Surkein radio-ohjelma?

Nyt haetaan suomen surkeinta radio-ohjelmaa. Mikä on mielestäsi tämän päivän surkein radio-ohjelma suomalaisilta radiokanavilta.

Niistä mitä itse olen kuunnellut tai joutunut kuuntelemaan ylivoimaisesti surkein on Marko Markukselan vai Maunuksela mikälie Radio Suomessa pyörivä paikka auringossa.
Ilmoita

Suomi poop. Aamu

Radiorock aamu.

Jone nikula ilman tiernapoikia.
2 VASTAUSTA:
Korporaatiohan on edelleen Suomen paras aamuohjelma. Muusiikki vain saisi olla monipuolisempaa ja ylipäätänsä sitä saisi olla Korporaation aikaan vähemmän Rockilla. Vaikka kuuntelee satunnaisesti kanavaa, lähes aina kuulee samoja vanhoja rock biisejä uudestaan ja uudestaan, vaikka samoilta bändeiltä olisi uudempaakin soitettavaksi.

suåmipåp voi kuunnella ihan rauhassa Radio Novan niin mahtaaa aamushowta tai NRJ:n vai onko siellä enää edes aamuisin juontamassa kukaan.
Koska eivät ole Bauermedian kanavien ohjelmia. Muuten varmaan ylistäisit noita.
+Lisää kommentti
YLE - huoraavin lajissaan.
Ilmoita
Aamulypsy suomipopilla ja kaikki Radio Rockin äijäilyohjelmat, etenkin Nikulan juontamat.
1 VASTAUS:
Ai Nikula äijä? Mamman tissiä lutkuttava pikkupoikahan se nykysin on.

https://ylilauta.org/satunnainen/60620359
https://ylilauta.org/satunnainen/60056509
+Lisää kommentti
Komppaan suåmipopia: Radio Suomipopin ja Radio Novan aamuohjelmat. Jos Jone Nikulan ohjelmat ovat yhtä kamalia, kiitän onneani että en ole niitä koskaan kuullut. Onneksi Norjan pitkäaaltoasema Ingoyssä 153kHz kuuluu välillä aika hyvin aamuisin niin ei tarvitse menettää hermoja kikattajia kuuntelemalla.
Ilmoita
En tiedä miltä asemalta surkein ja huonoin kuulemani radio-ohjelma tuli. En myöskään tiedä sen ohjelman nimeä, enkä muista ketkä toimittajat taikka radiopersoonat siinä esiintyivät.

Lyhyesti selitettynä ohjelmassa tekopirteät, tekonokkelat, omasta mielestään kaikentietävät persoonat läpändeerasivat aamuvarhaisesta alkaen. Väliin soitettiin tuhannesti kuultuja korvamatoja ja silloin tällöin annettiin kuulijoiden soittaa ohjelmaan. On sanomattakin selvää, ettei niiden soittajien jutuista saanut irti kuin myötähäpeää, mikä sinänsä oli paljon enemmän kuin mitä radiopersoonien jutuista sai irti.

Radiopersoonat yrittivät olla ajan hermolla ja käsitellä päivänpolttavia aiheita kaikilta ihmiselämän alueilta. Mukamas nokkelalla sanailullaan he saivat aikaiseksi lähinnä hölinää. Ohjelma oli ajan hermolla olossaan yhtä tyylikkään nuorekas kuin eläkeläinen, joka on kääntänyt lakkinsa lipan niskapuolelleen. Keski-ikäisestä ei tule nuorekasta vaikka miten sitten hölisisikin.

Tällaisissa ohjelmissa huumori voisi tehdä paljon hyvää, mutta ainoastaan jos se on hauskaa. Tarkoittamassani ohjelmassa ollut huumori lähinnä kuvotti, ja se teki sitä siinä määrin, että minun oli pakko pysähtyä huoltoasemalle, etten olisi sotkenut autoani.
Ilmoita
Komppaan aloittajaa. Yle luulee että tunti lähinnä vanhoja isoja suomihittejä riittää tyydyttämään vanhemmankin polven kuuntelijoiden tarpeita. Itse en usko, että hekään haluavat aina kuulla samoj biisejä läpi elämänsä.

Tuon tyylistä tai osittain saman tyylistä musiikkia mikä hallitsee Paikka Auringossa ohjelmaa tehdään tänäkinpäivänä. Ei voi kuin ihmetellä, että mieluummin soitetaan aina (ei koske vain tätä ohjelmaa) vanhoja hittejä, kuin jotain uutta tai sellaista vanhempaa minkä voi olettaa ettei kaikki sitä olisi kuulleet tai ainakaan useampaa kertaa.

Jorma Hietamäki oli surkea musiikkipäällikkö, mutta en olisi voinut uskoa että Yle löytää tilalle vieläkin huonomman.
Ilmoita
Kun on lähinnä kaivattu vanhaa kotimaista iskelmää, niin mikä sitten Maunukselan ohjelmassa on pielessä?
1 VASTAUS:
Ensinnäkin se että ohjelmassa soi vain niitä miljoonaan kertaan kuultuja ja radiossa soineita iän ikuisia kappaleita. Vuoden tai usemman kymmenen vanhoja ei väliä, jos puhkisoitettuja. Se nyt on eniten pielessä. Minä ainakin haluan kuulla radiosta myös jotain uutta ja sellaista mitä en ole ennen kuullut. En vain sitä mitä olen kuullut pelkästään jo radiosta useita kertoja ilman, että olen koskaan itse kyseisiä biisejä mistään CD:ltä, netistä tai muualtakaan laittanut soimaan.

Veikkaampa, että tuonkin ohjelman musiikista päättää ihan samat jotka päättävät muustakin Radio Suomen, eli Maunukselan tehtäväksi jää kuin kehittää juonnot kappaleisiin.

Vanhassa kotimaisessa iskelmässäkin kun olisi sellaisia kappaleita, mitä ei ole soitettu koskaan paljoa. Radio Suomessa soittoa saavat vain isoimmat hitit, musiikkityylistä riippumatta. Siksi kanavalle ei oteta koskaan uutta musiikkiakaan ajoissa soittoon, koska ensin pitää saada varmistus onko biisi hitti vai ei.
+Lisää kommentti
Maunuksela nimitettäköön heti Radio Suomen korkeimmaksi musiikista vastaavaksi päälliköksi.
Ilmoita
sama ku kysyis; sininen vai punanen? ajan haaskausta
1 VASTAUS:
Ehdottomasti Sininen jos politiikasta kyse.
+Lisää kommentti
Kaikki joissa Taavi (vaavi) Salmivaara höpöttää ja flirttailee naispuoliselle kolleegalleen...
1 VASTAUS:
Marjo Pirinen on kärttynen akka, aina pahalla päällä... johtuu varmaan Taavi Malmikaarasta.
+Lisää kommentti
Maunukselan ohjelman rinnalle voisi lisätä myös Radio Suomen päivä. Piti korvata asiapitoiset sisällöt laaja-alaisesti. Piti tulla paljon asiaa maakunnista. Ei ole tullut mitään näistä, kuin olemattoman vähän. Mukaan vielä Radio Suomen Aluelähetykset. Pelkkä jatkumo Marko Maunukselan musiikkitunnin jälkeen. Missä alueelliset asiat? No tuleehan alueuutiset kerran tunnissa ja siinä välissä lähinnä soittolistaa.

Heitetään sekaan vielä Toni Laaksosen Lauantai tanssit. Miksi tämäkin ohjelma ja samalta kanvalta? Koska ohjelman musiikkivalinnat eivät eroa juuri lainkaan siitä mitä Radio Suomen soittolista on täynnä. Soitetuimpia vanhoja hittejä uudestaan uudestaan uudestaan...
Ilmoita
Onneksi edes ruotsinmedia haluaa tuoda mielenkiintoisia asioita ja juttuja esille Suomesta. Kiitos tästä Sisuradiolle. Vieläpä Suomenkielellä. Sisuradio on sitä mitä Yle Radio Suomikin voisi parhaillaan halutessaan olla.
1 VASTAUS:
Sisuradio on kyllä journalistista kultaa! Eikä ole musiikin puolellakaan lähdetty mihinkään soittolistahömppään. Jännä että suomalaista musiikkia laajimmin soittaa Ruotsin radion kanava..

Jokunen vuosi sitten kun tulin vanhaksi ja aloin kuuntelemaan Radio Suomea, niin eiköhän siellä samantien tullut joku "päivitys" ja kanava pilattiin teinix-kanavaksi.
Niinpä aloin kuuntelemaan netin kautta Sisuradiota ja myöskin Järviradiosta tulee ajoittain kuunneltavaa ohjelmaa.
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Kun Radio Suomessa juontajana on Juha Blomberg, muuttuvat kaikki ohjelmat Juha Blomberg -showksi. Tähän verrattuna edellä mainittu Maunuksela on miellyttävän itseään korostamaton.
1 VASTAUS:
Onko omahyväisempää radiojuontajaa vielä nähtykään. Mikkelin miehelle on tainnut nousta hattuun.
+Lisää kommentti
Surkein on aamulypsy. Vaikka toi yks noista huonoista lähti niin toinen eli Hautala jäi.
Ilmoita
Surkein. Sitä ei tarvitse edes miettiä, Radio Suomi.
Ilmoita
Radio Suomen päivä ja Ylönen lässyttää. Se on surkein ohjelma.
Ilmoita
Vellu Salminen. Kuiva ja monotoninen ääni. Jutut tylsiä. Musiikki samaa luokkaa.
Ilmoita
Täsmälleen samoja kappaleita kuin eilenkin. Kohta sössöttää Ylönen ja väliin ressun hokemista...se olit aina sinä.....se olit aina sinä....se olit aina sinä....se olit aina sinä....
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Surkein radio-ohjelma?

Nyt haetaan suomen surkeinta radio-ohjelmaa. Mikä on mielestäsi tämän päivän surkein radio-ohjelma suomalaisilta radiokanavilta.

Niistä mitä itse olen kuunnellut tai joutunut kuuntelemaan ylivoimaisesti surkein on Marko Markukselan vai Maunuksela mikälie Radio Suomessa pyörivä paikka auringossa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta