Syliseisokki

02poikka

Hei tytöt! Jos istutte jonkun kaverinne syliin (pojan), älkääkä kuvitelkaa ketään hottista vaan normaali kaveri, ja sitten kun istutte sen sylissä niin se saa seisokin.
Miten reagoitte? Älöttääkö? Kiihottaako?
Ja miten käytöksenne eroaa ajatuksistanne? Esim. Jos huudat hyi saatana mutta mieti oolalaa

Itse ainakin hermostuisin jos saisin seisokin kun tyttö istuu syliin, mutta kun sille ei sitten voi mitään...

12

4434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15vTYTTÖÖÖ

      Vatkaisin sitä :D 😂😂

      • Jokuguy

        Tuu sylkkyyn😏😂😂


      • Lkvohhohfghjb

        Mitäköhän tänne on kirjoitettu


    • 15vmies

      Mulle kävi kerran niin
      Helvetin noloa

    • 11v

      Voiks joku vatkata mun munaa?

    • varmaannäin

      Tuntuis ehk vähän kiusalliselta, mut en varmaan sanois mitään, koska tilanne olis kyl nolompi sille pojalle enkä halua tehdä siitä vielä nolompaa sille.

    • ripelä

      Ette pojat tiedäkkään se vasta noloa on kun ei seisokkaan .Seisokki on iloinen asiaesitelkää ylpeinä sitä

      • Kasilaidpoika

        Jaa niinköhän
        Ettei vaan saattaisi tulla aika kiusallinen tilanne jos esittelisi.
        Ainakin minun kaverit sanovat että inhottaisi jos mulle tulisi stondis kun ne on sylissä


      • Edellinentyyppi

        Eli siis "kaverit" ovat tyttöjä


    • Tytts

      Mua ei ainakaan haittais. Olis ehk kiihottavaa olla siin...

    • 13vsylipoika

      Olen 13v poika ja istuin kaverini sylissä se 14vja sillä alkoi seisoo, meillä molemmilla shortsit joten tunsin sen kovan munan persettä vasten, kysyin et vaihdetaanko asentoa ja kaveri vastasi joo sillä se vähän sattuu, vaihdoin asentoa sillai et sen muna sojotti mun haarojen välistä ja hieroi mun palleja saaden minun munan seisomaan, koska matka kesti n.15 minuuttia sillä tuli sinä aikana kahdesti, mulla ei tullut kertaakaan. Matkan jälkeen naurettiin sille ja sovittiin seuraavalla kerralla tehdään samoin ja jos en saa silloin hän runkkaa minua matkan jälkeen.
      Tulihan niitä matkoja uimarannalle viime kesänä useita ja sylissä olin monta kertaa, mutta ne onkin eri tarinoita.

    • Anonyymi

      Matias marttisella tulee seisokki kun vauva tulee syliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe