Jeesatkaas vähän..kuinka saan/vai onko se mahdollista, korottaa matkustusluokkaa economysta businekseen?
Lähden reittilennolla Helsingistä Dubaihin helmikuussa. Paljonko korotus maksaa?
Yritin etsiä vastausta Finnairin sivuilta..ei selvinnyt,joten kokeillaam tätä kautta.
Kiitos
Matkustusluokan korotus
10
814
Vastaukset
- vastausta
Kyllä Finskille voi soittaa tavallisella puhelintaksalla.
- vastausta
Jatkoa edelliseen. Korjaan vähän tekstiä. Katselin Finskin lentoja Dubaihin. Sinne lennetään 32 B-koneille, joten koneissa ei ole edes business-luokan penkkejä, businesspaikat ovat tavallisia istuimia, keskipaikka on tyhjä, lisäksi business-luokan tarjoilu. Tietysti, jos on plussapisteitä, voi käyttää
- Timovaltteri
Haluan korottaa istuintani ainakin 50cm.
- Jarttu_
Jutuista päätellen Timovaltterin kannattaisi ensin korottaa älykkyysosamääräänsä. Ei taida kyllä olla mahdollista...
- rrr999
Koko finski on perseestä !!!!
- 8765
One World pisteillä tai rahalla voit nostaa luokkasi businekseen. Jos itse maksat, olet ostanut itsellesi järjettömän kalliin upgraden jolla et saa käytännössä mitään muuta, kuin verhon siirtämisen lentokoneen käytävällä. Finnairilla se siirrettävä verho on käytännössä ainoa asia, mikä erottaa busineksen ja reittimatkustajan.
- Minä-tykkään
"Finnairilla se siirrettävä verho on käytännössä ainoa asia, mikä erottaa busineksen ja reittimatkustajan."
Eiköhän se business-luokassa istuvakin ole ihan tavallinen reittimatkustaja.. No joo, tuo oli kai jonkinlainen ajatusvirhe.
Aika erilainen kokemus minulla. Aloittaja on lähdössä Dubaihin, joten oletan että kone on iso ja businessluokka on jopa erilainen kuin turistiluokka (enemmän tilaa, isommat istuimet).
Mutta jopa kun puhutaan ihan vaan Euroopan lennosta Finnairilla, jossa penkit ovat täysin samat, niin minusta matkustuluokan korotuksella saa "vähän" enemmän kuin sinun mielestäsi.
- jos kone on Airbus eikä Embraer, saa enemmän tilaa koska keskipenkki jätetään aina tyhjäksi
- priority security, joka monella kentällä säästää todella paljon aikaa
- pääsy loungeihin, joissa on mukava odotella lentoa
- juomaa ja ruokaa; minusta se ruoka on aina ollut täysin syötävää ja monet kerrat jopa hyvää
- koneeseen pääsy ekana (no minulle tämä on se ja sama mutta jos nyt joku tuosta tykkää)
Amexin pisteet voi vaihtaa Finnairin pisteiksi ja niitä käyttämällä olen jo vuosia nostanut kaikki Euroopan Finnairin lentoni businessluokkaan. Kun sen on kerran tehnyt niin ajatus turistissa lentämäisestä vaan tuntuu vastenmieliseltä.
- AY963
Finnair lentää Dubaihin A321 jossa ei siis ole sitä oikeaa businessluokkaa.
- Minä-tykkään
Siispä oletukseni oli väärä; ajattelin että olisi ollut A330, A340 tai A350 joissa siis jo penkitkin erilaiset businessluokassa.
Tuon A321:n kohdalla jää eduksi siis se että keskipenkki on aina tyhjä; tuohan sekin matkustusmukavuutta lisää. - Markotykkäämulkusta
Minä-tykkään kirjoitti:
Siispä oletukseni oli väärä; ajattelin että olisi ollut A330, A340 tai A350 joissa siis jo penkitkin erilaiset businessluokassa.
Tuon A321:n kohdalla jää eduksi siis se että keskipenkki on aina tyhjä; tuohan sekin matkustusmukavuutta lisää.Hyvin vähän. Turha juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070