onko kukaan käynyt viimme aikoina sanyassa minkälaista oli
matka sanya
1
382
Vastaukset
- Jjkkkk
Olen käynyt kahdesti Sanya:ssa rantalomalla ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Majoitus/hotelli kannattaa ottaa Yalong bay:stä, jossa rantahotelleilla ovat omat alueet rannoista. Sanya rannat ovat aivan hirveen täynnä venäläisiä turisteja eikä tilaa meinaa löytyä mutta Yalong bay rannoilla on väljrmpää, juuri sopivasti ihmisiä. Yalong bay on sen verran kalliimpi alue, verrattuna Sanya:n keskustaan että Venäläisiä ei ole paljon ja paikalla on lähinnä länsimaisia ex-Patteja ja rikkaat Kiinalaiset, koska samalla rahalla pääsee "ulkomaille" eli suurinosa Kiinalaisista valitsee matkustamisen Thaimaahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486