iltalehden videot ei näy
MInt 18.1 toisto-ongelma
18
229
Vastaukset
- HTML5-kai-käytössä
Mikä selain ? Taitavat käyttää HTML5 videoita nykyisin, aikaisemmin oli muistaakseni Flash videoita. Niin ja ainakin aikaisemmin oli vähän ronkeli jos koneella oli mainosblokkeri mutta siitä tuli kyllä selkeä ilmoitus.
- kaikkea-kanssa
Ei HTML5 videoita ole edes olemassakaan. Mistä tuommosen keksit. Ne on normaaleja mp4
- Opettele_alkeet
kaikkea-kanssa kirjoitti:
Ei HTML5 videoita ole edes olemassakaan. Mistä tuommosen keksit. Ne on normaaleja mp4
HTML5 video on tekniikka laittaa ne videot sinne sivulle, itse videon formaatti voi olla MP4 tai joku muu. Opettele edes ne alkeet.
- Ota-selvää-asioista
kaikkea-kanssa kirjoitti:
http://www.w3schools.com/html/html5_video.asp
https://en.wikipedia.org/wiki/HTML5_video
Opettele tuolta, kaikki selaimet eivät tue tuota eli eivät ymmärrä niitä HTML5-videotageja (eivät tuolla listattujenkaan vanhemmat versiot, lista koskee uusia versioita ja kaikki eivät tajua päivittää selaimiaan). Jos selain ei tue HTML-5 videotageja eivät ne videot näy vaikka itse videon formaatti toimisikin koneessa. - Trollille-monoo
Onko maito SOKOS maitoa jos ostat sen sokokselta ? Tyhmä
- Typerys-opiskele-ite
Opettele_alkeet kirjoitti:
HTML5 video on tekniikka laittaa ne videot sinne sivulle, itse videon formaatti voi olla MP4 tai joku muu. Opettele edes ne alkeet.
Sekö se tekee niistä html5 videoita jos ei näy sinulla, vittu kun on upi tyhmä trolli.
Voi saatan vai HTML5 videoita, onko sulla paskaa pää täynnä. - Urpolle
"Taitavat käyttää HTML5 videoita nykyisin"
Mitäs hiton videoita ne ovat latvalaho - urpotjaturpot
Urpolle kirjoitti:
"Taitavat käyttää HTML5 videoita nykyisin"
Mitäs hiton videoita ne ovat latvalahoVihaisten nuorten "miesten" vuosi 2017 on alkanut vittuilun merkeissä.
- sodatpalstallemars
urpotjaturpot kirjoitti:
Vihaisten nuorten "miesten" vuosi 2017 on alkanut vittuilun merkeissä.
Näköjään. Jos sitä päätä pitää aukoa, niin tuo Sodat palsta on omiaan sellaisille.
- näinkinpäin
Mulle on ongelma se että ne näkyy.
- jgjgjfkgl
Hyvin näyttäis iltalehden videot pyörivän. HTML5 Ladatakkin voi näköjään, hiiren oikealla. (mp4)
Itselle oli iltasanomien sivuilla ongelma, että sinne on laitettu mainosvideoita jotka lähtee pyörimään automaattisesti, kun jonkin jutun otsikkoa klikkaa.
Firefox auki.
about:config
media.autoplay.enabled "value" false
Ei häiritse arlamainokset enää.- Häiriöt_pois
Harmi ettei tuota saa suoraan säädettyä sivustokohtaiseksi, voisi iltalehden ja muutaman muun sivuston roskavideoilla estää sen autoplayn ja antaa muilla toimia. Tosin iltalehden kohdalla voi blokata suoraan kaikki videot häiritsemästä, uutisten kohdalla itse asia selviää tekstistä ja se video vain häiritsee (tarkoitettu lukutaidottomille ?).
- näkymätön3
404 Not Found
Tuo näkyy. :D - kusetus-ketju
Se olis tietysti pitänyt valita kokonaan, mutta anna olla. Kyllä kaikissa näkyy mp4 kuvat kuitenkin. Tää ketju on kusetusta.
- jgjgjfkgl
Täällä näyy. Jotain keltaista pötikkää heiluttelee.
- salli_vakoilu
Firefoxissa salli seuranta.
- jgjgjfkgl
Itsellä on Do not track ruksitettu ja Disconnet.me Srict käytössä. Hyvin näkyy videot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244332Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43965Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117793Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38766- 37754
- 107719
- 135677