Vaalit tulossa, kun nurkkakuntalainen kirjoittaa paikallisessa "Istuvalta valtuustolta olisi jo odottanut tähän mennessä ideoita ja näyttöjä" jne... hmm viimeisen 20 vuoden aikana on yhden ainoan kerran valtuustossa mennyt muu kuin keskustan ehdotus läpi... ja nyt ihmetellään kun kunnalla menee huonosti ja toivotaan yhteistyötä.... Jos joku ehdottaa jotakin, niin nurkkis kutsuu oman puolueensa toiseen huoneeseen, varmistaakseen ryhmäkurin. Miksiköhän esim. jutussa mainitut yrittäjät ovat turhautuneita?
Nurkkakuntis
13
418
Vastaukset
- Asemankorpik
Puhut vähän, mutta asiaa!
- Äänestäjäminäkin
Todellako? Tulee mieleen, että tähän asti asiat on hoidettu niinkuin Nurkkakunta on halunnut ja nyt kun on hätä kädessä vieritetään vastuu muiden harteille ja pyydetään yhteistyötä, joka ei ole aiemmin kelvannut.
- kuntanurkista
kylää on pitkään vaivannut "herranpelko" asioista kyllä mutistaan, mutta pitäisi mennä ottamaan esim KHPJ:aa hihasta kiinni ja sanoa mielipiteensä! Onneksi Vihreät ja Kokoomus uskaltavat olla reilusti eri mieltä ja tuovat sen esille! Persut ja Kommarit ovat nurkkakuntalaisen talutusnuorassa???
- nurkkakuntista
Juuri näin.
- muutostatulossa
Yrittäjät näyttivät puhuvan suunsa puhtaaksi Forsan lehdessä.
- Muutosvaalit
Paavoväyryssyndrooma? Minä olen oikeassa, muut väärässä.
- vanhaeitoimi
Kolme puoluet tekee kimpassa duunia yksinhallinnon kaatumiseks. Saas nähdä miten käy
- Hämmästyttää
Ihmettelen miksi ikipunaisista tuli nurkkiksia?
- pelkele
Läpi päässyt vasemmiston ehdokkas ostettiin valtuuston 2. varapuheenjohtajan paikalla.
- Irvokass
No kyl on niin arvokas titteli että kelpaa kyytiin nousta!!!
- perskantti
Ei oo tainnut paljoo käyttöö olla
- kurkkiikurkii
minäkin olen odottanut kylän suurelta mieheltä näyttöjä jo 20 vuotta...
- jhsru
Sama meno naapurikunnassakin. Keskustalainen valt.pj määrää tahdin ex kj:n kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882