Auttakaa!!

MikkeFs

Moi! Oon poika 12v. Mulla on tällä hetkellä vesirokko. Vesirokon aikana minulle on tullut vesirokko-rakkuloita korvan läheisyyteen. Kun olen välillä koskenut rakkuloihin olen myös huomannut korvan takana ehkä 1-3 cm kokoisen patin. Eikä se ole mikä tahansa patti, vaan kova ja se on ihon "sisässä". ihan luun tuntuinen. Ei luu, vaan aika kova. Ei ole vesirokko-rakkula vaan se on siellä ihon sisässä..
Kerroin ton jo tuhat kertaa että se on ihon sisällä, mutta se jäi vaivaamaan. Minulla on ennen ollut imusolmukkeita kaulalla, mutta ne tutkittiin eikä sielä ollut mitään vakavaa.. Tämä ei tunnu imusolmukkeelta vaan joltain muulta.. Olen lukenut että joillain on "kovettuneita rasvapatteja". En voi olla varma mistään.

Kiitos jos jaksoit lukea tämän kaiken! :)

Toivottavasti voitte auttaa jotenkin..

- Mikael

2

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyranbanksit

Mulla oli kans vesirokko...n 18 v sitten, ollessani 15v. kuume voi kivuta 4-kymppiin ja rakkuloista saattaa jäädä jotain heikkoja arpia

• No hei Mikael!

Aika hyvä kirjoitus, vaikka aihe onkin ikävä.

Koeta olla hipelöimättä niitä rakkuloita ja varsinkin raapimatta, etteivät ne tulehdu ja ettei jäisi arpia. Jos kutina on oikein paha niin pistä siihen päälle jotain puhdasta (vaikka laastari tms) ja hiero siitä päältä niin, ettet suoraa räpelöi niitä rakkoja.

Ei siitä patista oikein pysty kukaan näin netissä mitään varmaa sanomaan, koska sitä ei näe. Turvonneet imusolmukkeet eivät ole kovia ja ne kai aristavatkin. Tuli mieleen, että voisiko se olla joku ihonalainen syylä tms. Tai sitten se on sellainen rasvapatti. Jos se ei näy päällepäin, eikä ole kipeä, niin en monä siitä kovin huolissani olisi.

En kuitenkaan ole lääkäri ja lääkäri on ainoa, joka sen voi viime kädessä sanoa, mikä se on.

Oletko puhunut patista vanhemmillesi? Jos et, nii puhuppa.

Pikaista paranemista! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      119
      2395
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      97
      1623
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1195
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      177
      1141
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1047
    6. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      61
      947
    7. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      937
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      24
      925
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      850
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      810
    Aihe