Minkälainen ulosotto oikeudenkäynti

On_

Mitä kysytään? Kauanko kestää? Onko läsnäolo pakollinen? Yhdistetäänkö tapauksia? Vai onko jokaisen lainan ulosotto erillinen oikeusprosessi? Täytyykö tomittaa selvityksiä?

6

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhjänpäiväistä

Ei siellä mitään tapahdu, eikä sinne tarvitse edes mennä jos ei halua. Mitään ei yhdistellä. Minulla on ollut 30 kutsua veloistani vastaavanlaisiin tilaisuuksiin ja missään niissä en ole ollut. Velat ovat menneet sitten UO:hon ja se siitä.

• KaaLepPi__

Ilmeisesti jopa parempi kun ei mene paikalle ollenkaan :=0

• Miksi ei menisi? Toki jos ei piittaa pätkääkään asioistaan... pistetään vaan pää piiloon ja toivotaann parasta.
      Itse menin kun eka tuli. Ja se ei ole mikään oikeudenkäynti mikäli aloittaja tarkoittaa Ulosottoselvitystä. Siellä sovitte uo-miehen kanssa miten velkaa aletaan hoitamaan. Yleisin on että palkasta 1/3. Omaisuudet yms selvitellään myös.
      Usein velallinen on uo-viranomaisen silmissä pelkkä nimi mutta kun on tavattu kasvotusten niin kenties uo-viranomainen suhtautuu tällaisen henkilöön eri tavalla, positiivisessa merkityksessä... myöntyväisenpi vapaakuukausiin jne.

• akakakkaka

Paskan vitut mitään merkitystä tuskin tuolla on menetkö sinne vai et. Itse soitin ekan uo:sta tulleen lapun saapuessa sinne. Uo-mies sanoi asiaa kysyessäni, että turhaan tänne tulet voimme nyt jutella puhelimessa, että eipä sillä mitään väliä saavutko paikalle. Ja, että he kyllä saavat ihan selville kyllä vero,ym,muista tiedoista jos jotain unohtuu kysyä. Työpaikan kysyi ja onko jotain omaisuutta. Siinäpä se oli ja puhelu kesti tyyliin sen 10min. Että epäilempä kovasti olevan mitään merkitystä, olisiko itse mennyt paikalle. Uo-mieskin vaihtunut naiseksi tässä kahden vuoden aikana.

• Onhan noita uo-viranomaisia erilaisia... oma selvitys kesti kyllä kauemmin koska noiden perusjuttujen lisäksi juteltiin muustakin. Mutta kukin tyylillään, itselle ei ollut suurikaan vaiva mennä tapaamaan.

• mitätarkoitat

Mitähän tarkoitat tuolla ulosotto-oikeudenkäynnillä? Sellaista ei kyllä olekaan... tarkoitatko ulosottoselvitystä uo-virastossa? Vai sitä käräjäoikeusprosessia, jossa sinulle annetaan se velkomustuomio?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3450
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3063
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2952
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2813
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2618
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2608
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe