MInt 18.1 toisto-ongelma

vesiväriTV

iltalehden videot ei näy

18

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTML5-kai-käytössä

      Mikä selain ? Taitavat käyttää HTML5 videoita nykyisin, aikaisemmin oli muistaakseni Flash videoita. Niin ja ainakin aikaisemmin oli vähän ronkeli jos koneella oli mainosblokkeri mutta siitä tuli kyllä selkeä ilmoitus.

      • kaikkea-kanssa

        Ei HTML5 videoita ole edes olemassakaan. Mistä tuommosen keksit. Ne on normaaleja mp4


      • Opettele_alkeet
        kaikkea-kanssa kirjoitti:

        Ei HTML5 videoita ole edes olemassakaan. Mistä tuommosen keksit. Ne on normaaleja mp4

        HTML5 video on tekniikka laittaa ne videot sinne sivulle, itse videon formaatti voi olla MP4 tai joku muu. Opettele edes ne alkeet.


      • Ota-selvää-asioista
        kaikkea-kanssa kirjoitti:

        Ei HTML5 videoita ole edes olemassakaan. Mistä tuommosen keksit. Ne on normaaleja mp4

        http://www.w3schools.com/html/html5_video.asp
        https://en.wikipedia.org/wiki/HTML5_video

        Opettele tuolta, kaikki selaimet eivät tue tuota eli eivät ymmärrä niitä HTML5-videotageja (eivät tuolla listattujenkaan vanhemmat versiot, lista koskee uusia versioita ja kaikki eivät tajua päivittää selaimiaan). Jos selain ei tue HTML-5 videotageja eivät ne videot näy vaikka itse videon formaatti toimisikin koneessa.


      • Trollille-monoo

        Onko maito SOKOS maitoa jos ostat sen sokokselta ? Tyhmä


      • Typerys-opiskele-ite
        Opettele_alkeet kirjoitti:

        HTML5 video on tekniikka laittaa ne videot sinne sivulle, itse videon formaatti voi olla MP4 tai joku muu. Opettele edes ne alkeet.

        Sekö se tekee niistä html5 videoita jos ei näy sinulla, vittu kun on upi tyhmä trolli.

        Voi saatan vai HTML5 videoita, onko sulla paskaa pää täynnä.


      • Urpolle

        "Taitavat käyttää HTML5 videoita nykyisin"

        Mitäs hiton videoita ne ovat latvalaho


      • urpotjaturpot
        Urpolle kirjoitti:

        "Taitavat käyttää HTML5 videoita nykyisin"

        Mitäs hiton videoita ne ovat latvalaho

        Vihaisten nuorten "miesten" vuosi 2017 on alkanut vittuilun merkeissä.


      • sodatpalstallemars
        urpotjaturpot kirjoitti:

        Vihaisten nuorten "miesten" vuosi 2017 on alkanut vittuilun merkeissä.

        Näköjään. Jos sitä päätä pitää aukoa, niin tuo Sodat palsta on omiaan sellaisille.


    • näinkinpäin

      Mulle on ongelma se että ne näkyy.

    • jgjgjfkgl

      Hyvin näyttäis iltalehden videot pyörivän. HTML5 Ladatakkin voi näköjään, hiiren oikealla. (mp4)

      Itselle oli iltasanomien sivuilla ongelma, että sinne on laitettu mainosvideoita jotka lähtee pyörimään automaattisesti, kun jonkin jutun otsikkoa klikkaa.

      Firefox auki.

      about:config

      media.autoplay.enabled "value" false

      Ei häiritse arlamainokset enää.

      • Häiriöt_pois

        Harmi ettei tuota saa suoraan säädettyä sivustokohtaiseksi, voisi iltalehden ja muutaman muun sivuston roskavideoilla estää sen autoplayn ja antaa muilla toimia. Tosin iltalehden kohdalla voi blokata suoraan kaikki videot häiritsemästä, uutisten kohdalla itse asia selviää tekstistä ja se video vain häiritsee (tarkoitettu lukutaidottomille ?).


      • näkymätön3

        404 Not Found

        Tuo näkyy. :D


      • kusetus-ketju

        Se olis tietysti pitänyt valita kokonaan, mutta anna olla. Kyllä kaikissa näkyy mp4 kuvat kuitenkin. Tää ketju on kusetusta.


      • jgjgjfkgl

        Täällä näyy. Jotain keltaista pötikkää heiluttelee.


    • salli_vakoilu

      Firefoxissa salli seuranta.

      • jgjgjfkgl

        Itsellä on Do not track ruksitettu ja Disconnet.me Srict käytössä. Hyvin näkyy videot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe