SLIME ReSEPTI

Elikkäs onnistuin vihdoin tekemään itte slaimii elikkä slimee. Sitä on aikas rentouttavaa pyöritellä käsissä. Tuuppasin juutuupiin semmoset ohjeet että onnistuu ihan Suomesta saatavilla olevilla aineksilla. Toivottavasti tuosta on jolleki hyötyy! :)

https://youtu.be/BuDnB78HX-w
1
Ilmianna
Jaa

66 Vastausta

urn om
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Voi myös tehdä slimeä käyttämällä muovailuvahaa johon lisää vähän kerrallaan vartalorasvaa sitten toistetaan noi 20 kertaa ja slime on valmista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei toiminut 🖓🖓😡😠👹
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onnistuko slime maissi tärkkelyksellä ja fairyllä
Kertokaa jos ootte koti konstein tehnyt🙃
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kertokaa reseptejä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onnistuu Nivean rasvalla, Formililla suosittelen lilaa,Partavaahtoa ja eri keepperiä toimii ainakin mullalopuks kannattaa pestä ja laittaa rasvaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jummijammi27 kirjoitti:
Onnistuko slime maissi tärkkelyksellä ja fairyllä
Kertokaa jos ootte koti konstein tehnyt🙃
Toimii ainaki mulla ja sitä laitetaa sen verran minkä verran sitä haluaa😊
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Liimaa
Vähän ruokasoodaa aktivaatoria ja sitten se on valmis
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Erikeepperiä ei käteen, on vaarallista imeytyy sisälle. Ulkonäkö pettää.

niin, ei ainakaan alta 60 kannata leikkiä erikeeperillä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
"Erikeepperiä ei käteen, on vaarallista imeytyy sisälle. Ulkonäkö pettää"

Mihin tuo tieto perustuu? PvAc liimojen käyttöturvallisuustiedotteista ei tunnu löytyvän minkäänlaista mainintaa mahdollisista haitoista.

Ja löytyypä Netin syövereistä tarina hepusta, joka vedonlyönnin seurauksena joi lasillisen PvAc liimaa kokematta mitään vaikutuksia.

Se tosin voisi olla että joissakin liimalaaduissa on mukana homeenestoainetta ja ne kyllä kohtalaisia myrkkyjä lienevät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mtenpitkään tota fairyn ja peruna jauhojen sekotusta pitää ootella
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oisko jotain sellast reseptii tehä slimee johon ei tarvis laittaa esim silmätippoi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
slimea voi tehä myös sellasella ohjeella että laittaa maitzenaa ja siihen vähän vettä. Sitten laittaa erikeepperiä tai jotain muuta valkosta liimaa ja fairya ja sitte jos näyttää liian löysältä niin laittaa aina vaan lisää maitzenaa. Ite tein äsken tolla ohjeella mutta oli tosi murenevaista. Kannattaa tehä tolla silmätippa ohjeella jos vaan on mahdollisuus
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Liimalla ja Lidlin formil pesuaineella saa myös
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 ruokalusikallista Peruna jauhoja
15 teelusikallista pumppu saippuaa
Voit lisätä väriaineita tai glitteriä jos haluat😄
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pupulien_elamaa kirjoitti:
Todella hyvin toimii ittekki testasin ja toimi aivan täydellisesti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tarviiko sen antaa olla ollenkaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mulla ei toiminu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen testannut tuota ei ainakaan mulla onnistunut.... tuli murenevaa ja sotkevaa :C
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SiljaSofias kirjoitti:
Liimalla ja Lidlin formil pesuaineella saa myös
Formil ei sais mennä käteen siit voi tulla syöpää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse tein muovailuvahasta, vedestä, liimasta,saipuasta ja vehnäjauhoista. Ekana muov.vaha ja liima ja vesi sekoitetaan. Sitten annetaan olla 10min. Kuivua ja sitten saippua ja vehnäjauho. Se onnistuu mulla
Ilmianna
Jaa
Itse kokeilen perunajauho vesi jutulla
Laita perunajauhoja kulhoon ja lisää vesi kunnes siitä tullee maidon näköistä. Laita mikroon n. 50sec tai vähemmän riippuu. Mikron jälkeen laita jäähtymään. Kunnes on jäähtynyt voit ottaa sen käteen ja siitä tuli läpinäkyvää slimee;) en oo toki ite kokeillu vielä mutta monet sanoo että se toimii:)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Minulla ainakin toimi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tartteeks siin olla perunajauhoja kun tekee slimen mikrossa? Voiko sen (perunajauhon) esim korvata ruokasoodalla tms?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aijon koklata👍
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mä tein ainaki slimee sillee et laitoin eka erikeepprii sit laitoin siihe ruokasoodaa ja sekotin sitte lisäsin noin 5tippaa silmätippoja ja sit se oli valmis:)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ite tein slimeä niin että laitoin shampoota ja peruna jauhoja siitä tuli aika jäykkää niin lisäsin ihan vähän vettä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Slimee kirjoitti:
Mä tein ainaki slimee sillee et laitoin eka erikeepprii sit laitoin siihe ruokasoodaa ja sekotin sitte lisäsin noin 5tippaa silmätippoja ja sit se oli valmis:)
Toimi mulla mut jos ei laita purkkiin sitä nii sit se kuivuu ihan niinku play doh muovailuvaha
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
AnnaLindholm kirjoitti:
Minulla ainakin toimi!
Toimiiko vehnäjauhoilla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis että laittaa vehnäjauhoja ja vettä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Toimii kun laitaa mikroon
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Slimeä/limaa voit tehdä näin tarvitset:
Läpinäkyvää liimaa
Vettä
Perlanaa ja väriä (ei pakollinen) ja formilkin käy!
Kupin ja sekoitus välineen😊
Ohje:
- kaada liimaa kuppiin ja noin saman verran vettä ja sekoita huolellisesti.
-Laita väriä jos tahdot,sekoita hyvin.
-Ala lisäämään aktivaattoria eli perlanaa ja sekoita lisää niin kauan kunnes lima irtoaa kupista! Valmista tuli!😊👌
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Oon ite kokeillu moonia eri ohjeita, ja tämä seuraava on ainoa joka mulla on toiminut todella hyvin! Tarvitset:
n. 0.5 dl Liimaa (pva) TAI geeli maskia, 1 rkl vettä, ripaus ruokasoodaa ja piilolinssinestettä. OHJE:
lisää aineet luettelemassani järjestyksessä kippoon, sekoittaen aina välillä. Piilolinssinestettä kannattaa lisäillä noin 4 tippaa kerrallaan sekoittaen välissä.

paras ohje!
Ilmianna
Jaa
Tein itse tuossa äsken tyttäreni kanssa limaa 1kg se onnistui tosi hyvin laitoimme ensin kuppiin vettä ja sen jälkeen laitoin veteen Skittlessejä että ne toisi vähän väriä okei ja sen jälkeen Annoimme sen olla kupissa 15 minuuttia sitten sillä välin otimme vehnäjauhoja tai booraksia laitoimme ne isoon kulhoon sitten otimme partavaahtoa laitoimme ne booraksin tai vehnäjauhojen kanssa kulhoon sitten sekoitimme ja laitoimme hammastahnaa sinne sitten Odotimme tunnin tai puolisen tuntia että se kuivui vähän. SE OLI TOSI KIVAN TUNTUISTA!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Just. Tosi mamma myrkyttää lapsensa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mutta mikä toimii ilman liima boraxii silmätippoja ja sitten jotain punasta shampoota
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
CFLAM kirjoitti:
Mutta mikä toimii ilman liima boraxii silmätippoja ja sitten jotain punasta shampoota
Jos lautat liimaa ja formilia/perlanaa ja vettä voi lisää partavaahtoo tai vaikka glitterii tai jtn värii yms.. Niin tulee hyvöö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä teen mun Slimen näin: ota norm shampoota ja lisää jauhoja ja sekota niin kauan että se ei enää tartu käsiin😀toimii👋👌
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aijon kokeilla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ai siis käsi saippuaa vai hius shampoota?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mitä jauhoja pitää laittaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kauanko pitää sekoittaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Teen mun slimet liimasta formiloesuaineesta ps sitä saa lidelistä ja partavaahdosta.
Ilmianna
Jaa
Jaa a en ois uskonu että täällä törmää tuubijuoruihin😂❤️
Ilmianna
Jaa
sain tehtyä slimeä liimasta, partavaahdosta ja formilpesuaineesta(lidlistä saa 3eurolla) ja sit lisään liiimaa ja partavaahto aika paljon ja sekoitan(jos haluaa venyvää niin lisää rasvaa niin se autttaa että sevenyisi) ja sitten rupeen lisämään formillia vähän kerralla ja sit kun se ei enää tartu käsiin niin se on valista. ps formillin sijaan voi käyttää esin piilolinssinestettä tai silmätippoja jotka sisältää boorihappoa ja natriumboraattia tai boraxia.
Ilmianna
Jaa
Slimen voi tehä todella helposti tällä reseptillä!
- liimaa
-partavaahtoa
-perunajauhoja
-väriainetta
VALMIS 👌🏻💗
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hyvä ohje peruna
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Mikä ois paras liima fluffyslimeen? Erikeepperistä tuöee möykkystä ja scoch tulee liian kovaa ja saip liian löllöä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mun mielestä sajip tai mikä onkaan nii se on hyvä ja jos siitä tulee liian löllöä nii lisää siihen enemmän partavaahtoo
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
tuubijuorut confirmed
Ilmianna
Jaa
Kertokaa joku hyvä slime ohje
Ilmianna
Jaa
Mä kokeilin joskus sellasta että perunajauhoja ja fairya se oli sellasta muovailuvahasta enemmänkin kyllä mutta se venyi vähän ei kannata ensin laittaa paljon koska jos se ei teillä onnistukkaan ei onnistunut mun kaverilla
Ilmianna
Jaa
mulla ei erikeeper miteenkään toimi. toin jenkeistä boraxia joka toimii todella hyvin semmosilla peel off kasvonaamioilla ja tänään sitten ostin €10 erikeeperpullon eikä toimi. PVAc:tä se on. mitä hitossa teen väärin, katoin tubesta 100 videota ja teen ihan samoin kun niissä.
Ilmianna
Jaa
Mitkä muut pesuaineet toimis aktivaattorina? Oon kokeillu formilia ja meinaa jo loppua pitäs saaha uus. Vinkkejä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Perlana toimii! Sitä yleensä saa s-kaupoista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En tiiä lukeeks tätä ennään kukaan mut onnistuuko slime millään muulla ku niil liima jutuil ku ei oo perunajauhoi ni ei onnistu
Ilmianna
Jaa
Tässä hyvä resepti❤️

