Minkä kokoisia häkkejä teidän marsuillanne on? Mitä virikkeitä siellä on, jos on?
Marsun häkki
5
216
Vastaukset
- Juulia12
Hei, meillä marsujen häkki 140/60cm.
Kolmen marsun häkki. Virikkeinä on erilaisia tunneleita ja jyrsimiseen tarkoitettuja "puita". - eläintenystävä
Marsu vaatii ympäristöltään vaihtelua tylsyyden poissa pitämiseksi. Lemmikin tarpeet voidaan täyttää hankkimalla riittävän suuri häkki, johon rakennetaan toinen taso, riippumatto, makuunurkkauksia, jyrsittäviä puuesineitä, liikuteltavia väliseiniä, ikkunoita, putkia ja siltoja.
Marsun motivointiin tarkoitettu esine tai rakennelma on hyvä silloin kun:
- Sitä voi jyrsiä tai sen sisällä on joku helposti saatava herkku
- Sen päälle tai ylitse voi hypätä
- Sen lävitse tai sisään voi pujahtaa
- Se on pehmeä tai lämmin ottaa pienet nokoset
- Sen ympäri voi juosta ympyrää tai yksinkertaisen reitin - taider
Marsut eivät ole kovia kiipeilemään, joten pohjapinta-ala on korkeutta tärkeämpää. Suositeltavaa on hankkia kahdelle marsulle vähintään 100×50 cm häkki. Suurempaan häkkiin mahtuu monipuolisemmin virikkeitä.
- liianpieni
Suositus on itseasiassa vähintään 120cm häkki. 100cm on jumalattoman pieni kahdelle marsulle.
- Anonyymi
Mun marsujen häkki on 120cm x 45cm, mut ne saa olla suurimman osan päivästä 200cm x 200cm aitauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146