Minulla oli lääkäriltä 10x12 tabletin sildenafil50mg resepti joka loppui noin 11 kk kuluttua, reseptin uusinnassa lääkäri kysyi että meneekö niitä noin paljon. En minä noin 10 per kuukausi tahtia itse osannut paljona ajatella.
Jäi tuo vaivaamaan että minkähän verran sitten muilla menee ja onko kyselyitä tullut ?
Sildenafilin tarve vuodessa ?
orionia
3
353
Vastaukset
- qewrtyui
No tuohan on täysin yksilöllistä. Joillain on seksiä lauantaisin saunan jälkeen, toisilla taas pari-kolme kertaa päivässä... eikä tuo kymmenen kertaa kuukaudessa ole todellakaan mikään "paljon". Keskimäärin kolmen päivän välein... oikeastaan aika harvoin.
- qwertyuiodsfgh
Haluan suositella sinulle ongelmiesi käsittelyä vaikkapa helvetissä..... eikö näitä spämmejä saa millään loppumaan?
- kyänekysyy
Noo se tietty vaihtelee miten paljo jyystää. Se miks ne lääkärit kyselee tai on kiinnostuneita johtuu ns, "pimeistä markkinoista".
Omaan tarpeeseen 12 kpl peri kuukausi on ihan sopiva monella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4226104- 865440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484434- 543976
- 743907
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33596SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1873512Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1203253Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky703239- 432289