Miksi mustalaiset haukkuvat?

Hkjk

Jos ei suostu povaukseen tai osta pitsiliinoja, mustalaiset haukkuvat kierosilmäiseksi ja vaikka miksi. En viitsi laittaa tähän, kun on niin rumaa kieltä. Miksi he tekevät niin? Minä en voi povaukseen suostua, kun Raamatussa sanotaan, että niin ei saa tehdä. Pitsiliinojakaan en osta, kun minulla ei ole pöytää, mihin se sopii. Ja pitsi ei ole minun tyyliäni.

13

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahaahahaaaa

Pitsiliinat on ostettu kirppikseltä tai kaupasta, eivät myyjien itse tekemiä.
      Povaus ja muu noituus kielletään Raamatussa.

Povailkoot ja myykööt romanit pitsiliinojaan toisilleen.

• Hkjk

Tiedän, että he ostavat jostain halvalla niitä pitsiliinoja. Tarjoustalosta tai jostain. Minä ostan kuitenkin aina laatua. Ja kyllä laadun erottaa.

• Anonyymi
        Hkjk kirjoitti:

Tiedän, että he ostavat jostain halvalla niitä pitsiliinoja. Tarjoustalosta tai jostain. Minä ostan kuitenkin aina laatua. Ja kyllä laadun erottaa.

Nykyään Kiinasta helposti.

• Anonyymi

Ei ne pitsiliinat enää edes ole monella käytössä ! Eivät oikein sovellu nyky huonekaluihin Edes,
        ja yleensä ei pintoja enää peitellä edes joillain liinoilla vaan nykyään on aika vähän enää niitä käytössä. Sain tädiltäni enne kun hän kuoli sellaisen vanhaan ajan pitsi liinan , se on kallis muisto hänestä koska teki niitä itse.

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

Kukaan ei ole vielä osanut kertoa miksi pitää haukkua jos ei osta. Aika tyhmää myynninedistystä.

• Anonyymi

Ihan niin, luulivatko he että jos haukkuu kunnolla niin toinen pelosta ostaa Siis niin ei kauppoja tehdä, kohteliaasti vaan kiitää että kulutti toisen aikaa ja lähtee tiehensä .

• Anonyymi

Haukkuvat kun et suostunut, se riittää heille syyksi siihen. Jos et puhelinta lainaa, haukkuvat ja huutelevat törkeyksiä perääsi, kuten minulle kävi. Ei ole tapana lahjoittaa tuntemattomalle puhelinta.

• Anonyymi

Törmäsit omatunnottomiin huijareihin.

• Anonyymi

Haukkuvat kun et suostunut, se riittää heille syyksi siihen. Jos et puhelinta lainaa, haukkuvat ja huutelevat törkeyksiä perääsi, kuten minulle kävi. Ei ole tapana lahjoittaa tuntemattomalle puhelinta.
        Älä ikinä lainaa puhelinta,ei ikinä kellekkään ellet tunne.
        Multa pummi röökii ja yhden kerran annoin mutta srv kerran sanoin: jatka vain matkaa niin ei tule ongelmia.
        Ei haukkunu kun ois saanu hyvät kyydit:)

• Anonyymi

Minulle kävi nuoruudessani samoin. Istuin linja autossa jossa eräs romaani nainen halusi povata minulle. Olin 15 vuotias eikä penniäkään taskussa . Sanoin ettei tarvitse povata sillä en usko sellaisiin . Hän alkoi haukkumaan ja sanoi että sen verran voi sanoa ilmaiseksi että tulen saamaan paljon surua elämäni aikana .
      Joka kerta kun on ollut surua niin muistan sen hirviön.
      Miten yleensä alaikäiselle oli ehdottelemassa povauksia .
      Niin että jos ihminen ei halua ostaa pitsiliinaa niin ei mielestäni tarvitse alkaa haukkumaan

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      25
      3148
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      803
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      550
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe