pakkasta pittää

viluttaako

Onko koirankopin lämmittimet tarkastettu? ei se ajokoirakaan kopissaan maata tarkene, vaikka metsässä juostessaan sulana pysyy

11

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäm.maallinen

Puhukkonnää aena runnoomitassa ja kirjuutat murtehella. Sie ollohos toossi aeto ihmmiinen sittehe!

• kaikkiokon

Mulla on useempaa vuotta koppi tyhjänä pihassa, kylmillään.Koira ei siellä ole,kun on seurana sisällä takan vieressä ;)

• Ajokoiramies

Juu vittu tänää oli koiran kopis 29c lämmintä luulis pärjäävän:)

• Suosittelen koirataloa kopin sijaan. Siellä pysyy juomavedet sulana ja hoitaja sopii sisään siivoamaan. Nykyisin on erilaisia koirataloja ajokoirille tehty aika paljon, onneksi. Hyvä tuulikaappi, tiiviit luukut ja sopiva nukkumasija ovat koiralle hyviä asioita.

• Kepuloisten-koiratalot

Ootko miljonääri kun rakentelet lemmikeille omia taloja? Ja stadilaiset maksaa tukiaisilla sulle ton kaiken. Sossupummi.

• kopiton

Ei ole koska ei ole koppiakaan, molemmat asuu sisällä meidän ihmisten kanssa

• njdwok

olen aina ihmetellyt, miten joku ilkeää asua koiran kanssa samassa taloudessa. kaikista iljettävi on ajokoira, kerrassaan ruma ja kauhean hajuinenkin. onkohan näiden koirien omistajilla kaikki korvien välissä samalla tavalla, kuin muilla ihmisillä.

• Ilmastointi.myös

Koirankopin LÄMMITIN? Mikä se on, missäs koirat asui ennen sähkön keksimistä? Oliko koirankopeissa nuotiot? Saatteko maataloustukiaisia lämmittimiinne?

• kohtatuleekylmä

silloin koirat harvemmin oli teljetty 3x 3 metrin häkkeihin, vaan koirat pääsi heinälatoihin ja sontaruomiin pakkasta pakoon, ja joku laupais isäntä saattoi päästää koiran talliin/ navettaan suojaan. Muistan kyllä yhden koiran 70-luvulta joka kuoli kylmyyteen narunsa päähän puuliiterin eteen.

• minelan

njnehokl

jos sinua inhottaa. että koira on sisällä asunnossa, asunnossa, niin kerronpa sinulla, että aiemmin nnukkui 5 koiraa ja kissa minun kanssani samamassa sängyssä- Eikä saanut niistä minkäänlaisia tauteja, päin vastoin nr olivat ihania siinä vieressä.

• mene.hoitoon

Tuo on yrjöttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1683
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1103
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1076
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe