kasvot ja lippis

läskinaama

mul on pyöreet kasvot vaikka muuten oonkin ihan normaalipainonen ja siis ärsyttää kun haluisin ostaa ja käyttää lippistä mut mul on pyöreet kasvot ja posket ni näyttää iha tyhmält :-) vittu mitä teen

en haluu tänne yhtäkään "laihduta oot läski" / "läski" kommenttia

6

414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfger

      Tuolla nyt vaivata päätään uutenavuotena :V

      Nuorena se "lapsenpyöreys" kuuluu asiaan ja ihan huoletta voi todeta, että suurimmalla osalla nuorista lippisihmisistä se pieni pyöreys näkyy piirteissä aina sinne yläasteelle, ehkä sen loppuunkin, asti. En nyt siis usko teikäläisen näyttävän yhtään ikätovereitaan typerämmältä oli sulla sitten selkeästi pyöreämmät posket tai ei - omasta asenteestaan se on enemmän kiinni, ja jos lippis kuuluu sun tyyliin niin go for it.

      Kannattaa kyllä varmaan huomata, että koulujen alkuun on taas luvattu ihan tehokkaasti pakkasta, niin käärisin ne lippikset ja capit vielä hetkeksi takaisin naftaliiniin ja laittaisin päähäni ihan jonkin perinteisen mallisen pipon (siis sellaisen, jossa ei ole sellaisia läppiä korvien päälle, ne menevät kasvojen reunoja nuollen ja saavat kasvotkin näyttämään pyöreämmilta kuin oikeasti ovatkaan) jossa on mielellään tupsu vielä päässä piristämässä... tyylitietoinen kun ottaa pukeutumisessaan huomioon myös sääolosuhteet. ;) Jos kovin tarkka pukeutumisesta oot, niin pistä pipon kanssa samaan sarjaan kuuluva huivi vielä kaulalle ja tadaa, uskottavaa katumuotia seuraten!

      Mut hei, oman tyylin ja fiiliksen mukaan menet niin ei voi väärin mennä... Tsemppiä. :)
      N19

    • Olen huomannut, että nuoriso on monesti liian kriittistä oman ulkonäkönsä suhteen ja sitä, mitä itse pidetään tyhmänä eivät muut edes huomaa.

      Kokeile talvikeleillä vaikka jonkunlaista karvalakintapaista ja lämpimillä säillä esim. lierihattua tai ns. army-lippistä, jos niiden tyyli vaikka miellyttäisi sinua enemmän.

    • Pitkänaama

      Kokeile myös sopiiko kaareva lippa paremmin kuin suora. Moni käyttää suoraa koska se on muotia, vaikka näyttää tyhmältä.

    • JOKUVITUNHUPI

      Nuoret yrittävät olla ns komeita että saisivat tyttöjä. Ei se haittaa jos on läski naama eihän nyt viel talvella lippalakkeja käytetä. Vähän riippuu siitä onks lyhyet hiukset. Se muuttaa ulkonäkö hieman. Ps tiedän monta tosi läskiä ketkä pitää lippalakkeja...

    • alottaja

      oikeestaan oon tyttö :DDd ja muuten kiitos vastauksista kaikille. kaarevaa just aattelinkin ite en tykkää suorasta lipasta ja ei mua ittee haittaa mut esim kerran stadiumis sovitin lippiksii ni mun paraskaveri oli mul et ei sul sovi ja sun posket näyttää isolta jne. juu

    • muuta ei nyt tule mieleen kuin, että et käytä tai laihdutat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe