta.on
Kannattaa olla yhdessä vielä ainakin 2-3 vuotta. Nauttikaa elämästänne ja toisistanne. Aikuista ehtii kyllä leikkiä aina. Jos ette halua esim. matkustella, kerätkää rahaa säästöön. Sitä tulette tarvitsemaan lasten kanssa. Mihin teillä on kiire? Tuon ikäiset ihmiset eivät oikein tiedä vielä mistään mitään. Tehkää lapsia vasta sitten, kun olette päässeet eroon alkuhuumasta ja näette, miten kestätte sen rutiinimaisen arjen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900