PÄIVÄN TREENI

finlandia-hiihtäjä

aloitetaan tämmönen keskustelu, mihin voi laittaa päivittäisiä treenejä muiden ihmeteltäväksi ja vertailtavaksi.

16

2254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finlandia-hiihtäjä

tänään vuorossa pitkä rauhallinen sunnuntaipäivän hiihtolenkki. Luistelutyylillä 60km, aikaa kului 3h55min. Pisin lenkki jonka oon koskaan hiihtänyt. Suksissa hyvä luisto ja baana hyvässä kunnossa. Mukava hiihtää tosin juoma loppui kesken. Hiihtokunto alkaa jo olla melko kohdillaan Finlandia-hiihtoa varten.

• arska

8 km pojan kanssa perinteistä.

• Lenkki

Tänään 10 pertsaa, syke matala, neljä vaatekertaa päällä elikkäs rasvanpolttoa.

• make100

En mä mihkään massa hiihtoon ole menossa, mutta ihan omaksi ilokseni hiihtelen.
        Eilen 32 kilsaa, toissapäivänä 28 km ja tänään ehtoolla tuun vetäseen noin 30 km. Aikaa tohon menee ruuhkasta ja kelistä riippuen noin 100-110 min.
        Eilenkin oli aikamoiset ruuhkat, ukkoo ja akkaa seisoskelee keskellä baannaa ihan kuin jotkut pujottelu kepit.

• vanhalla
        Lenkki kirjoitti:

Tänään 10 pertsaa, syke matala, neljä vaatekertaa päällä elikkäs rasvanpolttoa.

kuin eilen 10 pertsaa, paljon vaatetta..

• Mannnennkovisröökii
        arska kirjoitti:

8 km pojan kanssa perinteistä.

Jesh. Tänää kunnn rteeni, airsoftii hiihtoladulla

• lenkki
        vanhalla kirjoitti:

kuin eilen 10 pertsaa, paljon vaatetta..

Se sama 10 pertsaa neljä vaatekertaa toppaliivi. Syke 115 - 135 = rasvan poltto

• Lyyli

Aloitin harjoittelun Lapin reissua silmällä pitäen .Matkasin 15km.Tuntuuhan se..tästä se lähtee!!!

• Yks hiihtäjä

Joo eilen vetäsin kevyen 80 kilsan iltalenkin aamuisen vähän pidemmän lenkin lisäksi, aikaa kului kolmisen tuntia.

• oho

kyse oli hiihdosta, eikä moottorikelkkailusta!

• make

Käyttäisit sinäkin energiasi johonkin muuhun kuin satujen kaksimiseen, niin ehkäpä jonakin päivänä pystyisit tuonkin sadun toteuttamaan.

• Yks hiihtäjä
        make kirjoitti:

Käyttäisit sinäkin energiasi johonkin muuhun kuin satujen kaksimiseen, niin ehkäpä jonakin päivänä pystyisit tuonkin sadun toteuttamaan.

Taidankin sitten ruveta kirjoittamaan satuja, ei minusta taida sittenkään tulla hiihtäjää kun en pääse 80 kilometriä alle 3 tunnin,voi harmi vaiva ja kiusaus.

• finlandia-hiihtäjä

lepopäivä.

• Hiihtelijä

Tänään tuli 750km täyteen tältä lumikaudelta.
      Enää uupuu 1250km.
      Toivottavasti ei tule pakkaskautta, niin pitäis olla helppo nakki seuraavalle kahdelle kuukaudelle.

• finlandia-hiihtäjä

aamulla 4km kevyt juoksulenkki.
      iltapäivällä 5km testihiihto perinteisellä.
      illalla 1,5h punttisalia.

• finlandia-hiihtäjä

illalla hiihtoa vapaalla 20km suht reipasta vauhtia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe