...Kiitos!
Olen oman elämäni GhostHunter ;) ja Kiinnostunut Varsinais-Suomen kummittelevista kohteista. Sekä tällaisista yleisesti tiedossa olevista ns. julkisista rakennuksista, kuin autitaloista ja muista kummittelevista kohteista.
Myöskin omakohtaiset kokemukset Varsinais-Suomen aluuelta kiinnostavat!
Varsinais-Suomen kummittelevia paikkoja tämän alle
9
529
Vastaukset
- Valkotakkinen_mies
Olet ilmeisesti paranoidinen skitsofreenikko, joten nyt kysyn sinulta oletko koskaan ajatellut hakevasi apua tuohon pikku ongelmaan, vai oletko saannut jo?
- Totuudentuomio
Hei valkotakkinen sekasikiö, onko helvetti harhaa sinulle? Ne näyt ovat totta vitun kusipää ne tulee hakemaan sinut
- Devilhunter
Ghosthunter, Suomessa meille on olematon scene koska he pitävät ne salassa. Mut ois kiva tavata, yrittäny ettii langenneita enkeleitä kerran pääsin 20 metrin päähän jotain niiden jälkeläistä mut pelästy ja lähti karkuun. Kummitukset on aika tylsiä mun makuun.
- Iamsi
https://m.youtube.com/watch?v=KVmAC2N5VIU pääsin videolle tsekatkaa moottoripyörä pojalle lekasta päähän ja potku kylkeen. Tehosteet tulevat aina olemaan hyvin helppo tunnistaa. Näkyillään :)
- Fukunwo
Huomatkaa miten langenneiden palvelija vasikka puuttui asiaan moottoripyörä kohtaus ei ole tehoste.
- daiuFHEUF
Tiedän paikan Saksassa, jossa kummittelee 100 varmasti, mutta se ei ole varinaissuomessa. On kummituskoira ja ovet aukeaa itsestään pyhien aikana ja lihava mies astelee keittiön ja ruokahuoneeseen aina pyhinä; lattia natisee ja penkki narahtaa, mutta mitään ei näy. Vintiltä kuuluu toisinaan askeleista ja koiran raapii vintin ovea ihan niin kuin siellä olisi joku, mutta ei ole. Kumma, että koira pitää kummitksesta.
- Kylllä
Minulla kummittelee ihan omassa asunnossa.
- Ggy
...ja autiotalo myös lähistöllä... Kylllä, mutta en siis varsinaissuomessa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649