Onko kukaan käynyt kursseilla tai koulutuksissa Taidoggaalla? Koirien uittokin on siellä mahdollista, miten uittaminen tapahtuu?
Minkälainen koulutuksen taso on? Osaako kouluttaja hommansa mielestäsi?
Kävin tänään ensimmäisen kerran siellä avoimien ovien päivässä, ajatuksena kysellä ja jutella kouluttajien kanssa mutta kokeilu tuntia lukuunottamatta sain todella huonoa asiakaspalvelua. Kouluttajat vetäytyivät uima-altaalle ja takahuoneeseen juoruamaan keskenään, sivusta kuuntelin kuinka haukuttiin muita kouluttajia ja koirien omistajia.
Olisin ollut kiinnostunut heidän koulutuksiensa sisällöistä mutta heitä ei kiinnostanut esitellä palveluitaan joten hetken juteltuani virikkeistämisestä eläintenkouluttajaopiskelijan kanssa luovutin ja poistuin.
Kertokaa kokemuksista koulutuksista, sopiiko kisakoiran treeni paikaksi lajina Rally-Toko ja Agility?
Kertokaa kokemuksia koirakoulu Taidogas Kangasal?
Hiemantyytymätön
1
1784
Vastaukset
- Koiraharrastaja
En tiedä edellisestä paikasta, mutta uudessa hallissa, jossa on uusia kouluttajia on todella hyvä ilmapiiri ja olen saanut todella hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua. Kaikki otetaan huomioon tasosta riippumatta ja kouluttajat todella osaavat hommansa (ja minulle ei kuka tahansa kouluttaja kelpaa...) Kisaan agilityssä 3-luokassa maxikoiralla ja olen käynyt myös tokokurssilla, johon olin erittäin tyytyväinen. Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110