Blue water hotelli

SininenVesi18

Onko kellään kokemuksia ko hotellista. Olisi kiva kuulla kaikki mahdollinen palaute

7

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WadduwaSriLanka

      Juups, kiva olisi kuulla jos olisi jotain komemuksia, lähtö olisi 6.1. eli muutaman päivän päästä. Onko teillä jo varattu vai suunnitelmissa? Voin laittaa kokemuksia sitten kun palaillaan reissulta.

      • SininenVesi18

        Meillä reissu vasta tulossa pitkän ajan päästä. Joten kiva olisi jos voisit laittaa tästä infoa reissunne jälkeen.
        Hyvää matkaa !


      • WadduwaSriLanka
        SininenVesi18 kirjoitti:

        Meillä reissu vasta tulossa pitkän ajan päästä. Joten kiva olisi jos voisit laittaa tästä infoa reissunne jälkeen.
        Hyvää matkaa !

        Kiitos :) voin laitella kokemuksia kun reissusta palaamme. Mukavaa matkan odotusta teille!


    • EAM

      Eikö kellään kokemusta?

    • ayubowan

      Moi!

      Oltiin Blue Waterissa juuri kaksi viikkoa. Hotelli oli siisti, asiakaspalvelijoita riitti joka lähtöön ja aamupalavalikoima oli runsas! Meillä oli siis vain bed and breakfast. Hotellilta löytyy 3 ravintolaa; The Seven seas (oli hieman pettymys), buffetlounasta - ja illallista tarjoava The Admirals Room (kerettiin vain kerran pikaisesti syömään illallista, mutta vaikutti hyvälle) sekä a la carte ravintola The Nautilus, joka oli aika kallis, mutta tosi maukasta ruokaa. Lisäksi hotellin allasalueella on baari, josta saa myös purtavaa. Hotellin allasalueella on jonkin verran variksia, mutta raakuntaan totuttiin eivätkä ne lomaamme hirveästi häirinneet. Muuten allasalue oli oikein hyvä ja kannattaakin käydä varaamassa paikat jo ennen aamupalalle menoa, sillä parhaat paikat menevät nopeasti. Ranta oli oikein kaunis, punainen lippu liehui koko ajan rannalla, mutta uskaltauduttiin silti uimaan, sillä aallot eivät kauhean isoja olleet.

      Lähellä sijaitsevaan Panaduraan (n. 4km hotellilta) kannattaa ehdottomasti lähteä tutustumaan, sieltä löytyy vaatekauppoja, ravintoloita ja torialue, mistä sai halvalla mausteita (curryä, kanelia,chiliä)! Tuktukilla Panaduraan pääsi helposti ja halvalla 250-500rupiaa! Myös Kalutaraan kannattaa käydä tutustumassa (n.8-10km päässä hotellilta). Kalutaran alkuosassa oli "venäläiskatu" (kaikki kyltit oli myös venäjäksi ja paikalliset puhuivat venäjää), josta löytyi matkamuisto/tuliaiskauppoja (kannattaa hieman vertailla hintoja ja tinkiäkin niistä) ja muutama ravintola, josta sai hyvää ruokaa.

      Hyvää matkan odotusta!

      • EAM

        Kiitos tiedoista 😊


    • ViikkoVielä

      Onko tällä ketään jolla olisi tuoreita kokemuksia tästä hotellista ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe