NAISILLE

Lonely Planet

Arvatkaa vituttaako, kun olet jossain ulkomailla ja juttelet paikallisten kanssa, ja ainoa asia mitä paikallinen jäbä osaa sanoa Suomesta on että suomalaisilta naisilta saa helposti? Arvatkaa vituttaako? On käynyt mm. Italiassa, Hollannissa ja Unkarissa. Oletteko tyytyväisiä häh?!

16

2691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo paskanjauhanta

      Miten ihmeessä jollakin voi niin hirveästi vaikuttaa toisten moraali tai sen oletettu puute. So what!!!!!!!Mitä ihmeen moraalinvartijoita täälläkin hihhuloi.

      Ja mitä tekin jossain ulkomailla muka kenenkään paikallisen kanssa juttelette, paskapuhetta. Syötte siellä lihapullia, jupistette toisten suomalaisten kanssa ja juotte kaljaa. Suomessakin vaan valitatte tyhjää, kuka teitä ulkomailla jaksais kuunnella, ei ainakaan paikalliset.

      Matkusta joskus sitä Joensuuta etelämmäs ja hanki elämä. Vittu tuommoset tyhjän piipittäjä pellet alkaa ottaa aivoon!

      • Lonely Planet

        Vittu kun oon opiskellut ja tehnyt duunia monessa Euroopan maassa, mitään paskanjauhamista ei oo. Baarissa kun juttelee paikallisten miesten kanssa, niin hyvin usein tulee ilmi tuo ajatus suomalaisista naisista. Sinähän se olet, joka et paikallisista kulttuureista mitään ymmärrä. Jos ymmärtäisit, niin ymmärtäisit samalla ulkomaisten miesten motiivit kun ne liehittelee sua. Mutta ethän edes voi tietää, jos olet nainen. Eihän ne naisille sano, että suomalaiset naiset on helppoja, naisille ne juttelee sokerisia jotta irtoo seksiä.


      • taas tätä
        Lonely Planet kirjoitti:

        Vittu kun oon opiskellut ja tehnyt duunia monessa Euroopan maassa, mitään paskanjauhamista ei oo. Baarissa kun juttelee paikallisten miesten kanssa, niin hyvin usein tulee ilmi tuo ajatus suomalaisista naisista. Sinähän se olet, joka et paikallisista kulttuureista mitään ymmärrä. Jos ymmärtäisit, niin ymmärtäisit samalla ulkomaisten miesten motiivit kun ne liehittelee sua. Mutta ethän edes voi tietää, jos olet nainen. Eihän ne naisille sano, että suomalaiset naiset on helppoja, naisille ne juttelee sokerisia jotta irtoo seksiä.

        Kyllä olet varsinainen neropatti. Ihan samalla lailla mua miehet liehittelee suomessakin. Mikähän motiivi niillä on? Ettei vaan olis seksiä vailla?

        Ja jos sä oisit jossain ulkomailla asustellut niin et varmasti olis täällä lässyttämässä tätä ikuista rasistista paskaa. Oisit ehkä oppinut että suomalaisten naisten seksielämä ei ole maailmassa niitä tärkeimpiä asioita.


      • Lonely Planet
        taas tätä kirjoitti:

        Kyllä olet varsinainen neropatti. Ihan samalla lailla mua miehet liehittelee suomessakin. Mikähän motiivi niillä on? Ettei vaan olis seksiä vailla?

        Ja jos sä oisit jossain ulkomailla asustellut niin et varmasti olis täällä lässyttämässä tätä ikuista rasistista paskaa. Oisit ehkä oppinut että suomalaisten naisten seksielämä ei ole maailmassa niitä tärkeimpiä asioita.

        Olen asunut monessakin maassa Euroopassa, anonymiteetin takia en niitä ala paljastamaan. Ihan sama uskotko vai et, että olen asunut.

        Jos haluatte elää mielikuvitusmaailmassa, niin ihan vapaasti. Itseään siinä vain vahingoittaa jos ei ole itselleen rehellinen. Lainaanpa tähän loppuun viimeisimmän kuulemani kommentin suomalaisista naisista. Joka kerta kun näitä kuulee, vituttaa yhtä paljon. Tekisi mieli vetää tyyppiä turpaan samantien, mutta ei sittenkään, sillä sehän on vain totuus. Viimekertainen sanoja oli hollantilainen mies, kohtuullisessa kännissä:

        "Oh you are from Finland... yeah I know Finland its near Sweden. Some girls little bit plump girls come here from your country and try to find man.. they are quite easy, finnish girls i think"


      • juntti
        taas tätä kirjoitti:

        Kyllä olet varsinainen neropatti. Ihan samalla lailla mua miehet liehittelee suomessakin. Mikähän motiivi niillä on? Ettei vaan olis seksiä vailla?

        Ja jos sä oisit jossain ulkomailla asustellut niin et varmasti olis täällä lässyttämässä tätä ikuista rasistista paskaa. Oisit ehkä oppinut että suomalaisten naisten seksielämä ei ole maailmassa niitä tärkeimpiä asioita.

        Planetin kanssa samaa mieltä. Et sinä ymmärrä vittuakaan Etelä-Euroopan sovinistikulttuureista jos sinusta se, että suomalaiset miehet syystä häpeävät sinunlaisiasi, on moraalinvartioimista. Ja tuo rasismin vetäminen taas tähänkin on rimanalitus. Itse olen kuullut samanlaisia turinoita esim. pisamanaama-hörökorva irlantilaisilta, jotka olivat juuri tulleet Suomeen vaihto-oppilaaksi. Ja Joensuun varalta; minä asun ja joudun kuuntelemaan noita juttuja Espanjassa.


      • tuskanne!
        juntti kirjoitti:

        Planetin kanssa samaa mieltä. Et sinä ymmärrä vittuakaan Etelä-Euroopan sovinistikulttuureista jos sinusta se, että suomalaiset miehet syystä häpeävät sinunlaisiasi, on moraalinvartioimista. Ja tuo rasismin vetäminen taas tähänkin on rimanalitus. Itse olen kuullut samanlaisia turinoita esim. pisamanaama-hörökorva irlantilaisilta, jotka olivat juuri tulleet Suomeen vaihto-oppilaaksi. Ja Joensuun varalta; minä asun ja joudun kuuntelemaan noita juttuja Espanjassa.

        Teillä on varmaan ihan elämä pilalla moisen asian takia. Kamalaa mitä tuskaa mahdatte tuntea ja valtavaa häpeää. En voi edes kuvitella. Pitäisikö teidän alkaa kertomaan kaikille ulkomaan ystävillenne että olette kotoisin vaikka Saudi-Arabiasta? Tai edes Ruotsista tai Englannista jossa naiset ovat melkoisia siveydensipuleita?

        On teillä kyllä vaikeaa kun tämän asian kanssa joudutte painiskelemaan melkein päivittäin. Ja vielä kun muut eivät tunne ymmärtävän! Onneksi on edes tämä palsta josta löydätte kaltaisianne ja voitte yhdessä purkaa tuntojanne. Tietysti voisitte ajatella myös psykoterapiaa, jossa asiaa käytäisiin läpi ammattiauttajan kanssa ja pikku askelin etenette kohti helpompaa elämää. Sinne missä naisten tekemiset eivät voi teitä satuttaa ja elämä hymyilee taas. Tsemppiä!!!


      • Ninja
        Lonely Planet kirjoitti:

        Olen asunut monessakin maassa Euroopassa, anonymiteetin takia en niitä ala paljastamaan. Ihan sama uskotko vai et, että olen asunut.

        Jos haluatte elää mielikuvitusmaailmassa, niin ihan vapaasti. Itseään siinä vain vahingoittaa jos ei ole itselleen rehellinen. Lainaanpa tähän loppuun viimeisimmän kuulemani kommentin suomalaisista naisista. Joka kerta kun näitä kuulee, vituttaa yhtä paljon. Tekisi mieli vetää tyyppiä turpaan samantien, mutta ei sittenkään, sillä sehän on vain totuus. Viimekertainen sanoja oli hollantilainen mies, kohtuullisessa kännissä:

        "Oh you are from Finland... yeah I know Finland its near Sweden. Some girls little bit plump girls come here from your country and try to find man.. they are quite easy, finnish girls i think"

        ...Että saadaan miestä! Eikö tässä tasavertaisuuden maassa hyväksytä edes sitä, että nainen saa halutessaan yhtä paljon seksiä,kuin mies.Kotimaassa tai ulkomailla.Kuka on vihainen ja miksi?
        Kannattaisi ennemmin olla huolestunut esim.Tv:n väkivaltaohjelmista- ja miettiä miten ne vaikuttavat lapsiimme.
        Miehethän usein 'kehuskelevat' seksikokemuksillaan.Joskus naisetkin.
        Ei se mitään uutta ole.Hyvä,että kysyntä ja tarjonta kohtaavat!
        Jokainen normaaliälyinen ihminen käyttää satunnaisessa suhteessa kondomia kotimaassa tai ulkomailla.Aina tietysti löytyy niitä kännisiä poikkeuksiakin- sekä miehistä, että naisista.
        Eiköhän meitä pohjoismaalaisia naisia pidetä seksuaalisesti vapaamielisinä rajojemme ulkopuolella.Onhan se hyvä,että Suomikaan ei ole tunnettu vain Nokian laadukkaista matkapuhelimista!


      • hah
        tuskanne! kirjoitti:

        Teillä on varmaan ihan elämä pilalla moisen asian takia. Kamalaa mitä tuskaa mahdatte tuntea ja valtavaa häpeää. En voi edes kuvitella. Pitäisikö teidän alkaa kertomaan kaikille ulkomaan ystävillenne että olette kotoisin vaikka Saudi-Arabiasta? Tai edes Ruotsista tai Englannista jossa naiset ovat melkoisia siveydensipuleita?

        On teillä kyllä vaikeaa kun tämän asian kanssa joudutte painiskelemaan melkein päivittäin. Ja vielä kun muut eivät tunne ymmärtävän! Onneksi on edes tämä palsta josta löydätte kaltaisianne ja voitte yhdessä purkaa tuntojanne. Tietysti voisitte ajatella myös psykoterapiaa, jossa asiaa käytäisiin läpi ammattiauttajan kanssa ja pikku askelin etenette kohti helpompaa elämää. Sinne missä naisten tekemiset eivät voi teitä satuttaa ja elämä hymyilee taas. Tsemppiä!!!

        Kannatan tätä ehdotusta.


      • Tapola
        taas tätä kirjoitti:

        Kyllä olet varsinainen neropatti. Ihan samalla lailla mua miehet liehittelee suomessakin. Mikähän motiivi niillä on? Ettei vaan olis seksiä vailla?

        Ja jos sä oisit jossain ulkomailla asustellut niin et varmasti olis täällä lässyttämässä tätä ikuista rasistista paskaa. Oisit ehkä oppinut että suomalaisten naisten seksielämä ei ole maailmassa niitä tärkeimpiä asioita.

        Annatko jokaiselle vastaantulijalle, jolla heiluu jalkojen välissä musta makkara?


    • pepper

      eiks se nyt oo oikeestaan ihan jees juttu, että suomalaiset naiset harrastaa hyväntekeväisyyttä sekä kotimaassa että maailmalla 'antamalla' miehille:D seksi on kuitenkin vaan seksiä ja jos joku antaa niin joku myös saa...relatkaa nyt hyvät ihmiset ja nauttikaa elämästä!

    • sisar

      Itse olen paljon matkustellut eri maissa, enkä koskaan ole moista lausetta kuullut. Toki ehdotuksia tullut, mutta niihän niitä tulee täällä kotimaassakin, tuntuu että Suomessa niitä tulee enempi kuin ulkomailla.
      Voihan se olla siitäkin kiinni miten itse ns esiintyy tilanteissa??!!!
      Enempikin olen kuullut miten meitä suomailaisia kehutaan, miten reilua ja mukavaa kansaa olemme, kun taas esim venäläisiä paikalliset useissa maissa haukkuu eivätkä tykkää ko kansasta/turisteista lainkaan.
      Tässä siis minun matkailukokemukset.

    • hole

      oikeassa olet, miehet puhuvat panojuttuja keskenään eri kansallisuuksista huolimatta muutaman kaljan jälkeen. Mä kerron heille aina kuinka estottomia suomalaiset naiset on ja sanon monen heistä pitävän anaaliseksistä. Eli tulevaisuudessa moni saa B-rappuunkin.
      Mainitsen kohteliaana miehen senkin että kumia kannattaa käyttää sillä irtosuhteiden määrästä johtuen tauteja on paljon liikkeellä.

    • just silleen

      niin ja suomalaiset miehet oikeen maksaakin sutturoille että niille annetaan. mennään oikeen porukalla ja laitetaan kunnolla rahaa tuulemaan

    • neitsyt

      sinua vituttaa ko suomalaiset naiset on kyllästyny tuommossiin kusipäihinkö sie,, joten totta kai puutteessa olevat naiset ottaa heti parempaa ko saavat..
      pakkohan naistenki on välillä saaha nauttia seksistä!

    • fabiooo

      siellä melki joka suomalainen muija jakaa itteensä mut sit suomes on ihan eri juttu kuinka antaa. kai siinä on joku psykologinen "kukaan ei näe/kukaan ei tiedä" juttu eksotiikan lisäks viä kun kaukana suomesta tuikituntemattomalle antaa.suomessa pelkäävät varmaan että saavat huonon panon maineen tms. jos seuralainen onkin jokin tutuntutun tuttu.ymmärtäisin hyvin jos naiset ei kiinnostuisi minusta jos minulla olisi lähes naisia halveksuva kulttuuriasenne ja naiset olis mulle lähes pelkkää materiaalia(pinnallisestihan se ei heti näy,eihän ne seksiä saa räkimällä naisia naamaan).mutta ei. nää naiset haluu just tän kaltasten miesten luo mennä ja jakaa niille vielä helpommin kun suomalaisille. jokainen saa tehdä mitä tahtoo. mutta ihmettelen vaan.ite en huolis naista joka on käyny horottamassa kebabkastiketta poskeen.mutta sekin on mun valinta ja jokainen saa valita mitä haluaa.onneks itellä naisia riittää,on varaa karsia nää mullahien säkintyhjennysvälineet pois.

      • huoh.

        Kun ei kotomaasta kebabaa saada niin pitää lähteä hakemaan sitä Turkista, missä kauniin naisen kriteereiksi riittävät siniset silmät ja vaaleat hiukset - muuten ihan sama millainen persenaama naikkonen on kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe