Se, että poistin sinut joskus facebook-kavereista

ristiriitaistakokyllä

Ei tarkoita sitä, että en haluaisi olla enää tekemisissä. Tahdon edelleen tutustua sinuun. Poistin sinut, koska olin tunnekuohussa ja ärsyynnyin jostain, mitä sanoit. Olen hieman temperamenttinen ihminen. Olet ensimmäinen ihminen, joka saa minut ärsyyntymään ja silti samaan aikaan pidän sinusta.

45

3127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seettäjokupoistaa

      Facebookin kavereista tarkoittaa, että ei halua olla missään tekemisissä.

    • kerrosemeille

      Mitä hän sanoi?

    • mee_kertomaan_suoraan

      Sun pitää sitten kertoa toi sille ihmiselle suoraan henkilökohtasesti, eikä täällä vieraille peeloille.

      • mee_kertomaan_suoraan

        Sen lisäksi voit pyytää sen takaisin face-kaveriksi.


      • mee_kertomaan_suoraan
        mee_kertomaan_suoraan kirjoitti:

        Sen lisäksi voit pyytää sen takaisin face-kaveriksi.

        Yrittää pyytää, jos se suostuu enää.


    • hyväniin

      Haista vee

    • liianmyöhätällaiseen

      Sivusta sanoen, en tajunnut sanallakaan mitä yrität sanoa. Olet poistattanut jonkun kavereista facebookissa ja edelleen tahdot tutustua ihmiseen? Tehän näette naamakkain kuitenkin, eikö niin?

      Jos olisin joku ihminen joka on poistettu jonkun frendeistä niin ilman selityksiä se ei kyllä menis läpi ja ne selitykset pitäis tulla mulle eikä jollekin ikävä-palstalle.

      Minkähänlainen ihmissuhde teillä oikein on?

      • ristiriitaistakokyllä

        Tunnekuohuissa poistin. Olen äkkipikainen. Olen edelleen korvia myöten ihastunut, ja ehkä hän sen älykkäänä ihmisenä minusta edelleen huomaa.


      • liianmyöhätällaiseen
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Tunnekuohuissa poistin. Olen äkkipikainen. Olen edelleen korvia myöten ihastunut, ja ehkä hän sen älykkäänä ihmisenä minusta edelleen huomaa.

        Vaikka se tuolla tosielämässä huomaisikin jotain sinusta päällepäin niin ei se voi kyllä noin päätellä vaikka kuinka älykäs on jos olet poistanut hänet facebook-kavereista.
        Kelaa nyt jos joku tekis sulle tuon saman, miten reagoisit?


      • KerroSiIle
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Tunnekuohuissa poistin. Olen äkkipikainen. Olen edelleen korvia myöten ihastunut, ja ehkä hän sen älykkäänä ihmisenä minusta edelleen huomaa.

        Näette päivittäin?


      • Somenvoitunkeapersee

        Kylläpä somen voima on sitten ihmeellinen ,somen ehdoilla menee liian moni ihminen.


      • ristiriitaistakokyllä
        liianmyöhätällaiseen kirjoitti:

        Vaikka se tuolla tosielämässä huomaisikin jotain sinusta päällepäin niin ei se voi kyllä noin päätellä vaikka kuinka älykäs on jos olet poistanut hänet facebook-kavereista.
        Kelaa nyt jos joku tekis sulle tuon saman, miten reagoisit?

        Eli pitää vain unohtaa koko tyyppi.


      • ristiriitaistakokyllä
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Eli pitää vain unohtaa koko tyyppi.

        Ei nähdä päivittäin, eikä olla muutenkaan nähty aikoihin.


      • liianmyöhätällaiseen
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Ei nähdä päivittäin, eikä olla muutenkaan nähty aikoihin.

        ????!!!!!
        Miten niin ette ole nähneet?
        Mistä ihmeestä se tyyppi voisi sitten päätellä että olet "korvia myöten ihastunut"?

        Puuttuuko tästä tarinasta jotain koska mää en tajua...


      • ÄyäVailla
        liianmyöhätällaiseen kirjoitti:

        ????!!!!!
        Miten niin ette ole nähneet?
        Mistä ihmeestä se tyyppi voisi sitten päätellä että olet "korvia myöten ihastunut"?

        Puuttuuko tästä tarinasta jotain koska mää en tajua...

        Ap ei taida olla kovin älykäs...


      • ristiriitaistakokyllä
        liianmyöhätällaiseen kirjoitti:

        ????!!!!!
        Miten niin ette ole nähneet?
        Mistä ihmeestä se tyyppi voisi sitten päätellä että olet "korvia myöten ihastunut"?

        Puuttuuko tästä tarinasta jotain koska mää en tajua...

        Hän on älykäs. Hän kyllä näkee, lukee minua kuin avointa kirjaa. Viime näkemisestä on aikaa. Useasti ollaan nähty, mutta päivittäin ei olla koskaan nähty. Nyt painun unille.


      • liianmyöhätällaiseen

        Tunnekuohuissa nyt voi tehdä kaikenlaista joten en sanoisi häntä tyhmäksi, mutta ehkä kannattaisi miettiä asiaa sen toisen näkökulmasta.


      • kerrose
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Hän on älykäs. Hän kyllä näkee, lukee minua kuin avointa kirjaa. Viime näkemisestä on aikaa. Useasti ollaan nähty, mutta päivittäin ei olla koskaan nähty. Nyt painun unille.

        Kuinka kauan viime kerrasta on?


      • ristiriitaistakokyllä
        kerrose kirjoitti:

        Kuinka kauan viime kerrasta on?

        Useampi kuukausi, en nyt muista tarkkaan.


      • Itsellänivuosia
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Useampi kuukausi, en nyt muista tarkkaan.

        Ai, harmi.


      • liianmyöhätällaiseen
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Useampi kuukausi, en nyt muista tarkkaan.

        Edelleen ihastunut vaikka kuukausia näkemisestä, toivottavasti ei ole rakkautta.....Jospa hän älyää tai sinä annat hänelle riittävästi vihjettä tunteistasi. Mutta nyt on myöhä eikä asia tänään enää etene. Yötä.


    • En ollut tunnekuohuissa.
      Olit vain, miten sen sanoisi...
      🐑

    • Jjhthllbvh

      Tämä vitun paljastus viimeinki selvensi kaikki elämän mysteerit mulle.

      Kun akka poistaa facebook yståvistä niin se salaa rakastaa.

      Ihanaa helvetti nyt voin jatkaa mut kavereista poistaneiden akkojen lisäahistelua pilluntoivossa ihan irl elämässä.

      Heitelkää saatana kukkia mun tielle kun kävelen ja paljastin teille yhden pyhistä salaisuuksista.

      Lisätkää facebookkiin ahistelunappi jolla jo blokanneisiin akkoihin voin lähettää lisä ahisteluviestejä koska eine sitä tarkottanukkaan oikeesti ne vaa tunnekuohussa teki sen mutta sitte paljasti suoli24 palstalla että haluaa lisäpaskaa.

      Elkää ahistelijat luovuttako ku ahistelkaa vaan vittu.

      • liianmyöhätällaiseen

        Mulle tuli sama mieleen...
        Jos joku muija on poistanut mut kavereista ja en uskalla laittaa sille viestiä enää niin se on mun moka koska muija on oikeesti ihan totaalisen ihastunut muhun.


      • ristiriitaistakokyllä
        liianmyöhätällaiseen kirjoitti:

        Mulle tuli sama mieleen...
        Jos joku muija on poistanut mut kavereista ja en uskalla laittaa sille viestiä enää niin se on mun moka koska muija on oikeesti ihan totaalisen ihastunut muhun.

        Ei ole sinulle aloitukseni, "muija" ei kuulu kaivattuni sanavarastoon.


      • Dkhdjdbdjd

        Ei jumalauta mitä helvetin paskaa


      • liianmyöhätällaiseen
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Ei ole sinulle aloitukseni, "muija" ei kuulu kaivattuni sanavarastoon.

        En tietenkään ole. Mutta mieti sitä henkilöä joka on kaivattusi ja lukisi tän ketjun. Pitäisikö hänen sitten jotenkin tajuta että "ehkä mä uskallan vielä yrittää tutustua häneen vaikka hän poisti mut kavereista".


      • ristiriitaistakokyllä
        liianmyöhätällaiseen kirjoitti:

        En tietenkään ole. Mutta mieti sitä henkilöä joka on kaivattusi ja lukisi tän ketjun. Pitäisikö hänen sitten jotenkin tajuta että "ehkä mä uskallan vielä yrittää tutustua häneen vaikka hän poisti mut kavereista".

        Ei tarvitse tajuta. Mutta jos oikea sattuisi tämän lukemaan, ehkä hän silloin ymmärtäisi minua ja käytöstäni paremmin ja ehkä hän ottaisi minut paremmin vastaan, jos vielä lähestyn häntä. Aika näyttää.


      • Dkhdjdbdbshg

        Ystäväni suoli24ssa antoi vihjeen ettei kavereistapoisto meinannulkaan mitään.


      • liianmyöhätällaiseen
        ristiriitaistakokyllä kirjoitti:

        Ei tarvitse tajuta. Mutta jos oikea sattuisi tämän lukemaan, ehkä hän silloin ymmärtäisi minua ja käytöstäni paremmin ja ehkä hän ottaisi minut paremmin vastaan, jos vielä lähestyn häntä. Aika näyttää.

        Jos joskus lähestyt häntä, mitä se ikinä tarkoittaakaan, niin ehkä hän sitten ymmärtää jos asian niin selität.
        Mutta meille muille tuo kavereista poistaminen on selvä merkki että ei haluta tutustua ja en koskaan laittaisi sellaiselle muijalle viestiä tai yrittäisi itse olla yhteydessä. Sun kaipaajasta en tiedä mitä hän ajattelee tai tuntee sua kohtaan, se kaiketi on sulle arvoitus koska toimit noin.


    • Ei_aloittaja

      Face Book - kavereista pois vain
      kaikki välinpitämättömät.

      Jos ihminen ei osaa syntymäpäivänä onnitella,
      vaikka keskustelee SAMANA PÄIVÄNÄ MESESSÄ
      niin ulos.

      Ystävä ei ole VÄLINPITÄMÄTÖN
      eikä KYLMÄKISKOINEN.

    • Ystävälapsien

      Olette liian tunteellisia eikä Facebookista tarkoita etteikö olisi kaveri.
      Itse poistin kaikki kaverit ja silti olen olen kaikkien kaveri.

    • Tyhmäfacebook

      Facebook ei saa hallita kaveruus suhteita. Siitä on kysymys.

    • Sydänsukat

      Kaveruus on sydämessä ei palvelimissa.

    • Aamuaurinko214

      Eiköhän se ole ohi. On ollut jo kauan aikaa. Et ottanut minua kaveriksi Facebookkiin ja eikä muutenkaan enää nähdä koskaan, vaikka työpaikat olisivat kuinka vierekkäin. Ei se auta, vaikka rakennukset olisivat kuinka vierekkäin jos et ole valmis tai halukas minuun oikeasti tutustumaan. Sen sijaan otit kyllä kaveriksi henkilöitä, joihin luultavasti sinulla ei ole mitään tunteita tai ainakaan heillä ei ole samanlaisia tunteita sinua kohtaan, mikä minusta on aika loukkaavaa. Otat siis kavereiksi henkilöitä, jotka eivät merkitse mitään, mutta heille, jotka merkitsevät esität täysin tunnekylmää ja välinpitämätöntä.

      Käsitän kyllä, että tein ja kirjoitin tunnekuohuissani väärin, mutta mitään muutakaan tapaa ei enää minulla ollut ottaa yhteyttä sinuun tai edes sanoa hyvästejä, koska kaikki mahdollisuudet vietiin pois törkeästi ja kylmästi. Tarkoitukseni ei ollut olla sinulle töykeä, ei todellakaan, käsitit minut varmasti väärin. Oikeasti olen itse se kiusattu uhri enkä kiusaaja.

      Kyllä minultakin löytyy tarvittaessa temperamenttia, vaikka muuten niin rauhallinen olenkin.

      Ihastuin kyllä, pikkasen rakastuinkin ja monta vuotta se on sattunut kovasti sydämeeni. Etenkin se, että kaikki mahdollisuudet vietiin pois niin julmasti. Ehkä joku halusikin satuttaa paljon, viedä matto jalkojen alta? Ehkä kuitenkin kaikella on tarkoituksensa ja oma kohtalonsa. Kantapään kautta, ei kannata sanoa mitään, kertoa kenellekään mitään, kirjoittaa mitään, kateellisia ihmisiä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon. Käsitin kyllä, että se mitä kirjoitin ei ollut kovin kypsää eikä kovin järkevää, mutta silti niin ainut tapa viestittää sinulle, että tämä ei ollut minun valintani, olisin halunnut toisin, olisin halunnut jäädä ja halusin sinun tietävän sen.

      Se, mitä jäi, on kauniit muistot sinusta, mutta koska et halunnut enempää (et ottanut Facebookkiin), niin se oli sitten siinä. Ehkä et ollut tarpeeksi edes kiinnostunut tutustumaan minuun. Sinulle jäi vain ennakkoluulot minusta. Ehkä kohtalo on määrännyt asiat toisin?

      Piristit ja ilahdutit kyllä minun päiviäni ja aina odotin näkeväni sinut, silmäsi ja hymysi heti aamusta:) Muiden mielestä se oli väärin, myös heidän, jotka olet ottanut Facebookkiin. He eivät halunneet antaa minulle, sinulle eikä meille mitään mahdollisuutta tai edes pienen pieniä ilon ja onnen hetkiä jos ei mitään muutakaan, osa kateudesta, osa ennakkoluuloista. Et uskokaan kuinka kateellista, katkeraa ja vahingoniloista ihmistä sieltä löytyy...

      En pidä enää Facebookkia päällä enkä oleile siellä, joten... Kauniita, aamuaurinkoisia työpäiviä sinulle ja paljon rakkautta, kuka sitä ikinä sitten sattuukin sinulle antamaan <3

    • JosVielSaisUnenUusiks

      Mikä itku ja parku täällä nyt jo on Facebookista keskellä yötä!

      Mä en ole Facebookissa ollut moneen vuoteen. "Poistin" siis itseni kaikkien kaverilistani facekavereista kerralla. Nyt sitten varmaan olen ihan kaveriton kun suututin kaikki kerralla lopettaessasi koko facetilini.

      Voi hirveetä! Jotenkin sitä kuitenkin oikeasti läheisiin voi pitää yhteyttä puhelimella ja tapaamalla ihan kasvokkain eikä niistä kukaan itkun ja paru loukkaantuneena että kun menin facetilini nyt poistamaan!

      Facebook ei ole koko elämä. Läheisiin suhteet ei katkea sometilin lakkautukseen jos he todellisia ystäviä oli eikä vain numero koristamassa facetiliä jotta saa esitellä "kavereita" joita ei tunne tai ei ikinä vain näe!

      Muutenkin mitä alemmas itsetuntoni laski sitä vaikeampaa oli olla faces ja käyttääkin sitä johonkin! Esillä olo kävi kiusallisemmaksi! Sehän paljolti onkin toisten elämää stalkkailevien mesta.

      Ne joita muiden elämien stalkkaus ei kiinnosta ja ne joilla alkaa itsellä olla itsetunnon takia vaikeaa ja hankalaa olla itse stalkkaus tyrkyllä ei koko facebookia oikein tarvitse mihinkään joten miksipä siellä siis olisi?

    • Ldyn

      Kiva tietää että haluat viellä tutustua minuun. Minäkin haluan tutustua sinuun viellä.

    • huikauhistusss

      Jos nainen poistaa joko olet todella munannut
      Mies poistaa jos vihaa.Jos vihaa voi tappaa. Älä matele enää sitä.

    • ihanoikeestitaas

      Voi hyvät hyssykät.

      Oletpa poistanut jonkun kavereista tai et niin se ei ole tässä se pääasia vaan se että haluat tutustua häneen koska olet ihastunut.

      Yritä siis tutustua ja yritä selvittää onko hän myös ihastunut.

      En tajua tuota facebookin etikettiä joten en tiedä mitä seuraamuksia tuolla nyt voi olla. Mutta sen mä tiedän että loputtomasti netissä ei kannata leikkiä.

      Ei asioista kannata tehdä liian vaikeita. Päättelin että kyseessä on mies ja sinä olet nainen joten miehen kanssa on parasta olla suora jos se vain on mahdollista.

    • olettekoteinejä

      Näkisin, että sinä olet velvollinen aloitteeseen jos haluat tilanteenne selvittää. Sinähän se olet antanut ymmärtää, ettei seura tai tuttavuus kelpaa.

    • Ihan_vihjeenä_vain

      Kannattaisi kutsua takaisin Facebook-kaveriksi ja laittaa siellä viestiä sekä kertoa asiat mitenkä ne ovat. Täällä aloittajan viesti ei tavoita oikeaa ihmistä. Lisäksi tuo poistaminen Facebook-kavereista on kyllä ihan suora viesti siitä ettet tahdo olla enää tekemisissä.

      Mukavaa keskiviikon alkua.

    • Moni on poistanut mut ja minä olen poistanut monta.Tällä hetkellä olen poistanut itseni sieltä,pakko pitää taukoa.Liian paljon asiantuntijoita neuvomassa asioita miten ne kuuluis tehdä heidän mielestään.

    • Portaillasikerranm

      Sen kun poistat enhän näe sitä. Näin epäilen sun tehneen. Parempi onkin en haluakaan ystäviin kuuluvaksi sellaista joka ei tiedä mitä haluaa. Jatka kuule ihan rauhassa touhuja ei kiinnosta enään. Ainahan esität niin ymmärtäväistä että. Olen nähnyt jo temppuilusi aikaa sitten.

    • näkemys

      Itse en kyllä olisi kiinnostunut tyypistä, joka pikaistuksissaan poistaa fb-kavereista, lapsellisen ja häilyvän oloinen.

    • oppiajoikäkaikki

      Voi ei, tämä voisi periaatteessa sopia minuun vaikka en ole kyllä varma että menikö kaikki aivan noin.
      Tutustuminen katkesi kuin seinään ja mietin mitä väärää olin tehnyt. En kyllä jaksa uskoa että olisin sanonut jotain josta toinen olisi voinut suuttua. Päättelin että häntä ei vain kiinnostanut enempää ja toisaalta eihän kaikkiin tarvitse tutustua. Tunsin tungettelevani hänen elämässään sitä paitsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      271
      3380
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      72
      2153
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1530
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      77
      1398
    5. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1249
    6. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      302
      1242
    7. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      352
      1198
    8. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      56
      1171
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      76
      1111
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      1030
    Aihe