Homojen tyypilliset ammatit?

korkeastikoulutettu

Mitkä on homojen tyypilliset ammatit ja onko homoilla yleensä hyvät koulutukset ja ammatit? Jostain kumman syystä kaikki tietämäni homot ovat joko ravintola-alalla, optikkoja, vartijoita, stuertteja tai parturi-kampaajia. Eli ei siis mitenkään älykkyyttä vaatilla aloilla. Aika monet myös hoitsuja joita sentään vähän arvostan koska työ on tärkeää ja raskasta palkkaan nähden.

23

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsioitaSeurannutt

      Varmaan isolla osalla juurikin tuollaisia alemman tason koulutuksen vaativia töitä. Itse kun olen korkeakoulutettu, niin en oikein pysty samaistumaan valtaosaan muista homoista. Tuntuu, että mitä menestyneempi ihminen, sen syvemmin on kaapissa.

      Hyvin monella homolla ei ole lainkaan kunnianhimoa tai tavoitteita elämässään, vaan elämä pyörii seksin ja biletyksen ympärillä.

      Suorastaan halveksun tällaisia ihmisiä.

      • en.jaksa.kirjautua

        Kuinka korkeakoulutettu ja menestynyt oikein olet ?

        Kun tuosta ei vielä oikein selvinnyt muu kuin että olet kaapissa ja halveksut muita ihmisiä, jotka osaavat arkisesti bilettää ja kenellä on seksiä. Himoa. Elämää. Hauskaa.

        Kun sinulla ainoa himo taitaa olla kunnianhimo ja olla paras kaikessa ? Huipulla on yksinäistä ja tuulista, kai olet huomannut ?


    • korkeakoulutettu

      Jaa minusta taas tuntuu et melkee jokanen homo jonka tunnen niin opiskelee tyyliin yliopistos :D
      Ja mitäs se kenenkää persettä kutittaa kuka tekee mitäkin työtä. Jokainen tekee sitä työtä mistä tykkää

      • en.jaksa.kirjautua

        Miun työ on perseenkutitus :)


    • perimätieto

      Kyllä niitä hoitoaloilla on homoja, mutta sinnekkin on vaikea saada, kun lesbot ovat suudelleet ylihoitajat niin kosteiksi, että miehille ei löydy mitään arvostusta .

      • Semmosetkateudet

        Semmoset kateudet taas naisia kohtaan.

        Tosiasia on kuitenkin, että kyllä niitä homomiehiä löytyy niin korkeastikoulutetuista kuin kouluttamattomista. Samaa koskee naisia. Korkeastikoulutetut taitavat kuitenkin olla sen verran fiksuja, että tajuavat pitää turpansa kiinni kun tietävät, että korkeakoulutus herättää voimakasta kateuden ja katkeruuden sekä koston tunnetta, mikä taas aiheuttaa muita ongelmia. Isosta palkkapussistakaan ei kannata pahemmin huudella jos ei halua ryöstäjiä ja siipeileviä roikkumaan peräänsä.

        Sitäpaitsi tuntuu hieman moukkamaiselta, huomionkipeydeltä ja löperöltä huudella asiansa pitkin poikin nettiä. Sellainen ihminen vaikuttaa vaan, anteeksi nyt vain, hieman yksinkertaiselta (poliittiset puheet ja kirjoitukset on sitten asia erikseen). Vaikeneminen on kultaa monessakin asiassa eikä se tarkoita suinkaan välttämättä sitä, että olisi kaapissa, häpeäisi itseään tai kärsisi itsetunto-ongelmista. Sitäpaitsi osa ihmisistä ei ole perusluonteeltaan mitenkään julkisuudenkipeitä eikä ole mitään tarvetta huudella asioitansa saati sitten toisten ihmisten asioita ympäri kyliä. Se aiheuttaa vain suurta myötähäpeää.

        Mitä tulee vaikkapa etenkin stuertteihin, vartijoihin, ravintolahenkilökuntaan jne. ja miksei muihinkin ammatteihin niin liika avautuminen itsestä, ammatista saati sitten yrityksestä, työvuoroista jne. aiheuttaa jo sinänsä turvallisuusriskin.

        Onhan noita homomiehiä esim. juristeissa ja lääkäreissäkin, eri asia haluaako sitten seuraa vain samankaltaisista korkeastikoulutetuista.


    • en.jaksa.kirjautua

      Katsotaanpa, olen ollut ravintola-alalla, check. Olen tunnistanut lukuisia sokeita multinikkejä ja putkinäköisiä rasisteja ja vihapuheiden lietsojia, joten optikon vikaa on, check. Vartija tai nettipoliisi olen samoista syistä aivan selvästi. Stuerttikin kenties, kun selkeästi nämä sokeat ihmiset pitää opastaa oikeille paikoilleen täällä netissä ja sitten lennättää heidät sujuvasti pois. Parturi-kampaaja, hmmm... No ainakin tyypit saavat harmaita hiuksia ja repivät tukkaansa isoina tukkuina pois, kun mun kanssa keskustelevat, joten varmaan sitten frisöörikin... ;D

      Ja hoitoja on ollut niin paljon, että varmaan olen ollut hoitoalalla. Ja luonnollisesti olen myös kaapissa, koska enhän millään halua leimautua alempitasoiseksi ihmiseksi, joka lukee tai kirjoittaa Suomi24:ssä.

      Suorastaan kyllä hävettäisi olla korkeakoulutettu ja tunnustaa se rahvaalle näinkin julkisesti kuin miten pari nimimerkkiä tässä ketjussa tekee ;D

    • Homopoikaa

      Olen homo ja kylläkin lukenut ensin lähihoitajaksi ja nyt suuhygienistiksi luen parhaillaan.

      • en.jaksa.kirjautua

        Suuhoitajapoju, tuuks hoitaan mut suullas? Oon ihana pedosetä bear_nick2.


    • Anonyymi

      Vartijan peruskoulutus on 120 tuntia peruskoulu pohjalta.

    • Anonyymi

      Arvonta peli juontajat tv:ssä?

    • Anonyymi

      Hoitoalalla on monta, asiakaspalvelussa ja partureina myös. Vaikkei stereotyyppistä homoammattia ole

    • Anonyymi

      Kansanedustaja.

    • Anonyymi

      Personal trainer

    • Anonyymi

      Kokki,parturi,sisustussuunnittelija,lääkäri, gynekologi,myyjä,artisti, opettaja,poliisi

      • Anonyymi

        Miksi viesti poistettiin? Sanoin ettei suomessa voi olla avoimesti homo poliisi.


    • Anonyymi

      Ei homoseksuaalisilla ole mitään omia ammattiryhmiä , ihan vaan samoja töitä kun muillakin ihmisillä , riippuu mille alalle on kiinnostus . Miksi yleensä tälläisnekin kysymys. Ihan kun seksualisuus määräisi jotenkin ammatin . Ihmiset on ihan pihalla tästä asiasta kun mielikuvitus lentää ja kuvitellaan kaikkea mahdollisia homoista, eikä ymmärretä että ainut mikä heidät eroittaa heterosta on seksuaalinen suuntaus.ja sekään ei pitäisi mitenkään olla ihmeellistä . Kaikkihan me synnytään omilla ominaisuuksilla , joten eikö olisi aika lopettaa tuo ainainen joista puhuminen , ihan kun he olisivat jotain ihmeolentoja
      Junteilla on ollut kovasti päänvaivaa näistä asioista , kunhan; katsoisi ensin omaan seksualisuutensa jossa ei myöskään ole mitään sääntöä , eikä erikoista mitenkään .

      • Anonyymi

        Noin se voisi olla mutta on se vieläkin jokin numero olla homo. Presidentiksi osa ei halunnut homoa.


      • Anonyymi

        Hollywood on monelle määritellyt millainen homo on ja missä ammatissa.


    • Anonyymi

      Pesujen kansanedustajina niitä on paljon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe