Aattelin tässä mennä metsäkone kouluun mutta luettua jo eri aihetta tähän liittyen tuli ilmi että miehen pitää siis itse ajaa omalla autolla maatilaan missä sitä työtä tehdään eikö niin?
Vastaukset 9
- tsuhnamuna
Mee vaikka mopolla tai taxilla.
- kassitheiluumotossa
metä konekouluun ei kannata mennä kun alalla kun allalla ja varsinkin metsökonealalla ei oo töitä ja jos töitä onki niin palkat on älyttymän huonot kun yrittäjät ei maksa kunnolla palkkaa.
- MikaOjantauss
Työnantaja maksaa n. 45c per kilometri. Sen luulin riittävän.
- tajutonfyffe
kun päivässä ajaa tuhat kilometriä niin siitä kertyy mahtava veroton palkanlisä
- pöllikoulusa
ja sihenkuvielä hakaa miljooonamottia urakala päiväs nii ei tarvi koskaa eläsnäsä muuta tehäkkä. Heti ensimäsenä päivänä miljonäri. nin on pöllikolusa opetetu.
- NeljänÄiti
Metsätöitä motollakin yleensä tehdään metsässä, että tuskin maatilan sijainnilla on merkitystä, mutta harvemmin sinne kaupunkilaistenkaan metsiin jalan pääsee. Vuoronvaihdot tehdään autolla, joko omalla tai yrittäjän tarjoamalla maastokelpoisemmalla vaihtokalustolla, ne metsätietkään kun ei aina ole ihan asfalttibaanan tasolla ja pakkasessa ei roikan perään pääse, ellei Webastoa autossa ole. Itse työn tekemiseen tuo autolla liikkuminen on aika epäolennainen kysymys - eiköhän suurin osa työssäkäyvistä alasta riippumatta tarvitse autoakin työmatkoihin jossakin uransa vaiheessa ja muussakin elämässä. Mutta aika empivä oli koko aloitus, että ehkä on hyvä jartoittaa niin metsä -kuin muitakin alojakin vähän tarkemmin sisällöltään, ennen kuin alkaa niiden työmatkoja esteeksi uralle asettaa.
- ex-kuski
Jos sinulla on rahtuakaan tervettä järkeä sanon suoraan unohda...jo nyt alalta poistuminen,alan kurjistumisen vuoksi ennätys vilkasta.
- Anonyymi
Sehän on tietysti sopimuskysymys. Palkkahan on surkea, toisaalta itse työ on hyvin itsenäistä ja itsessään palkitsevaa . Ja jos tympii, opistot on aina olemassa.
- Anonyymi
Jos palkka ei kuukaudessa ylitä 1500e saman rahan saa ilmankin kelasta tukina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625- 69596
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34588- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338