Moi! Onko muita (tai varmasti on) jotka ovat hakemassa sosiaalityötä opiskelemaan? Itse opiskelen nyt sosiaalitieteitä, mutta haluan vaihtaa. Sopivasti vaihtui kirjakin monen vuoden jälkeen. En ole ehtinyt aluetta lukea kokonaan läpi, koska en uskalla hidastaa nykyisiä opintoja.. onko täällä joitakin, jotka olisivat jo saaneet luku-urakan kunnolla alkuun? Ja mihin olette hakemassa? Itse Tampereelle :)
Sosiaalityö 2017
6
625
Vastaukset
- whatchadoing
Täällä yksi! Taroitus olisi inakin turkuun hakea :)
- Sostieteetkinostaa
Eikö sosiaalitoeteitä opiskeleva voi kuitenkin saada pätevyyden sosiaalityöhön? Vai minkä vuoksi tahdot vaihtaa?
- SostyoKuopio
Kuopion sosiaalityön video:
https://www.youtube.com/watch?v=eoBFbaB0fTE - naksuu__
Hei! Minä hain jyväskylään, turkuun ja tampereelle. lukemisen aloitin aika myöhään johtuen ylioppilaskirjoituksista. Mitä mieltä ootte pääsykoekirjasta?
- jokketar
Hei, millanen teijän mielestä koe (yhteisvalinta) oli? Mä sanoisin, että helppo, vaikka itse teinkin järkyttäviä huolimattomuusvirheitä ja saan heittää hyvästit tälle(kin) idikselle.
- Kurroo
Eka osia oli semi helppo...mutta aineistoessee oli aika vaikea ja sain aikaseks epämääräsen sepustuksen, josta toivon saavani edes vähän pisteitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775