olisiko kenelläkään tietoo , miten saisin siirrettyä pokemon pelin uuteen puhelimeen..siten, että säilyis jo kerätyt pokemonit..jos koitan ladata pelin niin se aloittaa tekeen uutta käyttäjää
pokemon go pelin siirto uuteen puhelimeen
3
5410
Vastaukset
- Teme727
Ootko saanut ongelman ratkaistua? Mulla nyt sama ongelma lasten puhelimien kanssa.
- pokemonpelaaja
Kirjautukaa google playn kautta sinne, sitten vaa toisella puhelimella sama juttu, ainaki itellä toimi
- Anonyymi
Hei, eli silloin säilyy pokomen tili vaikka pelin poistaisi puhelimesta jos on kirjautunut Googlen kautta? Itsellä hävisi parit tehtävät ja tarvitsisin vastauksen vielä täältä ennenkuin uskallan poistaa pelin ja ladata uudelleen. En haluasi menettää Reshirameja, gourdoneja mewtwota ja kumppaneita. Hävisi juuri se tehtävä missä lopussa pääsee haastamaan raketti liigan johtajan ja saa mahdollisuuden napata Legendaarisen Entei pokemonin. Joku sanoi jossain ettei tili poistu eli pokemonit ja levelit säilyy mutta en oo uskaltanu vielä kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597