Moi! Onko muita (tai varmasti on) jotka ovat hakemassa sosiaalityötä opiskelemaan? Itse opiskelen nyt sosiaalitieteitä, mutta haluan vaihtaa. Sopivasti vaihtui kirjakin monen vuoden jälkeen. En ole ehtinyt aluetta lukea kokonaan läpi, koska en uskalla hidastaa nykyisiä opintoja.. onko täällä joitakin, jotka olisivat jo saaneet luku-urakan kunnolla alkuun? Ja mihin olette hakemassa? Itse Tampereelle :)
Sosiaalityö 2017
6
656
Vastaukset
- whatchadoing
Täällä yksi! Taroitus olisi inakin turkuun hakea :)
- Sostieteetkinostaa
Eikö sosiaalitoeteitä opiskeleva voi kuitenkin saada pätevyyden sosiaalityöhön? Vai minkä vuoksi tahdot vaihtaa?
- SostyoKuopio
Kuopion sosiaalityön video:
https://www.youtube.com/watch?v=eoBFbaB0fTE - naksuu__
Hei! Minä hain jyväskylään, turkuun ja tampereelle. lukemisen aloitin aika myöhään johtuen ylioppilaskirjoituksista. Mitä mieltä ootte pääsykoekirjasta?
- jokketar
Hei, millanen teijän mielestä koe (yhteisvalinta) oli? Mä sanoisin, että helppo, vaikka itse teinkin järkyttäviä huolimattomuusvirheitä ja saan heittää hyvästit tälle(kin) idikselle.
- Kurroo
Eka osia oli semi helppo...mutta aineistoessee oli aika vaikea ja sain aikaseks epämääräsen sepustuksen, josta toivon saavani edes vähän pisteitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4666624Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1953952Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262060Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391476Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356- 681186
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te821148- 631105
- 471075