Hei tytöt! Jos istutte jonkun kaverinne syliin (pojan), älkääkä kuvitelkaa ketään hottista vaan normaali kaveri, ja sitten kun istutte sen sylissä niin se saa seisokin.
Miten reagoitte? Älöttääkö? Kiihottaako?
Ja miten käytöksenne eroaa ajatuksistanne? Esim. Jos huudat hyi saatana mutta mieti oolalaa
Itse ainakin hermostuisin jos saisin seisokin kun tyttö istuu syliin, mutta kun sille ei sitten voi mitään...
Syliseisokki
12
3703
Vastaukset
- 15vTYTTÖÖÖ
Vatkaisin sitä :D 😂😂
- Jokuguy
Tuu sylkkyyn😏😂😂
- Lkvohhohfghjb
Mitäköhän tänne on kirjoitettu
- 15vmies
Mulle kävi kerran niin
Helvetin noloa - 11v
Voiks joku vatkata mun munaa?
- varmaannäin
Tuntuis ehk vähän kiusalliselta, mut en varmaan sanois mitään, koska tilanne olis kyl nolompi sille pojalle enkä halua tehdä siitä vielä nolompaa sille.
- ripelä
Ette pojat tiedäkkään se vasta noloa on kun ei seisokkaan .Seisokki on iloinen asiaesitelkää ylpeinä sitä
- Kasilaidpoika
Jaa niinköhän
Ettei vaan saattaisi tulla aika kiusallinen tilanne jos esittelisi.
Ainakin minun kaverit sanovat että inhottaisi jos mulle tulisi stondis kun ne on sylissä - Edellinentyyppi
Eli siis "kaverit" ovat tyttöjä
- Tytts
Mua ei ainakaan haittais. Olis ehk kiihottavaa olla siin...
- 13vsylipoika
Olen 13v poika ja istuin kaverini sylissä se 14vja sillä alkoi seisoo, meillä molemmilla shortsit joten tunsin sen kovan munan persettä vasten, kysyin et vaihdetaanko asentoa ja kaveri vastasi joo sillä se vähän sattuu, vaihdoin asentoa sillai et sen muna sojotti mun haarojen välistä ja hieroi mun palleja saaden minun munan seisomaan, koska matka kesti n.15 minuuttia sillä tuli sinä aikana kahdesti, mulla ei tullut kertaakaan. Matkan jälkeen naurettiin sille ja sovittiin seuraavalla kerralla tehdään samoin ja jos en saa silloin hän runkkaa minua matkan jälkeen.
Tulihan niitä matkoja uimarannalle viime kesänä useita ja sylissä olin monta kertaa, mutta ne onkin eri tarinoita. - Anonyymi
Matias marttisella tulee seisokki kun vauva tulee syliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234