Ei kukaa terve "unelmoi" Pattayasta.
Toisaalta kaikki Pattayalle menevät eivät olekaan terveitä, vaan moni heistä monivammaisia.
Diabetes, pallomaha, raiskaaja, mielisairas, tunnevamma, vainoharha, psykopaatti, pedofiili, nekrofiili, himorunkkari, naisenhakkaaja, vähä-älyinen, impotentti...
Laita rasti omat vammasi kohdalle ja tunnusta sairautesi.ennen parvekehyppyä...
Pattaya :(
16
223
Vastaukset
- Kerrostaloasukas
Naapuri käy vuosittain Pattayalla.
Omituinen tyyppi. Naureskelee itsekseen ja kyylä pihassa leikkiviä lapsia verhojen välistä. - Näköjää
Luettelit sitten omat sairautesi rakas Amalia-Lerppa.
- Braveworld
Thaimaassa käyn lähes vuosittain 1995 lähtien ja kerran Pattayallakin.
En todellakaan näy mitään syytä enään ikinä palata sinne.
Onkohan missää päin Thaimaata niin likaiset uimavedet kuin Pattayalla?- naimavedessä
"Uimavedet" lol.. oikea megamatkailijan termi. Käyt varmasti joo. Mitä teit lomalla? No mä olin uimavedessä.
- EiOllutPilleriäPuurossa
Terve jätkä on MONIVAMMAINEN, ymmärtäkää.
- Uimari78
Viimeksi kun kävin Pattayalla, niin eihän siellä uimarannalla ihmiset juurikaan uimassa käyny.
Ne harvat jotka kävi, ei ollut kai tietoisia Pattayan paskasesta vedestä - Grhdjhh
Ei Pattayalle uimaan lähdetä. Ja jos uidaankin niin vain hotellin altaassa.
- kysynvain
Tarkenna millä niissä Pattayan rannoista?
- Pieleenmeni
Ei tullut yhtään rastia, koska en sairasta mitään luettelemistasi sairauksista.
- kerranvielärannoista
Missään Thaimaan mantereen rannoissa ei ole snorklaukseen tarpeeksi kirkasta vettä. Aina on mentävä saarille tai koralliriutoille, jos mielii jotakin nähdä. Uimiseen sen sijaan vesi on kaikkialla kelvollista, paitsi satunnaisesti ei. Vuorovesi vaihtaa veden Pattayallakin ja se on ihan sitä samaa vettä kuin Siaminlahdessa muuallakin.
Krabilla vesi olisi kirkasta ilman sitä kullanväristä neulanterävää hiekkaa, jota on silmät ja korvat täynnä hetkessä. Lisäksi siellä kiusana on polttavat meduusat, joita ei Pattayalla ole.
Parhaat snorklausreissut olen tehnyt Ko Changilta käsin veneellä. Siellä oli mustekalaa ja vaikka mitä. Changin rannoilla on kirkas vesi mutta ei mitään nähtävää.- Scubadiverman
Koh Larnila kirkkat sukellusvedet 45 minuuttia lautalla 40 paateroa.
- Shklhy
Kirjoituksen perusteella et ole muuta kuin sairaan kateellinen ketkä pystyvät matkustamaan. Kaikki nuo on sun omia narsistisen pään sisältä tulevaa harha paskaa.
- LomailenLaadukaasti
Eihän niin persaukista ihmistä ole olemassakaan, joka ei pystyisi - 1000 euron matkaa tekemään.
Laatutietoiset pistää ennemmin euronsa johonkin ihan muualle kuin pedofiilejä vilisevään Pattayaan - utel
LomailenLaadukaasti kirjoitti:
Eihän niin persaukista ihmistä ole olemassakaan, joka ei pystyisi - 1000 euron matkaa tekemään.
Laatutietoiset pistää ennemmin euronsa johonkin ihan muualle kuin pedofiilejä vilisevään PattayaanMissä mahdat lomailla laadukkaasti? Noin niinkuin yleensä?
- 100ulkomaanmatkaatehnyt
LomailenLaadukaasti kirjoitti:
Laatutietoiset pistää ennemmin euronsa johonkin ihan muualle kuin pedofiilejä vilisevään PattayaanMissään muualla ei ole yhtä laadukasta kuin Thaimaassa, 45 maata käyneenä tämä on ainut mihin aina haluaa palata takaisin. Suurin osa maista on paskaa, johon ei ikinä halua palata.
- matkallavaan
Tauno hei... Älä nyt viitsi tollaisia kirjoitella!
Kyllä minä sinua jollain tavalla jopa ymmärrän,eihän se mukava ole taunona olla läpi elämänsä.Koulukiusattuna ja syrjittynä lättäjalkana.
Mutta älä masennu enempää,äläkä varsinkaan päästä kateuden pirua valloilleen.Sen kanssa ei ole leikkiminen.
Minä lähden 3 viikon päästä Pattayalle kuukaudeksi.Toki käyn em. aikana myös muualla Thaimaassa.
Toivota edes hyvää matkaa minulle.555
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658