Sateessa

lil girl

Kävelimme kadulla ja olin salaa aina haaveillut seksistä yleisellä paikalla, jossain piilossa. Olit sairaan seksikäs ja naitavan näköinen vesisateen jälkeen. Ja mielessäni liikkui vaan se kuinka voisit tunkea kovan kalusi märkään ja tiukkaan pilluuni. Pysäytin meidät siihen, koska en voinut enää pidätellä itsehillintääni. Olit vähän ujo, joten otin kädestäsi kiinni ja vein sinut aidan taakse metsän kukkulalle. Tulin päällesi ja aloin kiimassa repiä vaatteitasi että näkisin seksikkään kroppasi. Tajusit heti mitä ajoin takaa ja aloit repiä minunkin vaatteitani. Minulla oli vähän kylmä minihameessa, sateella mutta sait minut heti lämpimäksi pistämällä käden stringeihini, ensin vain hieroit mutta sitten aloit tunkemaan sormea sisääni, ensin yhtä sitten kahta ja kolmatta. Huusin siitä ihanasta nautinnosta ja halusin imeä sinut loppuun. Siispä avasin housusi ja nuolaisin pari kertaa terskaasi ja runkkasin huulet kalusi ympärillä. Sitten aloin vaan imeä, enkä tiennyt mitään niin kiihottavaa kun se että huusit samalla kuinka ihanalta se tuntui. Olin ihan kostea. Ja jouduimme hetkeksi lopettamaan koska joku pariskunta käveli ohi, olimme ihan hiljaa. Heti kun ne olivat lähteneet en voinut muuta kun käskeä miestäni painautumaan pilluuni kovaa. Ensin hitaasti ja sitten nopeammin hän nai minua. En voinnut kontrolloida ääntäni koska nautin niin paljon. Otit hiuksistani kiinni ja laitoit sormesi peppuuni. Tiesit että kiihottuisin siitä, ja siinä samassa vaihdoimme anaaliseksiin. Ensin se sattui mutta sitten en voinut muuta kun nauttia, ja huutaa kuinka iso sinulla oli. Kiihotuin itsekkin ajatuksesta että saisit laueta peppuuni. sitten panit vaan kovempaa ja kovempaa kunnes sait, ja minä melkeen heti sen jälkeen kun laitoit sormesi märkään pilluuni. Siinä me makasimme märkinä, vierekkäin sateessa..

2

5774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkää

      ja märkää ainakin

      • Jos ei muuta

        Lisää vaan juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe