Viitasaaren taksinkuljettajat

Pettynytasiakas

saisivat hieman parantaa asiakaspalvelun tasoa.Taksiliittoon on jo tehty reklamaatio.

10

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksikopinurhein

Hyvä palvelu on ainakin naisasiakkailla,viinat kannetaan kotiin ja maksukin hoituu luonnossa.Äijä suhauttaa vuoren päätyttyä rakkaan ruokakupille vaimon epäilemättä mitään,äijä kiillottelee tyytyväisenä metsästysaseen piippua ja luikkii metsään pienriistaa kaatamaan.

• ihantyytyväinen

Myös asiakkaat voisivat parantaa roimasti tasoaan. Ainakin minä olen saanut aina hyvää palvelua, eli, kotiin olen aina päässyt turvallisesti ja suorinta tietä. Vali vali. Kyllä elämä on joillakin kovaa, voi helvata. Pitää tehdä reklamaatiota jne. Aloittaja voisi vetää itsensä kiikkuun kaikkien meidän muiden iloksi.

• hehheeeee

Taitaa joku kuskeista ite kirjottaa

• laatuvalvoja

Itsemurhaan kannustaminen on aina vakava asia! Taksikartellia saa arvostella siinä missä muitakin palvelualoja. Jos kuljettajan käytös on ylimielistä, jopa törkeää, on asiakkaalla oikeus tai peräti velvollisuus tehdä reklamaatio. Muuten asiat eivät muutu.

• uberkuskitwelcome

Joo kyllä taksitouhut tällä kylällä on retuperällä!!! Samoissa hyvävelipiireissä kaikki kuskit. Ubertaxit viitasaarelle welcome!!

• naapuri_kyliltä

Mikäs se Kurkelan taksi oli, josta aikoinaan puhuttiin? Latukka kuulemma palveli asiakaskuntaansa siinä missä muutkin pirssit.

• vituttaakovituttaahanse

Voishan sen aloittajan vaikka naulata mulkustaan kirkontorniin jos siltä tuntuu! Mutta taksia saa muutaman vuoden päästä ajaa vaikka mopoautolla,jos lakiehdotus menee läpi.

• kaukoakahtoen
        vituttaakovituttaahanse kirjoitti:

Voishan sen aloittajan vaikka naulata mulkustaan kirkontorniin jos siltä tuntuu! Mutta taksia saa muutaman vuoden päästä ajaa vaikka mopoautolla,jos lakiehdotus menee läpi.

Sama safoori hommiaan jatkaa pösöllä,kuljettaa viinat ja ruuat kotiin kun möhömahat ei itse uskalla ihmisten ilmoille vaan kantojen takana lymyää ja sieltä vittuilee kyläläisille.

• berneruudistus

Onneksi bernerin taksi uudistus toteutui. Purkautuu viimeinkin monarkia, joka on vallinnut tällä kylällä, JES!!!! Perheiden sisäiset suojatyöpaikat voi olla lujilla, kun nyt kuka tahansa voi ruveta taksiyrittäjäksi, voisin itsekkin ruveta. Iloinen palvelumieli on tunnusmerkkini!

• Taksipilallalopullisesti

Mutta taksissani haisee kakka. Joku asiakas sen kengissään kuljetti. Taisi olla lapsen kengässä ja hän nousi jaloillaan penkille. Kakka haisee. Haisee kamalasti.
      Seuraava asiakas saattaa olla hakusalla. En tiedä missä kaikkialla sitä koiran ulostetta on. Otin matot ulos. Kakka vaan haisee autossa. Haisee kamalasti. Kukahan lie tämän kaiken takana. Kerätkää ulosteenne pois jalankulkupaikoilta ja pihoilta. Kohta kaikkialla haisee kakka. Haisee kamalasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1743
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1024
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1012
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      972
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      735
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe