matka sanya

ehkämenevä

onko kukaan käynyt viimme aikoina sanyassa minkälaista oli

1

82

Vastaukset

• Olen käynyt kahdesti Sanya:ssa rantalomalla ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Majoitus/hotelli kannattaa ottaa Yalong bay:stä, jossa rantahotelleilla ovat omat alueet rannoista. Sanya rannat ovat aivan hirveen täynnä venäläisiä turisteja eikä tilaa meinaa löytyä mutta Yalong bay rannoilla on väljrmpää, juuri sopivasti ihmisiä. Yalong bay on sen verran kalliimpi alue, verrattuna Sanya:n keskustaan että Venäläisiä ei ole paljon ja paikalla on lähinnä länsimaisia ex-Patteja ja rikkaat Kiinalaiset, koska samalla rahalla pääsee "ulkomaille" eli suurinosa Kiinalaisista valitsee matkustamisen Thaimaahan.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Hetkinen! Lola Odusoga kuvasi itsestään rempseän videon bikineissä ja latasi sen nettiin - "Näin astelen uuteen viikkoon!"
    • BB-Sasa murtui yllättäen Big Brother -talossa: "Mulla ei oo täällä enää ketään"
    • Koronaa pelkäävä 83-vuotias näyttelijä Seela Sella: Taiteilijapiireissä yksi sairastunut altistaa monet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uuden henkilötunnuksen koodi

Puuhaillaan uutta henkilötunnusjärjstelmää josta tavan taallaaja ei voi päätellä yhtään mitään. Vastaavasti koodien lukuoikeus ja tiedonpurku tulee ol
      Maailman menoa
      140
      2854
    2. Muut maat tiukentaa korona toimia, suomi ei

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006643856.html Miksi suomessa taas odotetaan että tartunnat räjähtää. Jo nyt helsingissä enemmän tartuntoja kuin O
      Maailman menoa
      223
      2341