Tarvitset:
peel of face maskia (saa esim.
sokokselta)
Partavaahtoa (jos laittaa paljon niin tulee fluffya ja kannattaa laittaa edes vähän niin aktivoituu eli muodostuu limaksia helpommin)
Ruokasoodaa pari hyppysellistä
Piilolinssi nestettä aktivaattorina

Voit laittaa muutakin esim: tavallista tai vaahtoutuvaa saippuaa, vettä, maissitärkkelystä tai talkkia, vauvaöljyä, glitteriä elintarvikevärejä yms, helmiä

Tykkää tästä jos kokeilit ja tykkäsit❤️ Ps. Slimekäyttäjäni on @myslimeobsessions
Ilmianna
Jaa
voiko puikkoliimaa käyttää jotenki slimen tekemisee? ja jos voi nii mite? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voi, jos sitä sulattaa mikrossa😋
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten slimen saa aktivoitua? Kun ei oo Boraxia eikä mitään kasvonaamioita ja partavaahtoa niin mikä toimisi aktivaattorina? En kyllä tiiä vastaako tähän joku, pliis ees joku!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Piilolinssit estettä saa Prismasta kolmella eurolla sellainen n. Litran purkki
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Moi.Oon kokeillut kaikkia mitä ootte laittanut tonne chattiin.Oon tehnyt kaikki jo mitä ootte kirjottanu tohon.Kaikki toimii mulla on jo noilla ohjeilla jo 123 slimeä mun kaapissa.Tivon että kaikki kokeilee noita ohjeita. Oon 15 vuotias tyttö turusta kotoisin mutta ei tässä muuta kun moikka.ps.oon tällä hetkellä ranskassa ei oo mikään lämmin täälläkään mikä meiniki on suomes
Ilmianna
Jaa
Mulla toimi super hyvin tää:
1dl maitoa 2 min mikroon, antaa jäähtyä, lisää kananmunan, shamppoota ja perunajauhoja, sitten sekoittaa ne keskenään. Lopuksi piilolinssinestettä ja pitäisi muodostua slimeksi.
Ilmianna
Jaa
No niin, slime on valmis. Mitä tällä nyt ois tarkoitus tehdä? Jos tätä vaan pyöritellään käsissä niin aika helv. tylsä. Sama kuin spinneri-vouhotus puoli vuotta sitten.

Ehkä kannattaa hommata vaikka jotain harrastuksia tai jotain niin ei tarvi jokaiseen kuivaan villityksen lähteä mukaan.
Ilmianna
Jaa
Jauhoja ja vettä niistä saa slimen
Ilmianna
Jaa
Mäkin kokeilin ekan kerran slimeä ja tein siitä videon youtubeen, oli ihan hauskaa https://www.youtube.com/watch?v=6mreUQzwGtY&t=113s
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

SLIME ReSEPTI

Elikkäs onnistuin vihdoin tekemään itte slaimii elikkä slimee. Sitä on aikas rentouttavaa pyöritellä käsissä. Tuuppasin juutuupiin semmoset ohjeet että onnistuu ihan Suomesta saatavilla olevilla aineksilla. Toivottavasti tuosta on jolleki hyötyy! :)

https://youtu.be/BuDnB78HX-w

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta