Onko nyt hyvä aika myydä? Paljonko olette saaneet myytyänne PHP:N puhelinosakkeen. Asiallisista vastauksista kiitollinen:)
Puhelinosake
8
194
Vastaukset
- pekka.pökki
Anna minulle. Vaihdossa saat nuuhkia minun peräilmaa. Sopiiko?
- TyttöKeskustasta
Kuullostaa hyvältä. Kauanko/useinko saan nuuhkia?
Kyllä se pitäisi uskoa ettei täältä mitään järkeviä vastauksia saa mihinkään asiakysymykseen, pentujen ja ääliöiden temmellyskenttä tämä on :(
- pekka.pökki
No vattuako kyselet senkin perverssi.
- Mullakin_on_pari
huutokaupat . comissa oli juuri myyty reilulla 3000 eurolla. Joulukuussa myytiin useita, hinnat 3400 - 3800 euroa. Eli pientä laskua alkuhuuman jälkeen. Nämä hinnat siis osakeparille. PHP tarjoaa parista 1600 euroa, muutama muu "ammattiostaja" 2000 euroa.
Vihdoinkin järkevä vastaus, Kiitos!
- MassaOstaja
Maksan vaikka välittömästi 2000e. Halukkaat ostajat laittakaa spostiosoite, niin otan yhteyttä.
- Audisetä
Vuoden päästä saanee osakkeista 8000€-10000€ kun viimein DNA älysi mennä pörssiin. Monet tekee hyvän tilin kun on ostaneet köyhiltä osakkeet pois halvalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265093Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123695Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861288Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2711231- 591155
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941096Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2031012