ilmoittakaa nyt hyvät ihmiset susi havainnoista missä ja koska.myös täällä. kaikki ei ole facebuukissa.siis järvikyläntiellä nähty eilen satoveräjä ja kivimaan risteyksen välissä ensin 1 ja tohmaajan kuluttua 2.
susia järvikylässä
19
1272
Vastaukset
- veliponte
Sama hukka Järvikylänahteessa luulin ensin koiraksi. Kahdeksan jälkeen iltasella.
- sussiunakkoo
Nyt hukka perii
- Ohodaani
Mitä sit?! Sudet kuuluvat Suomen luontoon.
- vainooj
En todellakaan ilmottaisi, jos näkisin suden. Heti sen perään olisitte lähdössä pyssyt tanassa :(.......
- Antaavaan
Luontokappaleiden olla rauhassa.
- Sepesusinen
Leistilässä veli ponteva juoksi isonpahansuden perässä muna pystyssä,oli aikamoinen näky.huusi mennessää et ei ehtiny pyssyä ottamaan savimajasta niin koitan tällä omal saparol survasta sen tainnoksiin.tämä tapahtui tänä aamuna kello 10.00
- öyhöyh
Mitään susia ollu. Käykää specsaversillä niin näette oikein :D
- Huita
Peugeot = susi jo syntyessään
- tömpsiswwe
Se oli Skoda = susi jo syntyessään :D
- vihtazzmuna
Voi susivekkulia varois ees tätä munaerkkiä sanos helamaanherra
- Buenosusi
Munaerkki :) se on ampunut jo yhren koeran kun luuli sureksi. Sitä saa tosiaan varoa!!!
Jes. hyvä. nyt se on ammuttu. Älkää vain kukan olko nähnyt eikä kuullut mitää.
- niitä-sattuu
Oletteko varma ettei susi ollut masentunut ja epätoivoinen ja ampunut itseään, eli tehnyt itsemurhaa?
- Paikalla_ollut
Miksi kukaan ei kerro totuutta.
Susi oli ammuttu/haavoitettu jo aiemmin päivällä. Tämä haavoitettu eläin kulki vielä usean kilometrin reikä mahassa.
On erittäin edesvastuutonta jättää heitteille eläin jota on haavoitettu.
Susi ei normaalioloissa ole häiriöksi / vaaraksi ihmisille.
Haavoitettuna mikä tahansa eläin puolustautuu ja voi käydä päälle.
Vastaavissa tilanteissa viranomaiset on tehnyt vaaratiedotteen haavoitetun eläimen liikkeistä, mutta tässä tapauksessa susi kulki haavoitettuna pitkin Järvikylää.
Aivan käsittämätöntä !!!- koiranomistaja
voi tätä ilon ja riemun päivää ,että on susi hegetön.
- morjens-ituhemmot
Muuan ropelikorva ajoi kauriin päälle autolla ja jätti kitumaan? Mitä eroa on kauriin ja suden kärsimyksillä ituhipit! Aivan käsittämätöntä huolimattomuutta!
- Takaisinkouluun
Susi hegetön hohohoho, koiranomistaja taitaa olla ekaluokalla vielä :)
- Erkka665
Salametsästäjästä tietoa??
- Kaupunkihemmo
Vihjeitä satelee ihan hyvin, pari kyttäyspaikkaa lähellä... joku paikallinen metsästäjä melko varmana? Aika syntiä harteillaan kantaa, paljastuu ennemmin tai myöhemmi. Alfauros saatto olla, kun vanhempi uros susi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634