Olen muutaman android pelin kehittänyt ja nyt ajattelin tehdä kolmannen. En kuitenkaan ole kovin luova joten pelin idean keksiminen tuottaa hankaluuksia. Jos jollain on hyvä idea millainen peli olisi hyvä niin laittakaa ideoita tänne. Parhaiden ideoidan keksijöihin voin ottaa yhtyttää mahdollista yhteistyötä varten mikäli hän haluaa. Jätä siis sähköposti viestiin jos haluat mukaan jatkokehitykseen ja osaksi tuotoista.
Hyvä puhelin peli idea.
IndieDevelopes
3
1019
Vastaukset
Miten pelejä tehdään? Olen yrittänyt mutta en osaa. Saanko ohjeet ihan alusta loppuun kiitos!
- Emeni
Hei oletko edelleen kiinnostunut tekemään peliä?! Minulla olisi taas idea mutten tiedä tai löydä(tai en kyllä ole vielä kauheen aktiivisesti etsinytkään😂) ketään kuka lähtisi mahdollisesti mukaan?
- jebukkaliini
Mun tänään aamulla tekemäni kakkapeli :D oli vähän ideat lopussa mutta tollanen syntyi.
https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/1111270/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480