Miksi mustalaiset haukkuvat?

Hkjk

Jos ei suostu povaukseen tai osta pitsiliinoja, mustalaiset haukkuvat kierosilmäiseksi ja vaikka miksi. En viitsi laittaa tähän, kun on niin rumaa kieltä. Miksi he tekevät niin? Minä en voi povaukseen suostua, kun Raamatussa sanotaan, että niin ei saa tehdä. Pitsiliinojakaan en osta, kun minulla ei ole pöytää, mihin se sopii. Ja pitsi ei ole minun tyyliäni.

13

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahaahahaaaa

Pitsiliinat on ostettu kirppikseltä tai kaupasta, eivät myyjien itse tekemiä.
      Povaus ja muu noituus kielletään Raamatussa.

Povailkoot ja myykööt romanit pitsiliinojaan toisilleen.

• Hkjk

Tiedän, että he ostavat jostain halvalla niitä pitsiliinoja. Tarjoustalosta tai jostain. Minä ostan kuitenkin aina laatua. Ja kyllä laadun erottaa.

• Anonyymi
        Hkjk kirjoitti:

Tiedän, että he ostavat jostain halvalla niitä pitsiliinoja. Tarjoustalosta tai jostain. Minä ostan kuitenkin aina laatua. Ja kyllä laadun erottaa.

Nykyään Kiinasta helposti.

• Anonyymi

Ei ne pitsiliinat enää edes ole monella käytössä ! Eivät oikein sovellu nyky huonekaluihin Edes,
        ja yleensä ei pintoja enää peitellä edes joillain liinoilla vaan nykyään on aika vähän enää niitä käytössä. Sain tädiltäni enne kun hän kuoli sellaisen vanhaan ajan pitsi liinan , se on kallis muisto hänestä koska teki niitä itse.

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

Kukaan ei ole vielä osanut kertoa miksi pitää haukkua jos ei osta. Aika tyhmää myynninedistystä.

• Anonyymi

Ihan niin, luulivatko he että jos haukkuu kunnolla niin toinen pelosta ostaa Siis niin ei kauppoja tehdä, kohteliaasti vaan kiitää että kulutti toisen aikaa ja lähtee tiehensä .

• Anonyymi

Haukkuvat kun et suostunut, se riittää heille syyksi siihen. Jos et puhelinta lainaa, haukkuvat ja huutelevat törkeyksiä perääsi, kuten minulle kävi. Ei ole tapana lahjoittaa tuntemattomalle puhelinta.

• Anonyymi

Törmäsit omatunnottomiin huijareihin.

• Anonyymi

Haukkuvat kun et suostunut, se riittää heille syyksi siihen. Jos et puhelinta lainaa, haukkuvat ja huutelevat törkeyksiä perääsi, kuten minulle kävi. Ei ole tapana lahjoittaa tuntemattomalle puhelinta.
        Älä ikinä lainaa puhelinta,ei ikinä kellekkään ellet tunne.
        Multa pummi röökii ja yhden kerran annoin mutta srv kerran sanoin: jatka vain matkaa niin ei tule ongelmia.
        Ei haukkunu kun ois saanu hyvät kyydit:)

• Anonyymi

Minulle kävi nuoruudessani samoin. Istuin linja autossa jossa eräs romaani nainen halusi povata minulle. Olin 15 vuotias eikä penniäkään taskussa . Sanoin ettei tarvitse povata sillä en usko sellaisiin . Hän alkoi haukkumaan ja sanoi että sen verran voi sanoa ilmaiseksi että tulen saamaan paljon surua elämäni aikana .
      Joka kerta kun on ollut surua niin muistan sen hirviön.
      Miten yleensä alaikäiselle oli ehdottelemassa povauksia .
      Niin että jos ihminen ei halua ostaa pitsiliinaa niin ei mielestäni tarvitse alkaa haukkumaan

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2602
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2335
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe