Sateessa

lil girl

Kävelimme kadulla ja olin salaa aina haaveillut seksistä yleisellä paikalla, jossain piilossa. Olit sairaan seksikäs ja naitavan näköinen vesisateen jälkeen. Ja mielessäni liikkui vaan se kuinka voisit tunkea kovan kalusi märkään ja tiukkaan pilluuni. Pysäytin meidät siihen, koska en voinut enää pidätellä itsehillintääni. Olit vähän ujo, joten otin kädestäsi kiinni ja vein sinut aidan taakse metsän kukkulalle. Tulin päällesi ja aloin kiimassa repiä vaatteitasi että näkisin seksikkään kroppasi. Tajusit heti mitä ajoin takaa ja aloit repiä minunkin vaatteitani. Minulla oli vähän kylmä minihameessa, sateella mutta sait minut heti lämpimäksi pistämällä käden stringeihini, ensin vain hieroit mutta sitten aloit tunkemaan sormea sisääni, ensin yhtä sitten kahta ja kolmatta. Huusin siitä ihanasta nautinnosta ja halusin imeä sinut loppuun. Siispä avasin housusi ja nuolaisin pari kertaa terskaasi ja runkkasin huulet kalusi ympärillä. Sitten aloin vaan imeä, enkä tiennyt mitään niin kiihottavaa kun se että huusit samalla kuinka ihanalta se tuntui. Olin ihan kostea. Ja jouduimme hetkeksi lopettamaan koska joku pariskunta käveli ohi, olimme ihan hiljaa. Heti kun ne olivat lähteneet en voinut muuta kun käskeä miestäni painautumaan pilluuni kovaa. Ensin hitaasti ja sitten nopeammin hän nai minua. En voinnut kontrolloida ääntäni koska nautin niin paljon. Otit hiuksistani kiinni ja laitoit sormesi peppuuni. Tiesit että kiihottuisin siitä, ja siinä samassa vaihdoimme anaaliseksiin. Ensin se sattui mutta sitten en voinut muuta kun nauttia, ja huutaa kuinka iso sinulla oli. Kiihotuin itsekkin ajatuksesta että saisit laueta peppuuni. sitten panit vaan kovempaa ja kovempaa kunnes sait, ja minä melkeen heti sen jälkeen kun laitoit sormesi märkään pilluuni. Siinä me makasimme märkinä, vierekkäin sateessa..

2

6059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkää

ja märkää ainakin

• Jos ei muuta

Lisää vaan juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe