Nelikymppinen estetiikasta pitävä nainen kaipaa kirjekaveria hengellisestä miehestä. Helsingin alueelta. Kirjoitan jos laitat osoitteen..
Uskova mies tositarkoituksella
5
225
Vastaukset
- niinpä1
mari, oot kaukaa muuten kävis...
- uskova1
muuten, mikä on "uskova" minä olen ev.lut. ja uskon JUMALAAN. Eli kerroppa mikä on uskova? niin, kuin äitini sanoi jokaisella on oma usko!!!!!! ja siihen pitää luottaa. Kerro nyt se usko?
- marelll
Jeesukseen uskovaa kristittyä etsin siis. Eihän kristittykään aina ole hyvä ihminen, mutta yhteinen usko on tärkeää. Sinulle joka mailman menoa ihmettelet.
Islam pahuus jyllää, se vain vahvistaa kristityn uskoa. Lopunajat.
- niinkaitpitäätaiee
..ja onko usko uskonasia, kun maailmalla tapahtuu vaikka mitä, jos sanon suoraan niin j...no en sano, mut, ed. mainitun uskoonnon henkilö uhkasi tappa mut. kun tein hänelle töissä "väärän" päätöksen..et se siitä uskosta, mutta ja islam "pommit" " vyötäisillä" kulokoovat allahn,, alhan. huutaavat, ja räjjättäävät ihmisiä....JUMALA heitä auttakoon.
- Taattua_on_että
et löydä krjeystävää kun kerran et laittanut e-mailosoitettasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104