Mitä kysytään? Kauanko kestää? Onko läsnäolo pakollinen? Yhdistetäänkö tapauksia? Vai onko jokaisen lainan ulosotto erillinen oikeusprosessi? Täytyykö tomittaa selvityksiä?
Minkälainen ulosotto oikeudenkäynti
6
215
Vastaukset
- Tyhjänpäiväistä
Ei siellä mitään tapahdu, eikä sinne tarvitse edes mennä jos ei halua. Mitään ei yhdistellä. Minulla on ollut 30 kutsua veloistani vastaavanlaisiin tilaisuuksiin ja missään niissä en ole ollut. Velat ovat menneet sitten UO:hon ja se siitä.
- KaaLepPi__
Ilmeisesti jopa parempi kun ei mene paikalle ollenkaan :=0
Miksi ei menisi? Toki jos ei piittaa pätkääkään asioistaan... pistetään vaan pää piiloon ja toivotaann parasta.
Itse menin kun eka tuli. Ja se ei ole mikään oikeudenkäynti mikäli aloittaja tarkoittaa Ulosottoselvitystä. Siellä sovitte uo-miehen kanssa miten velkaa aletaan hoitamaan. Yleisin on että palkasta 1/3. Omaisuudet yms selvitellään myös.
Usein velallinen on uo-viranomaisen silmissä pelkkä nimi mutta kun on tavattu kasvotusten niin kenties uo-viranomainen suhtautuu tällaisen henkilöön eri tavalla, positiivisessa merkityksessä... myöntyväisenpi vapaakuukausiin jne.- akakakkaka
Paskan vitut mitään merkitystä tuskin tuolla on menetkö sinne vai et. Itse soitin ekan uo:sta tulleen lapun saapuessa sinne. Uo-mies sanoi asiaa kysyessäni, että turhaan tänne tulet voimme nyt jutella puhelimessa, että eipä sillä mitään väliä saavutko paikalle. Ja, että he kyllä saavat ihan selville kyllä vero,ym,muista tiedoista jos jotain unohtuu kysyä. Työpaikan kysyi ja onko jotain omaisuutta. Siinäpä se oli ja puhelu kesti tyyliin sen 10min. Että epäilempä kovasti olevan mitään merkitystä, olisiko itse mennyt paikalle. Uo-mieskin vaihtunut naiseksi tässä kahden vuoden aikana.
Onhan noita uo-viranomaisia erilaisia... oma selvitys kesti kyllä kauemmin koska noiden perusjuttujen lisäksi juteltiin muustakin. Mutta kukin tyylillään, itselle ei ollut suurikaan vaiva mennä tapaamaan.
- mitätarkoitat
Mitähän tarkoitat tuolla ulosotto-oikeudenkäynnillä? Sellaista ei kyllä olekaan... tarkoitatko ulosottoselvitystä uo-virastossa? Vai sitä käräjäoikeusprosessia, jossa sinulle annetaan se velkomustuomio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926