Mitä meiltä olette nimestä Raili?
Nimi Raili
17
2211
Vastaukset
- Salmnella
Kaunis nimi. Oo! Raili-You Tube.
Ihan hirveä nimi,kuulostaa ihan joltain keski-ikäiseltä alkoholistilta
- Pauliina.Niska
Niin minustakin! :D
Äänteellisestikin Raili on ruma ja kova nimi. Hyi. Itse tykkään pehmeistä nimistä.
- Tätämieltä
Tunnen kaksi 1940-luvulla syntynyttä Railia. En laittaisi ensimmäiseksi nimeksi. Jos on suvun nimiä, niin ehkä keskimmäisen nimenä olisi ok.
Raila ja Laila ovat mielestäni parempia. - Irtoripsi_irmeli
Railista tulee mieleen vanha täti. Lemmikkieläimelle voisin tuollaisen nimen laittaa ihan vitsinä.
- 19plus22
En ennen ole pitänyt, mutta nyt näitten nykyisten muotinimien seassa kuulostaa raikkaalta.
- Säoletpirunstaili
Onhan Raili toki paljon parempi, kuin joku Jamina, Jemina, Janika....
- Anonyymi
Ihan niin kaikki nämä ulkolaiset nimet joita ei edes lausuta kunnolla niin onko ne muka hienoja
Raili on kaunis nimi kun se sanotaan oikealla äänenpainolla - Anonyymi
😂 Olen Raili ja tyttäreni on Jemina.
Ei tää niin kauheeta ole 🤣
- heikki.hilamo
Miten olisi Raili Lamina?
- Anonyymi
Kamala. Kuvaa kantajaansa.
- Anonyymi
Onko synonyymi Pierulle
- Anonyymi
Isokokokoinen ronski rivo tätiämmä
. Ruma. Lihava. Vanhanaikainen muijan nimi.
Vänkääjä. Kovaääninen. Maskuliininen iso nainen. - Anonyymi
Miehekäs hehonrakentaja, niskapatti ja
olematon kaula, huono ryhti. - Anonyymi
Kyllä se Raili ihan kiva nimi on , kunhan ei sen käyttäjällä ole ärrä vikaa puhuessaan
- Anonyymi
Onneksi kukaan ei halua tuota nimeä itselleen. 😁😁😁😁😁😁😁
Kasteessa vauvaparka voi joutua ko. nimen saaliiksi. - Anonyymi
Raili hulkkonen vv 1986-1988 oli hirveän lihava , läski, lyhythiuksinen, tiilenruskeapunainen, permanenttipää ja aina niin veemäinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m493709Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163595Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983381Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o803195Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362979Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582468- 502275
- 982165
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142009Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181999