Onko kenelläkään kokemuksia Visteman toiminnasta? Näyttäisi olevan Vantaalla ja Keravalla toimipiste ja Ivecon ja Man:in edustus. Tuleeko hommat hoidettua vai onko pelkkä valohoito korjaamo.
Vistema Vantaa/Kerava kokemuksia
Valohoitoihinkyllästynyt
3
1641
Vastaukset
- Anonyymi
Työnjohto ei kuuntele yhtään mitä vikaa asiakas sanoo autossa olevan, takuu vikaa ei saa korjattua, mutta laskuttavat asiakasta, vaikka auton tyyppi vika!!
- Anonyymi
Laskuissa voi olla ihan mitä vaan. Kokeillaan kuinka paljon asiakasta voidaan lypsää. Kannattaa olla perillä mitä tekevät.
Aikataulut ei pidä ja takuut on mitä on. - Anonyymi
vantaalla korjasivat st90 webastoa 1500 eurolla. ohjain ja poltin. sain sovittua että vajaalla 300e purkavat osansa sieltä pois työ ja diagnostiikka kuluna ja kävin ostamassa toisesta firmasta koko uuden koneen joka maksoi 1080e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900