OnePlus 3T ja OnePlus 3 saivat Nougat-päivityksensä – lupaus piti täpärästi
No niin,joko kyseisen puhelimen omistajat on saanut tuon päivityksen?
Minun 3T puhelimeen ei oo vielä tullut.
Joko se on
10
212
Vastaukset
- tullutsuomeen
Eikö näillä köyhillä oo kenelläkään näitä kunnon puhelimia kun ei kukaan vastaa.
- OnePlus3
OP3 ei ole vielä tullut, mutta ei ole kiirekään.
VPN kautta saisi Saksasta, mutta tietääkseni suositus on, että odottaa omaa päivitystä, jatkossa näin olisi parempi. Luulen, että viikon sisällä tulisi. Ei ole minulle ainakaan vielä tullut päivitystä
- OnePlus3
No latasin sitten Google Playstä operavpn ja Saksasta tuli päivitys ja asentui ilman ongelmia, poistin Cache ja toimii tosi hyvin ainakin näin aluksi ei ongelmia. Vaikka suositellaan, että odottaa omaa OTA päivitystä.
- OnePlus3
Tuli OxygenOS 4.0.1 päivitys OTA:na, Android 7 pelaa tosi hyvin.
- tullutsuomeen
No niin tuli,eipä tuossa nyt kovin ihmeitä muutoksia ollut,jotain hienosäätöö,en ainakaan vielä ole mitään sen ihmeellisempiä juttuja entiseen verrattuna löytänyt.
- tullutsuomeen
Onko siinä sellanen mahollisuus nyt tuossa Nougatissa että pystyy pitämään monta sovellusta auki samaan aikaan,jotain sellasta olin lukevinani jostakin.Mitähän asetuksen kohtaa pitäs säätää että tuo olisi mahdollista,jos se nyt yleensäkkään on mahdollista.
- tullutsuomeen
No eikö nyt kukaan osaa sanoo tuota että miten sen oniajon saa toimimaan.Mitä asetusta pitää ruuvata ja miten.
- tullutsuomeen
Ei tartte enää sanoo miten se tuo kysymyksessä oleva homma pelittää.
Se on helppoo ku heinän teko. - PikkuisenOdotusta
Miksi sitä päivitystä pitää odottaa niin intohimoisesti? Se on luvattu ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan kun puhutaan bugien ja muiden mahdollisten ongelmien korjaamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363131Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata812394Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161868Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941557- 271533
- 771522
- 1091465
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201388Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411381- 801317