susia järvikylässä

liikennep

ilmoittakaa nyt hyvät ihmiset susi havainnoista missä ja koska.myös täällä. kaikki ei ole facebuukissa.siis järvikyläntiellä nähty eilen satoveräjä ja kivimaan risteyksen välissä ensin 1 ja tohmaajan kuluttua 2.

19

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veliponte

      Sama hukka Järvikylänahteessa luulin ensin koiraksi. Kahdeksan jälkeen iltasella.

      • sussiunakkoo

        Nyt hukka perii


    • Ohodaani

      Mitä sit?! Sudet kuuluvat Suomen luontoon.

    • vainooj

      En todellakaan ilmottaisi, jos näkisin suden. Heti sen perään olisitte lähdössä pyssyt tanassa :(.......

      • Antaavaan

        Luontokappaleiden olla rauhassa.


      • Sepesusinen

        Leistilässä veli ponteva juoksi isonpahansuden perässä muna pystyssä,oli aikamoinen näky.huusi mennessää et ei ehtiny pyssyä ottamaan savimajasta niin koitan tällä omal saparol survasta sen tainnoksiin.tämä tapahtui tänä aamuna kello 10.00


    • öyhöyh

      Mitään susia ollu. Käykää specsaversillä niin näette oikein :D

    • Huita

      Peugeot = susi jo syntyessään

      • tömpsiswwe

        Se oli Skoda = susi jo syntyessään :D


    • vihtazzmuna

      Voi susivekkulia varois ees tätä munaerkkiä sanos helamaanherra

    • Buenosusi

      Munaerkki :) se on ampunut jo yhren koeran kun luuli sureksi. Sitä saa tosiaan varoa!!!

    • Jes. hyvä. nyt se on ammuttu. Älkää vain kukan olko nähnyt eikä kuullut mitää.

    • niitä-sattuu

      Oletteko varma ettei susi ollut masentunut ja epätoivoinen ja ampunut itseään, eli tehnyt itsemurhaa?

    • Paikalla_ollut

      Miksi kukaan ei kerro totuutta.
      Susi oli ammuttu/haavoitettu jo aiemmin päivällä. Tämä haavoitettu eläin kulki vielä usean kilometrin reikä mahassa.

      On erittäin edesvastuutonta jättää heitteille eläin jota on haavoitettu.

      Susi ei normaalioloissa ole häiriöksi / vaaraksi ihmisille.
      Haavoitettuna mikä tahansa eläin puolustautuu ja voi käydä päälle.

      Vastaavissa tilanteissa viranomaiset on tehnyt vaaratiedotteen haavoitetun eläimen liikkeistä, mutta tässä tapauksessa susi kulki haavoitettuna pitkin Järvikylää.

      Aivan käsittämätöntä !!!

      • koiranomistaja

        voi tätä ilon ja riemun päivää ,että on susi hegetön.


    • morjens-ituhemmot

      Muuan ropelikorva ajoi kauriin päälle autolla ja jätti kitumaan? Mitä eroa on kauriin ja suden kärsimyksillä ituhipit! Aivan käsittämätöntä huolimattomuutta!

    • Takaisinkouluun

      Susi hegetön hohohoho, koiranomistaja taitaa olla ekaluokalla vielä :)

    • Erkka665

      Salametsästäjästä tietoa??

    • Kaupunkihemmo

      Vihjeitä satelee ihan hyvin, pari kyttäyspaikkaa lähellä... joku paikallinen metsästäjä melko varmana? Aika syntiä harteillaan kantaa, paljastuu ennemmin tai myöhemmi. Alfauros saatto olla, kun vanhempi uros susi...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe