Romanttinen ruokapaikka Riikassa

Jone69

Osaatteko sanoa vanhassa kaupungissa olevaa romanttista siistiä ruokapaikkaa, jossa olisi hyvät puitteet romanttisiin hetkiin ja hyvää ruokaakin :o)

3

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokailija

että Riikassa ruokapaikoissa syödään ja romanttiset hetket vietetään hotellissa. Kannattaa kokeilla.

• Käyn usein

Moi!

Ainkin itse olen romanttisella illallisella käynyt kynttilän valossa Otto Schwarzissa (Hotel De Romen yläkerrassa) Varaa ikkunapöytä. Ruoka ja palvelu erinomaista.

Toinen missän on käyty on Vincents jossa ruoka on erinomaista ja palvelu kohdallaan. Ei tosin ihan vanhassa kaupungissa.

• Jonesy69

Matka nyt tehty ja tyttöystävini kanssa löydettiin ainakin 2 kivaa ruokapaikkaa...
        olihan siellä tarjontaa paljonkin...
        Elämäni paras kokemus intialaisesta ravintolasta oli paikka nimeltä Indian Raja, osoite vecpilsetas iela 3. Kellariravintola, jossa todella romanttiset puitteet ja ystävällinen kohtelias tarjoilija. Ravintola on suht lähellä Stockmannin tavarataloa.
        Toinen huippupaikka oli uudenkaupungin puolella nimetlä El Charlitos, jossa tex mex tyyppistä ruokaa, todella kiva tyylikäs paikka, joka saanut arvostusta alan julkaisuissa. Tyylikäs paikka, mutta kuitenkin myös kohtuuhintainen ja hyvät puitteet pariskunnille...täällä myös tarjoilija viimeisen päälle kohtelias ja ennenkaikkea hyvää ruokaa. Osoite 38/40 Blaumana iela.
        Lisää hyviä ruokapaikkoja Riga guide lehdessä...
        ja niitähän riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1477
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1411
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1018
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      811
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      794
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      84
      593
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe