Joillakin päättäjillämme on nato-kiima, vastaavasti tämän hetken mäkihyppy päättäjillä on itävalta-kiima.
Itävälallan hurja mäkihyppy menestys viime vuosina on sekoittanut täysin suomen mäkihyppy päättäjien pään.
Tämän seurauksena he valitsivat suomen maajoukkueen valmentajaksi sen tulosten valossa historian huonoimman valmentajan Andreass Mitterin.
Mitter on täysin kokematon vailla minkäänlaisia näyttöjä ja menestystä oleva ns. mäkihyppyvalmentaja, joka kirjoittaa nimensä historiankirjoihin suomen mäkihyppymaajoukkueen historian huonoimpana valmentajana.
Mäkihyppy on kehittynyt viime vuosina valtavasti. Vaikka Ahonen hyppäisi yhtä hyvin kuin vuosia sitten voittaessaan mäkiviikon, tänä päivänä se taso ei riittäisi edes toiselle kierokselle.
Mitä tekee hiihtoliitto? Kuluvalla kaudella sen tärkein tehtävä tuntuu olevan maame tämän hetken lahjakkaimman mäkihyppääjän Ollin uran tuhoaminen sen sijaan Ollikin saataisiintaas mukaan maajoukkueeseen ja kilpailemaan.
Meillä on mäkiviikolla kaksi hyppääjää joiden taso ei riittäisi edes continental cupissa.
Kuina kauan tätä suomen mäkihyppy pelleilyä täytyy vielä jaksaa?
Itävalta-kiima
Ukkoherra
3
128
Vastaukset
- hyvääon
Itävalta on hyvä maa. Pisti rajat tukkoon muslimeilta.
- Abdullahhi
Mene sinne...
- olympiakomediaa
Eddie Edward voittaa....... pikavauhdilla suomenkansalaisuus ja Korean olympialaisin edustus......varma mitsku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418