Hei tytöt! Jos istutte jonkun kaverinne syliin (pojan), älkääkä kuvitelkaa ketään hottista vaan normaali kaveri, ja sitten kun istutte sen sylissä niin se saa seisokin.
Miten reagoitte? Älöttääkö? Kiihottaako?
Ja miten käytöksenne eroaa ajatuksistanne? Esim. Jos huudat hyi saatana mutta mieti oolalaa
Itse ainakin hermostuisin jos saisin seisokin kun tyttö istuu syliin, mutta kun sille ei sitten voi mitään...
Syliseisokki
12
4208
Vastaukset
- 15vTYTTÖÖÖ
Vatkaisin sitä :D 😂😂
- Jokuguy
Tuu sylkkyyn😏😂😂
- Lkvohhohfghjb
Mitäköhän tänne on kirjoitettu
- 15vmies
Mulle kävi kerran niin
Helvetin noloa - 11v
Voiks joku vatkata mun munaa?
- varmaannäin
Tuntuis ehk vähän kiusalliselta, mut en varmaan sanois mitään, koska tilanne olis kyl nolompi sille pojalle enkä halua tehdä siitä vielä nolompaa sille.
- ripelä
Ette pojat tiedäkkään se vasta noloa on kun ei seisokkaan .Seisokki on iloinen asiaesitelkää ylpeinä sitä
- Kasilaidpoika
Jaa niinköhän
Ettei vaan saattaisi tulla aika kiusallinen tilanne jos esittelisi.
Ainakin minun kaverit sanovat että inhottaisi jos mulle tulisi stondis kun ne on sylissä - Edellinentyyppi
Eli siis "kaverit" ovat tyttöjä
- Tytts
Mua ei ainakaan haittais. Olis ehk kiihottavaa olla siin...
- 13vsylipoika
Olen 13v poika ja istuin kaverini sylissä se 14vja sillä alkoi seisoo, meillä molemmilla shortsit joten tunsin sen kovan munan persettä vasten, kysyin et vaihdetaanko asentoa ja kaveri vastasi joo sillä se vähän sattuu, vaihdoin asentoa sillai et sen muna sojotti mun haarojen välistä ja hieroi mun palleja saaden minun munan seisomaan, koska matka kesti n.15 minuuttia sillä tuli sinä aikana kahdesti, mulla ei tullut kertaakaan. Matkan jälkeen naurettiin sille ja sovittiin seuraavalla kerralla tehdään samoin ja jos en saa silloin hän runkkaa minua matkan jälkeen.
Tulihan niitä matkoja uimarannalle viime kesänä useita ja sylissä olin monta kertaa, mutta ne onkin eri tarinoita. - Anonyymi
Matias marttisella tulee seisokki kun vauva tulee syliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset12210781Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1096166Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..475326Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1235268Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut684306Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1024186Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät513771Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa213708Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali133456IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k753034