Moi,minulla on asuksen läppäri ja siinä windows 10.Päivitykset ovat muuten menneet hyvin koneelle,mutta päivitys asus driver update for asus support device.On päivitetty ja jonkin ajan päästä tyrkyttää taas samaa päivitystä ja ilmoittaa ettei päivitystä voi asentaa.Tätä on jatkunut kuukauden ajan,mikssä on vika?Mitä teen,ettei tuota päivitystä enään tyrkytetä koska sitä on tyrkytetty jo useita kymmeniä kertoja.Kiitos kovasti avusta etukäteen.
Asus driver
5
124
Vastaukset
- päivitä-käsin
Ota nyt ensin selvää mille koneen laitteelle se Asus driver update on tarkoitettu.
Ja päivitä sitten vaikka ei-automaattisesti eli ihan itse se päivitys, jos on tarpeen.- Lippes
Kesti muutama päivä ,kun selvisi miksi päivitys yrittää aina uudestaan samaa päivitystä.Päivitys oli Asus Smart Gesture 32bit latasin manuaalisesti version 64bit,nyt asia on kunnossa.Kiitos vielä kerran avusta.
- Liittyy-Windowsiin
Windows ongelmat, Windows palstalle.
- poispaskatohjelmat
Poistat koneelta kaikki Asuksen bloatware-ohjelmat, niin loppuu tyrkyttämiset.
- Yökyökyööök
No ei ihme, jos ihmiset inhoo Windowsia
http://www.mikrobitti.fi/2017/01/ennuste-vuodelle-2017-windows-laitteet-vaistyvat-applen-tielta/
Kun se sekoilee jatkuvasti! Mikään koskaan toimi. mitä sellaisella tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972